NOD-lijst 1 t/m 15 juni 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door loes1990, 25 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    aaawgh! wat fijn!! jeujjjj voor jullie!!

en meis... jouw tijd komt ook vanzelf! ;)

2. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    ja heel vaag ja en nee nog nooit hahaha zo vaak is hij ook niet weg eigenlijk..... en ja ik "controleer" hem normaal ook niet.... omdat ik normaal niet op de camping zit en geeen verveling heb thuis hahaha

Latitude is een app op de android telefoons,als je daar contactpersonen invult via email ofzo,dan kan je via de gps zien waar iemand is....... zit een kleine afwijking in,laatst zaten we naast elkaar en die Latitude zei dat we 900 meter van elkaar afzaten.....,maarja zelfs die afstand kwam vanaaf niet overeen!

hij is er ondertussen weer en ja nix an t handje ofzo denk ik.... heel normaal,nouja zal wel iets zijn geweest ofzo en t zal wel aan mij liggen blablabla we zien wel hoe t verder loopt.

toch voel ik me er niet lekker bij :)

3. 2xtantein1week

2xtantein1week Fanatiek lid

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    Ceilo, je gaat het toch wel even vragen?

4. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    trouwens dan nog wat....

de eerste normale cyclus die ik had was 22 dagen... daarna 31...... nu zat ik vanavond @ toilet en had ik in ene keer rare onderbuikgevoel... morgen zou.ruimdenkend, dag 22 zijn van mn eerste cyclus....

kben benieuwd wat mn cyclus deze maand doet!

5. 2xtantein1week

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    Ja zeker fijn!! Mag ook wel,w antw e zijn hem al bijna kwijt geweest. Dus nu extra dankbaar dat hij niets aan zijn hart heeft! Hij heeft zo mijn hart gestolen!! En wat ik zo leuk vind, hij heeft naar mij als eerste zijn armpjes uitgestoken.. Dat hij bij me wilde zitten! Voel me wel vereerd!!

6. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    :) ja.... even t juiste moment zoeken....

7. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0

daar mag je je ook vereerd om voelen! dat is zeker KEIGAAF!!!! :cool:

8. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hallo meiden, ben ik weer effies.

Mijn ovu test van paar pagina's terug was nog niet helemaal positief hoor. Gisteren en vandaag een hele lichte gehad weer.
    Maaarrrr..... vandaag had ik vruchtbaar slijm!!! :D
    Dus net toch maar effies geklust en hopelijk morgen een positieve ovu test.

Ik ben ook ziek trouwens, koorts en keelontsteking e.d. Dus niet echt lekker. Maarja dat klussen was wel te doen hihi. Wou echt geen ronde voorbij laten gaan. ;)

Het deed trouwens wel een beetje pijn met stoten zegmaar :);) aan de baarmoeder mond ofzo, en trok beetje door naar baarmoeder. Heb ik normaal nooit, dus misschien toch vanwege eisprong?

Zou echt super zijn als m'n ei nu al komt, betekent en een kortere cyclus. En ik kan misschien al een vroege test doen met m'n verjaardag. Al zou dat misschien wel erg vroeg zijn. NOD zou dan misschien 7/8 juni zijn en ik ben 3 juni jarig.

Nouja we zien wel hihi. ;)

9. 2xtantein1week

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    Die vroege test zou ik niet doen.. STraks ben je de hele dag teleurgesteld op je verjaardag terwijlje te vreog getest hebt.. Blijkt mee paar dagen later dat je wel zwnager bent.. Is ni leuk voor je feestje!
    Maar wat super dat je ei eraan komt! Zou wel lekker zijn, een kortere cyclus.. Knap ook dat je geklust heb! Veel beterschap!

10. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Ceilo
    Wat rot zeg die situatie met die GPS. Vooral omdat die dus ook wel eens verkeerde dingen doorgeeft. Hoop voor je dat er niets aan de hand is.

GewoonAn
    Wat ontzettend rot dat je vriend niet meer wil. :( Ik wou ook al eerder kinderen hoor.. maar manlief wou ook nog wachten. Begin dit jaar hadden we een ronde dat we heel veel geklust hadden rond eisprong e.d. Maar hij had toen wel zoiets van nee ik wil nog niet verder klussen, pas in juni wil ik echt voor een kindje gaan.
    Maar toen ik die ronde niet zwanger bleek, en ik vertelde dat het vaak best wel een tijdje duurt voor je zwanger kan raken had hij wel zoiets van ik wil er voor gaan. Maar heb het vanuit hemzelf laten komen. Maar wel af en toe subtiel laten merken dat mijn wens heel groot is. ;) (die van hem ook wel hoor, alleen toen nog niet).
    Daarvoor was ik al wel een tijd gestopt met de pil en gebruikten we condooms, maar ook vaak niet.
    Misschien kan je wel van de pil afblijven en condooms gebruiken? Dan hoef je straks niet meer te ontpillen.
    Enne mannen hebben ook vaak een beetje koud water vrees. Angst voor het onbekende. Het is ook een groot avontuur, en natuurlijk moet je het samen doen. Maar stel dat je nu wel zwanger bent, dan is het voor hem misschien ook makkelijker accepteren.
    Sterkte met de situatie en ik hoop dat hij er snel klaar voor is!

11. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Nee weet ook niet of ik het doe hoor.. Denk het ook niet.
    Misschien 2 dagen voor NOD ofzo. Maar we zien wel. ;)
    Ja zou inderdaad fijn zijn als mijn ei komt! :D Een kortere cyclus, dan zouden de zwanger worden pillen van etos misschien toch hun werk gedaan hebben. (vorige cyclus niet).
    Dank je wel ook, hoop dat ik me snel wat beter voel.

12. Lieve mij

Lieve mij Actief lid

21 mei 2012
    153
    0
    0
    @Ceilo...

ENENENEnenenenen??? Wat zei hij? Waar was hij? Goedgemaakt met goedmaakseks? ;)

13. Lieve mij

Lieve mij Actief lid

21 mei 2012
    153
    0
    0
    @2xtantein1week

Fijn dat het goed gaat met je neeftje zeg! En wat een heerlijk gevoel dat hij ook zo gek is met jou als jij met hem! Mag je ook heel trots op zijn...
    En nu jij nog....komt goed!! Nu kan je vast even oefenen met liefde geven!

14. Lieve mij

Lieve mij Actief lid

21 mei 2012
    153
    0
    0
    en nog even een vraagje;
    Onderaan sommige berichten van jullie staan dingetjes; soort voorspellingen denk ik? Pendel?
    Wat houdt dat in? (gekke vraag misschien, sorry daarvoor...maar weet het echt niet..)

15. 2xtantein1week

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    Hi meisjes, wat gaan jullie allemaal doen vandaag? Weer zo'n heerlijke dag, ik heb er zin in! Ik ga lekker op de scooter naar mijn vriendinnetje, helemaal leuk! Het is best een eindje rijden, maar zulk lekker weer. Is echt heerlijk op de scooter dus ik kijk er al naar uit!

@ceilo: Heb je er nog over gepraat?

Ik heb altijd op de dag en vooral de avond van mijn eisprong dat ik heel veel moet plassen. Ik blijf lopen, en drink ook iets meer. Maar de verhouding van hoe het voelt en wat er uit komt klopt niet helemaal. En dat gevoel is niet meer weggegaan. Ik had woensdag mijn ei en loop nog steeds telkens naar de wc, en dan komt er veel minder dan het voelt. Het voelt niet als blaasontsteking, dan liep ik echt voor een paar druppeltjes en deed het plassen pijn, dat heb ik niet.. Maar vind het toch vreemd!

16. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Ik wil ook eens laten pendelen maar het pendelforum is gesloten, dus we moeten nog even wachten.
    Op dat forum staat wel een uitleg van hoe het werkt, dus anders moet je daar eens gaan kijken. Hopelijk gaat het snel weer open want ik ben ook benieuwd :D

17. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    HELP! de rode duivels zetten maar niet door en alsof dat niet genoeg is krijg in ook nog eens enorme testdrang!! gelukkig niets in huis..

liefs,

Loes

18. Lieve mij

Lieve mij Actief lid

21 mei 2012
    153
    0
    0
    @loes

Whaaaaaaa wat spannend!!!!
    Wanneer was je NOD dan?

(ik zeg; testen!! haha)

19. 2xtantein1week

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    Spannend Loes!!

20. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    whaha heel stuk getypt en ineens is het weg.. nog maar een keer dan.. mijn NOD is 6 juni bij mijn langste cyclus.. volgens mijn FF kaartje zit ik nu al op 16 DPO:$.. ben deze maand begonnen met de etos zwanger worden pillen.. 2 dagen geleden had ik bruin verlies met een sliertje rood maar daar is het bij gebleven.. ik ben mezelf echt gek aan het maken!

Liefs,

Loes

Deel Deze Pagina