NOD-lijst 1 t/m 15 juni 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door loes1990, 25 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieve mij

Lieve mij Actief lid

21 mei 2012
    153
    0
    0
    Whooeeowwwwhhoeeeee.....of we maken elkaar helemaal gek of we hebben misschien toch met zn allen een heerlijke verschikkelijk welkome ROZE maand!!

@ Ceilo..
    Spannend hoor, dat we gelijk lopen...(van mij is wel een gokje hé?! Want kan nog lastig zeggen wat mn 'normale' cyclus is...)
    Ik ga zaterdag testen...tenminste als ik dan nog geen menstruatie heb gehad. Ga dan weekeinde weg met vriendinnen, dus wil ik het ff checken...i.v.m. een mogelijk wijntje...

@2xtante
    Oeeh...dat klinkt ook spannend daar bij jou! haha

2. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Zo dames, even bijkletsen :) Is het bij jullie ook zo heet? Ik vind er zo niks aan, het mag wel wat koeler hoor....

Gisteravond naar een festival in de buurt geweest, staat mij zumbaleraar daar bandjes om te doen met een security-shirt aan. Ik was dus blij verrast want ik vind hem wel leuk. Maar hij was heel serieus aan het werk dus versieren was er niet bij, ik heb echt mijn best gedaan. Hij weet sowieso niet zo goed wat hij met vrouwelijke aandacht moet volgens mij haha. Maar ik heb me wel vermaakt dus :)
    Ik heb ook een paar biertjes gehad, ik weet wel dat je er minder vruchtbaar van wordt maar ik heb het hele jaar nog niks gedronken om die reden dus ik vond dat ik nu wel eens mocht. Ik ben tenslotte nu niet zwanger.

Vandaag lekker uitgeslapen, mijn man ging boodschappen doen met onze meid, en toen ze thuiskwam een badje opgezet en kind in de blote kont laten lopen, wat resulteerde in 2 drolletjes op het kleed haha! Ik vroeg me altijd af hoe dat dan werkte als ze geen luier aan hebben. Nou ze draaien gewoon een drol tijdens het spelen en die pak je op. Valt best mee *grin*

@ceilo balen dat je nu ruzie hebt om niks. ik kan me niet voorstellen dat mijn man en ik ruzie zouden krijgen om zoiets, wij zouden ons eerder afvragen welke bugs er in die software zitten dat het niet overeen komt (maar wij zijn ook nerds). Maar wij hebben misschien ook een andere relatie dan jullie. We mogen namelijk best uitstapjes maken als we maar weer netjes thuis komen slapen :) Dat houdt het wel leuk, 50 jaar verliefd blijven op dezelfde kan niemand volgens mij.
    Voorwaarde is wel dat we het vertellen, dus mijn man heeft gisteren uitgebreid moeten aanhoren hoe ik mijn zumbaleraar heb geprobeerd te versieren. Hij vindt het alleen maar grappig :)

@tinkerbell dat klinkt wel als een innesteling, spannend hoor! Nog een weekje wachten en dan weet je meer.

@lieve mij beterschap met je mannetje, met deze hitte is het extra zwaar denk ik.

@gevoel in de buik, tsja soms heb ik een krampje en hier en daar nog wat slijmverlies dus echt zeggen dat ik al een ei heb gehad durf ik niet, ik denk dat we vanavond dus nog maar een keer aan de bak mogen. Ik zou het heel vervelend vinden als ik nu denk 'laat maar het is te warm' en dan weer pas op dag 33 ongesteld word. Dus dat wordt weer zweten vanavond hihi!

3. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Laten we hopen hè voor de rest voel ik totaal niks hoor

4. maybe3

maybe3 Niet meer actief

haaij dames... spannende week voor velen..!!! mijn duimen draaien.. heb het helaas erg druk en ben daarom minder actief op het NOD..

en nu ook nog even vage ovu testen erbij dus tja... we zullen zien

5. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Hier ook allemaal rare 'klachten'. Maar weet het gewoon ff niet meer. Wacht gewoon tot mn NOD en als ik dan nog niet ongi ben geworden dan pas testen. Weet ook niet zeker of 4juni mn NOD is. Week lang donkere testjes gehad. Maar goed om de dag geklust ook met het warme zweet weer ;):p

Nou manlief druk met de schutting bezig. Ga de mannen weer fkes wat te drinken geven!

6. orchideetje

orchideetje Niet meer actief

tsss pas op jij schatje!! :)

7. Nathalias

Nathalias Actief lid

11 feb 2012
    227
    1
    16
    @Mamavansimone: klinkt als een geweldige relatie! Ik hou zelf ook wel van een beetje flirten op z'n tijd maar we kiezen bewust niet voor een "open" relatie omdat mijn vriend daar geen behoefte aan heeft....

8. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Het is ooit als een geintje begonnen, we waren met een groep op vakantie en dan heb je het wel eens over sex en vreemdgaan en hoeveel partners je gehad hebt. En toen bleek dat we allebei nog wel nieuwsgierig zijn naar anderen, en hebben we die afspraak gemaakt. Voor mij is het nog niet veel verder gekomen dan zoenen hoor, maar hij heeft wel eens de nacht bij iemand anders doorgebracht, en ik wist dat op dat moment. Het is wel raar om te weten dat je man bij iemand anders in bed ligt maar pijn deed het niet want ik weet wel hoe zoiets gaat en dat het niks met je huwelijk te maken kan hebben.
    De mannen die ik leuk vind zijn wat terughoudender tegenover getrouwde vrouwen. Er ligt best wel een groot taboe op merk ik.

9. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Dat zou echt niks voor mij zijn. Ik vind het knap dat jullie er beide zo over kunnen denken en mee om kunnen gaan. Ik moet er niet aan denken dat mijn vent met een ander in bed ligt. Ik ben echt niet snel jaloers, kijk ook graag naar andere mannen, maar de regel is: Kijken mag, aankomen niet!

10. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

:d:d:cool:

11. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Weten jullie hoelang een innestelingsdip kan duren?

12. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ook hier kijken mag, aankomen niet.. maar hebben er beide geen behoefte aan en hebben voldoende aan elkaar... uuh VL heeft zijn handen vol aan mij denk ik hahahha :D...

@tinkerbell ... geen idee hoelang dat duurd maar mag geen dagen duren volgens mij..

13. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@openrelatie: nee geen open relatie.. manlief mag alleen wat anders als het echt een lekker wijf is en hij haar met mij deelt:D

14. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Maybe hou je in :D:D;)

15. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@troelaa: waarom?? :p

16. orchideetje

orchideetje Niet meer actief

geil! :D

17. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Nee niks ahaha, zal wel aan het weer liggen dat iedereen zo hitsig is ;)

18. 2xtantein1week

2xtantein1week Fanatiek lid

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    Hier ook geen open relatie. Al moet ik zeggen dat ik wel vaak zin een hele lekkere man in zijn armen te springen...! :D

Ik heb ook een lekkere man hoor, maar ja, iets heel anders voor de verandering is ook wel leuk..
    Mijn man heeft dit niet, laag libido..

19. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@troelaa: nee hoor zo ben ik altijd:)

20. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

ja, van jou wist ik het wel :p:p

Deel Deze Pagina