@loes, gefeliciteerd met je vriend. Dat ze maar weg blijven die rode duivels! @tinkerbel, ik duim voor n innesteling! Dames sorry dat ik n paar dagen niet geweest ben had even andere dingen aan me hoofd. Lees dat het erg gezellig was hier gisteravond whaha stelletje geile wijven ik ga de zon in kan wel edn kleurtje gebruiken
whahhahahhaaa wat een schik! Dames, ik lees dit nu terug vroeg in de morgen...en word er gewoon een beetje misselijk van...Unox, zaad van een ander, ijsjes, glazen ballen....hahaa Mannetje hier is weer beter, gister bij de buren geweest...heb toch 1,5 glaasje rose gedronken...was heerlijk! Misschien niet zo slim maar voel steeds vanalles in mn buik, denk niet dat er een beebje aan het ontwikkelen is...maar uitvoorzorg toch maar gelaten na 1,5 glaasje. Ik draai bereikbaarheidsdiensten voor mn werk dus kan altijd heel gemakkelijk zeggen dat ik niet meer kan drinken Was gister al om 06.00 uur wakken en vandaag om 07.30 uur....echt vaag! Kan altijd zo lekker uitslapen maar nu ff niet...denk door het weer... Er komt en spannende week aan voor een aantal van ons... rode duivels of roze wolkjes!
Word spontaan misselijk als ik t van gistereavond terug lees ahaha. Net mn ogen open. mJaaaa gelukkig kunnen we er met zn alle om lachen, toch? Vandaag weer verder in de tuin, manlief heeft enorme spierpijn. Maar het is voor een goed doel, we krijgen er een mooie schutting voor terug Koffie hier bijna op, nu ff voor vaders een bakkie zetten en dan ga ik snel omkleden enz en een cake bakken want ook schoonouders komen vanmiddag nog langs.
Mogguh allemaal! Ik baal een beetje, gisteren wel begonnen met klussen maar het niet afgemaakt, het lukte hem gewoon niet. Ik kan wel boos worden maar hij kan er ook niks aan doen maar leuk is anders. Misschien dat we vanavond nog eens proberen en anders is ons klusseizoen klaar en moeten we maar op het beste hopen. Ik ga nog ff slapen, kind was om half 8 wakker en nu alweer moe, dus ik slaap lekker mee Doeoeoei!
wij zijn klaar voor deze ronde, dus op het wachtbankje! @wonderful, hoe is het met je telefoon? @troela, veel plezier met je schoonouders en de schutting @mvs, waarom zou je boos worden moet wel leuk blijven he
@Tinkerbell26 Oooh wat jammer!! We beginnen dus niet roze....Wel mooie korte cyclus...dus snel weer een kans.. Sterkte daar!
Wat jammer Tinkerbell! Dat is niet leuk. Ik vind het ook wel een beetje raar, een cyclus van 19 dagen? Weet je wanneer de ei was? Boos worden is niet zo handig nee, mamavansimone. Maar ik denk dat je boosheid meer is omdat het misschien niet lukt dan deze cyclus. Niet omdat het je man niet lukt.. Het is al rot genoeg voor hem! Ik hoop op een nieuwe kans vanavond! Meiden, mijn ei is geweest daarna helemaal niet meer geklust. Gaat het bij jullie ook zo? Ik ben mega hitsig voor mijn ei en wil dan elke dag wel.. Maar na mijn ei niet meer.. Vind het wel ok hoor, om te klussen, maar doe er weinig moeite voor..
Ik heb ook veel meer zin voor/rond mijn ei, en daarna niet meer. Doen het wel nog daarna hoor, maar dan komt het initiatief toch meer van mans kant. Hier wilden we gisterochtend een spontaan wipje maken. Waren we net goed en wel begonnen. Ging de deurbel. Grrrr. Stond de buurman aan de deur, die ging verhuizen, of wij even de auto ergens anders wilden zetten.. Pffff. Daarna kon het dus ook niet meer want we zouden een schutting geleverd krijgen. Wel balen dus. 's Middags en 's Avonds is het er ook niet meer van gekomen. Hopelijk vandaag dan weer een kans. Hier ook onduidelijkheid mbt ei. Temp zou je haast denken dat ei is geweest, maar nog geen posi ovu en nog niet hele erg ovu pijn gehad. Wel wat steekjes en dingetjes af en toe. Nouja we wachten nog maar af.
2xtante Heel herkenbaar.... Hier trouwens nog geen hitsigheid gespot en zou mijn ei toch dinsdag moeten hebben...ook geen slijm oid... Gaat mijn cyclus toch niet ineens rare dingen doen he? Was altijd zo keurig 28 dagen met op dag 14 mijn ei en nu all-over-the-place.... Na goed, misschien dat ik morgen nog hitsig wordt
Vind het ook maar een hele korte cyclus maar ik heb nog steeds rood bloed en volgens mijn tempkaartje heb ik 18 mei mijn ei gehad
Ja ik heb ook altijd wel meer zin halverwege mijn cyclus naar de afgelopen maanden zit ik er toch steeds naast wat mijn ei betreft. De visite is net weg, wij genieten nog even na, het was supergezellig, ik heb zelfs nog een paar woordjes Deens gesproken. Lekker gebbqed en onze dochters hebben fijn gespeeld. Niet veel met elkaar want 22 maanden en 16 maanden zijn geen goeie combi hihi, Simone riep de hele dag ' nee nee' als het andere meisje ergens mee speelde, en die had niet eens door dat Simone er ook was haha. Simone ligt er net pas in dus we hopen een beetje uit te kunnen slapen morgen. ik ga manlief toch nog even lief aankijken denk ik en dan heeft hij even vrij tot de volgende ronde van me Nog een paar dagen en dan kunnen er al dames testen! Ik ga niet testen voor ik overtijd ben hoor want mijn cyclus kan nog wel langer zijn dan mijn banner aangeeft....
Pff hier wordt de testdrang toch wel steeds hoger hoor!! Vandaag heerlijk gevaren.. Volgensmij ben ik lekker bij gekleurd.. Als afsluiter gaan wakeboarden en nu op naar huis.. Lekker onder de douche.. Liefs, Loes
Hahaha meiden lekker bezig gisteravond Stelletje sexbommen Vandaag lekker dagje naar Zeeland geweest lekker met de boot gevaren en op het strand gelegen. Goed gesmeerd dus niet verbrand maar wel stukje bruiner geworden. Nu het huis wat aan het "doorluchten" alles staat tegenover elkaar open nu het wat koeler buiten is.
nee heeft niet echt doorgezet maar net had ik wel weer wat licht bruinige afscheiding.. weet het echt niet.. zie het allemaal wel! Liefs, Loes
wat een drukte nog hier, maar wij gaan toch echt slapen, klaar met klussen deze ronde, op het wachtbankje en 2 slopende weken wachten wachten tegemoet, morgen weer van de partij slaap lekker