Wij hebben net de kleine op bed gelegd en ik ga zelf ook nog ff lekker liggen denk ik. Vanmiddag gaan we nog even kijken bij een plaatselijk festival, en vanavond de rest van het eten op barbecuen met mijn zus en haar vriend. En dan is het lekkere lange weekend weer voorbij....
hier ook de kleine op bed, en de hoofdkussens in de wasmachine toch wel zo fris als je een schoon bed hebt dat de kussens ook schoon zijn boven alles opgeruimd dus hoef daar alleen nog maar een stofzuiger doorheen te halen maar goed dat kan ook morgen natuurlijk
hello ladies! hier eindelijk weer lekker thuis na heerlijk vakantie te hebben gevierd! Ik denk dat als ik op rood kom aankomende week,dat ik hier voorlopig afscheid neem en niet doorga na het volgende topic..... VL is hem weer gesmeerd naar een vriend van hem en ik zit met de rommel,maar ik denk dat ik de kinderen zo in de auto doe en een stukkie ga rijden en dan lekker ergens een ijsje met ze ga eten! Sorry voor mn depri ego,maar kzit er gewoon even mee! Na t vertrek van mn ex heb ik nix geen fatsoenlijke contacten meer en in de "social media" werd ik alleen maar weggezet en gedaan,dus dat heb ik ook opgegeven.... Kben dr gewoon even klaar mee! Altijd alles voor een ander doen en stank voor dank krijgen. BAH!:x nogmaals... excuus!
Knuffel ceilo! Ik ben aan het overgeven joh. Steeds over de dag aanvallen van misselijkheid, kan t niet binnenhouden
Ach Ceilo, dat klinkt heel naar voor je.. En ik vindje juist zo gezellig! Zou het jammer vinden als je wegblijft, maar je moet zeker doen waar je je goed bij voelt! @kiwii: Wat vervelend! Ben je ziek of ben je zwanger??
@ceilo.. Een hele dikke knuffel! Zou het jammer vinden als je niet meer mee komt kletsen maar doe waar jij je goed bij voelt! @ hier.. Nou die rode duivels die ik bijna een week geleden dacht te ontdekken zijn dus echt niet doorgebroken.. Zit te twijfelen of ik morgen een testje zal halen maar wil eigenlijk wachten tot mijn NOD.. MOEILIJK!!! Liefs, Loes
@Cielo Ooh wat naar...natuurlijk moet je goed aan jezelf denken! Zou het jammer vinden wanneer je niet meer komt kletsen, maar je moet doen wat goed voelt. Weet niet hoe je situatie is maar hoop dat je wel mensen om je heen hebt waar je goed mee kan praten en die er voor je zijn..Soms is het heerlijk om even emo tegen iedereen te doen die het van je zullen accepteren....lucht altijd op! Geniet van je meisjes en droom van een brusje....veel liefs!! @Loes en Kiwii Nou dames, dit klinkt allemaal 'roze'!!
thnx meis...... owww jij klinkt roze!!! of heb je wat verkeerds gegeten ofzo?? ik hoop het niet voor je!!
Ik weet et niet ceilo! Heb het al sinds gisteren. Dan word ik even 5 minuten kotsmisselijk en dan zakt het weer af.
volgens mij heb jij een innesteling zoals "octomam" gehad als ik jouw was zou ik gaan testen,ik verwacht dan ook een knaller!! ja ik vind het kletsen ook wel gezelly hoor,maar zit nu op een punt dat ik eigenlijk niet weet of t wel verstandig is om door te gaan voor een beebje.....
tsja lieve mij..... ik zou graag mn hart eens bij iemand luchten,maar op VL en(schoon)familie na heb ik eigenlijk niemand meer..... Kben zo'n sneu persoon zonder vriend(inn)en zeg maar hahaha ja en zoals ik al tegen Loes ook zei..... ik weet niet of t allemaal nog wel verstandig is..... maar dromen blijf ik zeker doen! Genieten van meisjes doe ik ook zeker! Alleen VL kan er nu uiteindelijk geloof ik niet zo aan wennen dat ik al kinderen heb....
kiwii die is zwanger.... kiwii die is zwanger.... kiwii die is zwanger.... kiwii die is zwanger.... kiwii die is zwanger.... kiwii die is zwanger.... kiwii die is zwanger.... kiwii die is zwanger....
@Ceilo Oh dat lijkt me lastig voor je...maar je bent zeker geen zielig persoon....je bent gewoon iedereen kwijt geraakt door omstandigheden! je moet jelzef niet zo omlaag halen hoor meis! Als ik het zo lees...denk ik dat het goed is om er nog eens over na te denken, 3 is toch meer werk dan 2 kindjes...en dan heb je zeker wel de steun en hulp nodig van VL...maargoed, ik kan er niet over oordelen hoor, en dat wil ook niet... Klagen/spuien/booszijn etc mag allemaal hier...dus gooi het er gewoon uit!! Denk ook goed aanzelf he?!
zeg ceilo, ik ben een paar dagen afwezig geweest maar hoe is dat nu afgelopen dan dat je man ergens anders zat volgens latitude ik heb het einde gemist, waar was hij geweest
ja nee,nouja kben ook niet zielig,ben mama van 2 mooie meiden,dus tsja het is ook niet dat ik het niet aan zou kunnen,maar ik ben zoooo bang dat VL onderscheid gaat maken... ik hoor de laatste tijd zo vaak "maar t zijn MIJN kinderen niet, ik kan dr nix mee,ik ben hun vader niet"en meer van dat soort ongein.... ook vaak beledigende dingen die me kwetsen en dat trek ik niet... 2 of 3 kids dat is voor mij op zich geen probleem! en ja ik kom dan wel lekker hier klagen enzo maarja het likjkt me ook eens weer zo leuk om wat af te spreken met meiden of met een ander gezin.... kvoel me zooo verdomd alleen!!!