neu.... kvond t leuk kiwii die is zwanger.... kiwii die is zwanger....kiwii die is zwanger.... kiwii die is zwanger....kiwii die is zwanger.... kiwii die is zwanger....kiwii die is zwanger.... kiwii die is zwanger....kiwii die is zwanger.... kiwii die is zwanger....kiwii die is zwanger.... kiwii die is zwanger....kiwii die is zwanger.... kiwii die is zwanger....kiwii die is zwanger.... kiwii die is zwanger....kiwii die is zwanger.... kiwii die is zwanger....kiwii die is zwanger.... kiwii die is zwanger....
kiwii het klinkt wel zwanger inderdaad.. ik wacht nog even met testen(hoop ik).. als ik eenmaal begin met testen doe ik er het liefs ieder uur een hahaha..
volgens hem waar ie was en hij had ook zn foon laten zien en t klopte door wie hij gebeld was enzo.... t was een erg rare situatie en voel(de) me er niet erg happy bij..... over hoe t gegaan is. kheb lattitude gelijk afgemeld.
Ceilo, je moet onthouden dat je altijd het beste verdiend en met minder geen genoegen moet nemen...voor jezelf niet, en voor je meiden niet! Kan me voorstellen dat je behoefte hebt om ook contact te hebben buiten familieleden/vriend om...ik zou ook zeker niet zonder kunnen!
Spannend Kiwii!! Morgenochtend nog maar een testje wagen... Ik heb morgen mijn 1e FM van deze cyclus. Ik denk aan het eind van deze week of begin volgende week mijn 1e IUI! Sterkte in deze situatie Ceilo! Ik hoop dat jullie eruit komen... En gelukkig kan je hier altijd je verhaal kwijt!
@Ceilo jeetje wat een verhaal. Ik zou zo niet weten hoe ik hiermee om zou gaan. Ik vond wel dat jullie al fel waren op wel/niet vertrouwen, dat zit blijkbaar wel hoog. Dat is denk ik niet de goede basis om een kindje te maken. @kiwii jammer van je witte test. Toch iets verkeerds gegeten? @hier geen nieuws, af en toe een beetje last van mijn maag, maar dat kan van het eten komen. Ik ga nu lekker wachten tot mijn NOD, misschien hier en daar nog een wippie, als het niet hoeft is het eigenlijk leuker hihi Morgen weer werken, gelukkig maar 3 dagen deze week
I know lieve mij! i know! dat is ook de reden dat ik een punt heb gezet achter mijn vorige relatie! nee ik heb ook nooit zonder hoeven doen,maar mensen geloven schijnbaar liever snel verhalen van anderen dan dat ze even komen vragen hoe het daadwerkelijk zit....
spannend hor meis!! hoop dat alles spoedig verloopt voor je! TOYTOYTOY!! ja en ook bedankt.... ik hoop het ook.... ja en ik wil hier ook niet teveel zeuren enzo.... ben op zich echt wel een positief ingesteld persoon
aaah 3 daagjes,.... t is weekend voordat je het weet ja,ach we houden zoveel van elkaar,maar ik heb nogal een verleden met mn expartner en VL is zo totaal anders.... en op een of andere manier kan ik t er niet in krijgen dat ie niet meer helemaal zn eigen leven kan leiden omdat ie nu in een gezin terecht is gekomen,maar daar heeft hij geen boodschap aan,t zijn zijn kinderen niet en zo logisch als wat... zoals hij zegt... hij is toch thuis om te eten en te slapen?!
we had ook eirensprong 24-25 mei Als het goed is zit ik nu op de 5e dag na de eirensprong en heb beetje vage onderbuik pijn, maar kan ook komen door endometriose .. of hopelijk door innesteling.. Ga morgen naar de gyn operatie te bespreken misschien wil zij dan zwangerschap bloedtest van mij doen die zou het dan toch normaal uitwijzen, toch (10 dagen voor NOD) of beter vrijdag 1 juni afwachten dan heb ik gesprek ook met gen. (het is dan 6 dagen voor NOD).. maar vrijdag kan ik dan ook vroegere test doen denk ik
Heftig wat je allemaal schrijft Ceilo! Ik snap dat je niet zo goed weet wat je met je vriend aan moet als hij zo doet als je beschrijft. Hoe staat hij tegenover een eigen kindje dan? Hmm, ik gun jou wel erg een leuke vriendin! Volgens mij ben jeook een leuke vriendin als ik het zo lees.. Ik hoop dat je snel iemand tegen komt, of misschien wel via www ontmoet! @ picollina: Ik weet niet hoe vroeg ze met een bloedtest kunnen zien of je zwanger bent. Maar als ik het goed heb ben je pas zwanger na een goede innesteling toch? Die heb je denk ik nog niet gehad als je ei de 24e of 25e was.. Of heb ik het nou mis? @kiwii: Een witte test is niet leuk Maar je bent nog erg vroeg toch? Met testen? Ik vind het maar spannend!
hahaha ik werd ook altijd als leuk bevonden *BIGSMILE* Ik heb ook altijd veel voor mensen over gehad,maarja dat is wel minder geworden nadat ik iedere x een trap in mn rug kreeg! Had ook vriendinnen die 2 of 3 uur rijden wegwoonden,maar dan deed ik toch zeker de moeite om 1 x per maand even daarheen te komen.... maarja als ik altijd daarheen moet en er nooit de moeite genomen wordt om een x bij mij te komen,dan houd het voor mij ook snel op vriendschap moet van 2 kanten komen vind ik hoor... ja en hij was juist diegene die er over begon dat ie graag een kleintje wou van zichzelf.... en dan samen met mij en dat heeft ie nog steeds,maarja ik wil toch wel een beetje een "familyman" en niet iemand die zn eigen leven leid,naast mij