NOD-lijst 1 t/m 15 juni 2012

Discussion in 'NOD forum' started by loes1990, Apr 25, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

Apr 15, 2012
    2,847
    1
    0

slaap lekker orchideetje!!

2. piccolina

piccolina VIP lid

Mar 5, 2012
    7,199
    5
    0
    de innesteling vindt plaats tussen 5 en 7 dagen na de ovulatie (volgens mij). De eerste 5 dagen is het dan gewoon follikel die word bevrucht en zwemt na de barmoeder, dan op de dag 5 tot 7 (week) is de innesteling.
    dan gaat dus die zwangerschap hormoon aangemaakt worden, dus 5-7 dagen voor de NOD.

Ik ga dan morgen vragen

ik wil het weten omdat er operatie moet geplant worden en dan kan ik het gewoon beter overleggen morgen en a.s. vrijdag als ik iets positiefs zie, als niet dan gaat gewoon operatie zsm gedaan worden...

3. 2xtantein1week

2xtantein1week Fanatiek lid

Dec 15, 2011
    2,166
    1
    0
    Ja, dat snap ik goed.. Natuurlijk wil je er niet alleen voor staan en een wij gevoel hebben, en niet jij en ik.. Je hebt kans dat hij helemaal bijdraait als hij een eigen hummeltje heeft, maar dat is een grote gok die je michien niet wilt nemen.. Hoe lang zijn jullie nu samen? Het lijkt me ook een hele stap van alleen naar een relatie, en 2 kleine meiden erbij..

Ja, vriendschap moet zeker van 2 kanten komen..! Dat is erg belangrijk!

4. Kiwii

Kiwii Bekend lid

Apr 6, 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga slapen. Misschien gooi ik er morgenvroeg nog een test tegenaan. Slaap lekker!

5. 2xtantein1week

Dec 15, 2011
    2,166
    1
    0
    Nou, ik ga ook Moe moe moe! En ik had nog wel uitgeslapen...!

6. Kiwii

Kiwii Bekend lid

Apr 6, 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen. Grr mijn test is wit maar ik ben wel zo misselijk als de pest

7. Lieve mij

Lieve mij Actief lid

May 21, 2012
    153
    0
    0
    @kiwii, jij hebt lekker vroeg getest... wacht gewoon even af...misschien ben je nog te vroeg.. je hebt wel alle 'klachten'...test over 3 dagen nog even een keer...
    Misscien heb je het al wel eerder geschreven maar wanneer is je NOD?

8. Kiwii

Kiwii Bekend lid

Apr 6, 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    1 Juni:p

9. molly27

molly27 Fanatiek lid

Jul 1, 2011
    1,673
    0
    0
    @ceilo: wat vervelend allemaal zeg. Je kan beter zeker zijn van je relatie voordat je aan een kindje begint. Misschien eens goed samen praten. Kan best zo zijn dat als hij een kindje heeft, hij wel verantwoordelijk wordt en een familieman, maar voor hetzelfde geld gaat hij gewoon zo door en dan moet jij het regelen met 3 kinderen. Veel succes!

@kiwii: spannend hoor! Kan nog best aangezien je nog voor je nod zit.

@hier: heb als het goed is mijn ei gehad. Zit nu dus ook op het wachtbankje

10. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

Mar 8, 2012
    1,835
    0
    0
    NULL
    NULL
    het is wel even ander weer als gister! het valt hier nu met bakken uit de lucht vandaan.. moest vanmorgen mijn fiets wegbrengen naar de fietsenmaker 2 km verderop.. ben ik halverwege begint het toch te storten.. grrr...

als ik naar de was kijkt lijkt het wel of ik een wasserette begonnen ben! 8 draaien liggen gesorteerd en wel klaar.. 8:$.. en dan heb ik al 3 draaien gedaan! komt doordat er vrienden zijn blijven slapen en we gevaren hebben..

nou ik wacht nog heel even tot de wasmachine klaar is en dan mag ik gaan sporten.. correctie, MOET ik gaan sporten!

Liefs,

Loes

11. 2xtantein1week

Dec 15, 2011
    2,166
    1
    0
    @ Loes: 8 wassen?? Jeetje zeg.. heb je machine? O je zegt dat er al 3 draaien, heb je 3 machines? Met hoeveel zijn jullie dan? En van hoeveel tijd is dit?

Nu we het toch over wassen hebben. Het is echt een groot verschil he, met een kleintje? Hoeveel meer was hadden de meiden die al kindjes hebben na de eerste? Ben ik wel nieuwsgierig naar!

@kiwii: Het kan nog.. Je bent echt te vroeg denk ik...!

12. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

Nov 19, 2011
    2,542
    0
    0
    Arbeidster
    wat denken jullie zie wel iets als ik het naar alle kanten draai :(

13. Lieve mij

Lieve mij Actief lid

May 21, 2012
    153
    0
    0
    @Tinkerbell
    Wil graag wat voor je zien...maar moet je teleurstellen...zie eigenlijk maar 1 streep...:( Misschien morgen nog even een keer proberen?! (heb je nou die hele test uit elkaar gebroken..? haha)

14. molly27

molly27 Fanatiek lid

Jul 1, 2011
    1,673
    0
    0
    sorry ik zie niks, maar kan ook komen doordat het niet op de foto te krijgen is. Ik zou zeggen overmorgen weer testen (hcg verdubbelt om de dag)

15. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ik zou over een paar dagen nog eens testen als je temp hoog blijft.

16. tinkerbell26

Nov 19, 2011
    2,542
    0
    0
    Arbeidster
    spijtig dat jullie niks zien dan zal het wel in mijn koppetje zitten :D

17. 2xtantein1week

Dec 15, 2011
    2,166
    1
    0

Ik denk dat ik wel zie wat jij ziet.. Maar ik weet niet of die streep op de goeie plek zit.. Het lijkt mij dat het niet goed zit..

Ik heb een pijl gezet bij het streepje dat ik bedoel...

(ik heb geen verstand van testen, en zeker nog nooit open gebroken dus michien zeg ik wel iets heel raars...!)

18. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Idd, dat is ook het enige wat ik zie. Maar denk er precies het zelfde over.

19. 2xtantein1week

Dec 15, 2011
    2,166
    1
    0
    Meiden, Ik ben niet meer zo blij.. Ben inmiddels erg onzeker geworden over eventuele zwangerschap of niet of een innesteling of niet en baal dr van..!

Het weekend ging prima, genoeg te doen dus geen enkel probleem! Maar nu zit ik de komende 4 dagen alleen thuis overdag en lijkt het allemaal eindeloos te duren! Ik moet dus echt op zoek naar afleiding!

20. tinkerbell26

Nov 19, 2011
    2,542
    0
    0
    Arbeidster
    Nee dat is de streep ook helemaal niet :D het zit meer naar links

Share This Page