ja idd dat ie bijdraaid als ze eigen kleine er is is een optie,maar t moet niet ten koste gaan van mijn meiden..... Ze hebben al zoveel meegemaakt met hun BioV. en ik wil ook niet dat ze het idee krijgen dat beebje2B dan meer betekend voor hem dan hun... en ik weet waar ik over praat,want ik heb jarenlang stiefkids gehad.... en heb ze allemaal altijd gelijk behandeld.... We zijn nog geen jaar bij elkaar,maar we kennen elkaar al wel langer en hij was hier altijd vaak en wist hoe en wat.... tuurlijk is het een hele stap,maar t is niet van ik kom hem tegen in een discotheek,wordt verliefd en hoppa ojaaaa je hebt 2 kids erbij.... anyway.... ik zie wel hoe het verloopt. gisteren liet ie me zitten met de campingspullen wat allemaal opgeruimd moest worden en smeerde hem de hele dag....,vanmorgen na t uitslapen heeft ie dan voor me gestofzogen ( kheb last van mn rug) en nu is ie weer weg en komt met etenstijd pas een x terug. terwijl er nog zoveel gedaan moet worden,maar hij doet gewoon waar hij zin in heeft.... Het gaat allemaal gewoon zo anders....
owww oewww damn! ja dat had ikvorige maand ook..... hoop voor jouw datj e over een paar dagen echt een knaller test hebt!
oewwww spannend en irri.... op het wachtbankje!!! succes!! en tsja qua gevoel enzo zijn we heel erg zeker van elkaar,maarja hij wil zn vrijheid niet opgeven ,hoeft ook helemaal niet,in overleg kan alles! k ben niet zo moeilijk,maar een overleg van Yo!.... ik ga strax daar en daar heen..... en binnen 5 minuten is ie pleite vind ik geen overleg. Ik zal hem nooit zeggen dat ie niet weg mag,maar vind t wel fijn om te weten waar ie dan heen gaat of wat ie gaat doen en of ie er mett eten weer is enzo... IS DAT ZO GEK?? en dan die beledigende dingen over mn kinderen waar hij me mee kwetst.... achjaa we zien het allemaal wel! vind t gewoon zo jammer... kvoel me over t algemeen net zon ondergeschikte huisslaaf whuhahahahaha,tsja ach... wat dat betreft was en is t bij zijn ouderlijk huis niet anders,maarja beetje jammer...... Ceilo werkt daar niet aan mee!
aaah jeej wat balen van die regen! Hier schijnt de zon nog volop,maar de temperatuur is zeker wel minder!! Hier ook veel wasjes liggen.... komt door de vakantie he.... balen dat ik geen droger heb... duurt zo lang voor dat alles weer weggewerkt is! enne sportze chickie!!
owwwwwjeeeeee uuh afleiden..... chatten met mij whahaha ik ben in opstand en doe nu aan: jij nix doen,ik nix doen jij leuke dingen doen,ik alleen dat van mij en de meiden doen goh wat vervelend ik hou tijd over whahahaha (grapje)
ja dan dit maar eens even: VVDD: Hoevaak zijn jullie partners weg van huis voor leuke dingen zonder jouw en dan werk niet meegerekend en hoe gaan jullie daar mee om??
morgen! @wassen, sinds de kleine 1 was extra per week @hier, op het wachtbankje, killing!! @vvdd, mannetje werkt van half 5 in de ochtend tot 7 in de avond dus die gaat niet weg in de avond, weekend gaat hij wel eens naar zijn broer maar over het algemeen blijft hij thuis om tijd met zijn dochter door te brengen omdat hij die doordeweeks amper ziet, van mij mag die gaan maar hij heeft er zelf geen behoefte aan
@vvdd: Mijn man is ook wel vrij veel weg, al is hij ook heeeel regelmatig thuis! Hij werkt meestal 6 dagen in de week, de zaterdag dan iets korter als dat uitkomt. In het voorjaar/zomer i hij vaak zo druk dat hij ook wat avonden werkt.. In de zomermaanden gaat hij vaak uit zijn werk nog een uurtje wielrennen. Hij gaat naar alle thuiswedstrijden van Ajax en vanaf het nieuwe seizoen gaat hij zaalvoetballen, ik weet niet of de 1 of 2 x in de week is.. Maar als hij thuis is zijn er ook nog verplichtingen: Alle voetbalwedstrijden van Ajax en veel wedstrijden van andere clubs. O, en Nl elftal.. F1 kan nooit overgeslagen worden en de tour in de zomer wordt ook helemaal gekeken.. Ik vind het meestal allemaal ok, behalve als er in mijn ogen iets belangrijkers is.. Bijv een verjaardag van familie. Ik kan echt heel boos worden als hij dan kiest voor een voetbalwedstrijd!! En wat ik ook niet zo leuk vind is dat hij eigenlijk nooit met mij iets leuks wil doen. Hij is al genoeg weg, als hij met mij is wil hij dan samen op de bank. Lief, maar ik vind het zoooooo saai!
vvdd, VL werkt 6 dagen in de week.. daarnaast doen we bijna alles samen.. ik mag echt niet klagen want hij doet ook veel in het huishouden.. @ ik weet even niet meer wie het vroeg maar mijn was is van een ruime week.. ik doe normaal altijd wassen in het weekend maar we zaten op de boot dat en dan nog eens 4 slapers maakt een berg was waar je eng van wordt! gelukkig wel een droger dus kan nu al lekker gaan vouwen! liefs, Loes
@vvdd Wij zijn beiden erg druk met ons sociale leven...dus niet alleen de man is hier veel weg van huis.. Man: Maandagavond ==> samen zijn avond (beiden rond 17.00 thuis van t werk) Dinsdagavond==> sporten met vriend Woensdagavond ==> voetbal met vrienden elftal donderdagavond==> sporten met vriend (deze avond gaat ook wel eens niet door) Vrijdagavond ==> aspraak avond vrienden (gezamelijke vrienden) Zaterdagavond ==> afsrpeekavond vrienden (meestal is onze zaterdag avond vol voor de komende 6 maanden ) Zondagavond ==> samenzijn avond! Vrouw: Maandagavond ==> samenzijn avond! Dinsdagavond ==> vriendinnen avond (elke keer andere vriendin) Woensdagavond ==> vriendinnen avond Donderdagavond ==> volleybal Vrijdag tot en met zaterdag...meestal vol gepland Zondagavond ==> samenzijn avond! dus beiden drukdrukdruk....maar alleen maar met leuke dingen, en doen ook veel samen...geweldig! Zal wel anders worden als er een kleintje op komst is...maar we zijn het er beiden over eens dat we er alles voor op zouden willen geven; hij blijft voetballen op de woensdag, ik blijf volleyen op de donderdag...en op zaterdag hebben we de wedstrijden, dan hebben we al oppas geregeld! Ik zou het erg vervelend vinden wanneer er zonder afspreken/overleg dingen worden gepland...Dus dit doen we dan ook altijd samen...we delen een agenda waar we alles in opschrijven zodat we het kunnen bijhouden....de maandag en zondag proberen we altijd vrij te houden in de avond, zodat we lekker samen kunnen bankhangen!
VVDD: Manlief werkt dan 5 dagen in de week. En gaat op vrijdagavond meteen door naar een vriend, eet daar en dan gaan ze quizzen in een eetcafe! Dus die is pas snachts thuis. Door de weeks gaat hij bijna nooit alleen weg. Het weekend houden we ook lekker voor ons tweetjes of gaan samen naar vrienden. (allemaal de zelfde vrienden) Maar als er belangrijk voetbal is dan wil hij weleens naar vrienden gaan om daar te kijken. Van mij mag die ook wel meer weg maar hij wil zelf niet.
dames, voel me niet echt lekker...niet ziek ofzo...maar beetje hoofdpijn, moe, nergens zin in...denk dat ik misschien een griepje onder de leden heb...blee...helemaal geen trek in! Moet vanavond werken, dus hoop dat t dan weer wat beter gaat...
Beterschap lieve mij. Net weer bijna liggen overgeven, voel me verder totaal niet ziek, dus het lijkt me sterk dat het daardoor komt, de ongikrampen blijven ook heel duidelijk aanwezig, onzekerheid. Ik wacht nu sowieso tot vrijdag met testen, maak mezelf gek, denk ook steeds wat te zien op de testjes maar volgens mij wil ik weer te graag maar de vorige maanden was ik er veel te veel mee bezig, dat valt nu gelukkig weer mee. Toch blijf ik bang om geen eisprong te hebben. Mijn fsh hormoon is wel altijd aan de lage kant geweest.
Hier in de klusfase aanbeland (gisteren overgeslagen ivm hoofdpijn en vermoeidheid.. maar vanavond.. joepie!) VVDD: heel weinig. Mijn man werkt erg hard overdag en moet ook 's avonds veel doen. Hij is het liefste gewoon lekker thuis. Hij gaat gemiddeld één tot twee keer per week 's avonds weg. Een keer trainen en de andere keer iets leuks. Daarnaast doen we dingen samen (uit eten, theater) De komende tijd is hij veel weg ivm werk (eisprong komt precies op het goeie moment.. volgende week is hij één nachtje thuis snif)