NOD-lijst 1 t/m 15 juni 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door loes1990, 25 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    ik doe killingerig met je mee!!!! :p

en ja.... kijk ,maar hij heeft tenminste een normale werkweek... of nouja wat is normaal.... uuh... hij maakt lange dagen!

ja ook hier het geval.... hij werkt normaal/veel!

ja en sport enzo geen probleem enzo,maargoed.. iets samen doen (incl kids) is ook wel eens leuk... bankhangen is op zn tijd wel fijn,maarkan idd ook saaaai zijn ;)

ja hier ook wel hulp in het huishouden op zn tijd hoor,.... gelukkig..... en die kerel van jouw die werkt dan ook weer 6 dagen...... heerlijk dat jullie t verder lekker saampies doen!!

Geweldig geregeld!

en hier wordt ook weer volop gewerkt!

en ja ik vind het ook niet erg als VL weggaat,maar de manier waarop en hoe en dan zeggen dat de kids zijn vrijheid bellemeren en dat t allemaal zon poespas is...;):(

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ja, (helaas) ik kan bevestigen dat ik daarop werkelijk niets zie.
    Maar wordt het niet tijd voor een KV 2x5?

3. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0

beterschap!!

4. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0

owwjeee kiwiiiiiiiii je houd t wel spannend hoor!!

5. Kiwii

Kiwii Bekend lid

6 apr 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is toch eigenlijk best heel erg stom dat ik er vorige week nog heilig van overtuigd was dat ik makkelijk tot mijn NOD kon wachten met testen.

6. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Spannend!! Mijn NOD staat op zaterdag... Hoewel ik er weinig fiducie in heb deze maand:( maar ik heb nog geen enkel kwaaltje, ook geen ongi kwaaltjes, geen zere borsten... ik ga niet eerder testen omdat ik niet zo zit te wachten op een omotest, maar het wordt wel steeds spannender nu het dichterbij komt! :) Jij hebt al wel kwaaltjes dus:) misselijkheid... hoe schat je je kansen in? ik duim voor je op een roze test!

7. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    oewwww veel plusplezier!!!

ja en dat is toch ook niet meer dan normaal ofzo dat ze 1 tot 2 x per week iets doen als ze daartoe de mogelijkheid hebben?!?!

kheb afgelopen 15 jaar niet anders gekent dan met een man die altijd thuis was en ja ik moet dr ook aan wennen dat deze lieve schat wel eens weg wil,maarja.... mijn steekwoord is dan toch weer overleggen en niet mededelen ;)

8. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    is nog steeds de innesteling ;)

9. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    Daar is niets op te zien;)

10. Kiwii

Kiwii Bekend lid

6 apr 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik schat ze eigenlijk niet zo hoog, de vorige ronde dacht ik ook dat het wel raak was, was uiteindelijk alleen maar teleurgesteld dus ik laat het dit keer maar lekker op me afkomen, als m'n ongi doorbreekt jammer dan, misschien is dan de 3e ronde scheepsrecht, we hebben geen haast en als ik zo lees hoe lang sommige dames al wachten moet ik nog lang niet klagen :D

11. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    goh... waarom doe je dat dan ook niet ff ?!?!

12. Kiwii

Kiwii Bekend lid

6 apr 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan wacht ik nu heel braaf af of ik vrijdag ongesteld word, gelukkig is het ai dinsdag:p

13. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    ik sta ook NOD voor t weekend!

en ik hoop dat je t vol kan houden!!!:p

ik duim voor iedereen op roze!!

14. Kiwii

Kiwii Bekend lid

6 apr 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sst joh, het is al moeilijk genoeg!

15. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    goedzo! :D

maar ik hoop wel voor je op roze hoor!!! :D:D

en idd... ik heb me de vorige maand zo druk gemaakt,ik doet t nie meer!

kheb gisteren wel al stiekem getest,tegen beter weten in hoor,maar ik had "gratis" testjes,dus ja dacht ach.... eerst eenkorte cylcus toen een lange,ga dr nu maar s tussen in testen hahaha testverspilling dus,hij was door en door wit!

16. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    @kiwii: er is niks op te zien:(. Ik kan me ook altijd moeilijk inhouden met het testen, maar het is me gelukkig wel altijd gelukt (1 keer 1 dag ervoor). Maar sinds vorige maand loop ik bij de gyn en nu heb ik geen test drang meer. Ik heb gedurende de maand afspraken bij de gyn en dat geeft mij voldoende rust. Vorige maand ongesteld geworden 2 dagen na nod en niet eerder getest. Deze maand hoop ik het ook vol te houden.

@vvdd: mijn man werkt in de horeca. Hij werkt van maandag tot en met vrijdag van 13.00 uur tot 23.00 uur. Ik zie hem dus niet zo vaak. Gelukkig heeft hij in het weekend meestal vrij. Hij gaat dan meestal 1 van de dagen een halve dag wielrennen. Op woensdagavond is hij nog wel eens eerder klaar en gaat hij altijd naar een vriend. Voor hem is het dus extra moeilijk om zijn tijd in te plannen. Ik heb door de weeks tijd genoeg voor vrienden en familie en wil hem dus graag in het weekend zien. Hij heeft alleen het weekend vrij en wil dan dus ook wel eens iets anders doen. Toch gaat het altijd wel goed (geven en nemen). Hij laat in ieder geval duidelijk merken dat hij ook graag bij mij is.

@ceilo: ik denk eigenlijk dat het het belangrijkste is dat partners elkaar snappen. Stellen die elkaar nooit zien en daar geen problemen mee hebben, dan gaat het toch goed. Stellen die altijd alles samen doen en daar geen problemen mee hebben, dan gaat het ook goed. Het wordt pas lastig als je allebei verschillende verwachtingen hebt. Dan is het mijns inziens van beide kanten geven en nemen en rekening houden met elkaar.

17. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    ja sorry! khad je graag verteld dat er een streepje stond!

jaaaaa nog maar een paar daagjes....

ik heb verschilldende calculators gebruikt, ik kom uit op 2/3 juni dus zaterdag/zondag....

ik denk ik ga zaterdag testen.....

18. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    kiwii heeft al geteeheest.... kiwii heeft al geteeheest :p:p:p:p:p

ow sorry,zal t nu echt nie meer doen :)

19. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    ja, ook weer een man die gewoon normaal veel werkt! :D en ja t is altijd een kwestie van geven en nemen.....

ik snap precies wat je bedoeld hoor en nogmaals ik vind het ook helemaal niet erg als hij weggaat,maar t zijn net de momenten waarop en hoe....

van de week met alle campingspullen.... ik last van mn rug ( lichte spit,dat heb ik chronisch) ,maar kon bijna alles alleen opruimen,hij was chillen bij een kameraad,nouja ik heb na 1,5 uur buffelen de meiden in de auto gedaan en ben naar een bosrestaurant gegaan waar hun lekker hebben gespeeld en waar we wat hebben gedronken... en t avondeten had ik lekker niet klaar toen hij thuis kwam :D :p lekker patattekes gegeten!

vandaag: huis en vooral tuin moeten op orde worden gebracht... huis door alles spullen die weer vanaf de camping mee zijn gekomen en alle wasgoed en de tuin is net een oerwoud met t gras een halve meter hoog! "daar heb ik geen zin in,kijk maar wat je doet.ik ben weg!"

ik bedoel als hij me gisteren eventjes had geholpen,dan hadden we mss met zn 4tjes nog weg kunnen gaan bij wijze van.... en als ie me vandaag in de tuin had geholpen,dan had ie de rest van de week gewoon kunnen doen en laten wat ie wou,maar waar ik dan mee zit,is dat ie verwacht dat ik alles maar doe.... ja want ik wou t zo,het is mijn huis (hij is bij mij in komen wonen) hij zou t anders allemaal wel bestraat hebben;) :( en ik ben zo trost op mn tuintje die ik zelf aangelegd heb en bestraat enzo:) ja beetje hobbelig,maarja tis ook eigenlijk geen vrouwenwerk!

OEPS!! Sorry weer een heel verhaal! sorry as ik jullie er mee verveel lieve meiden,maaar t zit me zooo hoog!

20. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

29 jan 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi allemaal.

Ik weet dat ik niet zoveel heb geschreven maar ik wilde het ook even van me afzetten allemaal. Helaas had dit niet de gewenste uitwerking en ben ik gisteren ongi geworden. Vrij korte cyclus dit keer. Op naar de volgende ronde jammer genoeg. :(

Deel Deze Pagina