NOD-lijst 1 t/m 15 juni 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door loes1990, 25 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. orchideetje

orchideetje Niet meer actief

succes met werken lieve mij!

veel plezier in de speeltuin ceilo!

2. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Als je relatie nu al niet goed is en je vraagtekens hebt bij de toekomst... snap ik niet dat je voor een 3e gaat..!!! Of denk je dan alleen aan eigenbelang van ik wil 3 kids.. en ik zie wel of de vader in het plaatsje blijft passen of niet?!?!?! want zo komt dit in ieder geval op mij over;)

3. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Sorry dat ik het zeg. Maar vind deze uitspraak een beetje raar!
    Jij kan wel heel graag 3 kids willen, maar als jou relatie met je vriend niet oke is, is het toch geen optie om toch voor een 3de te gaan en dan maar te zeggen: een kind heeft meer aan een gelukkige alleenstaande moeder dan aan een ongelukkige moeder die samen is met de vader... Ik zou dan echt niet voor kindje gaan als je relatie niet goed is. Ik zou zeggen, zorg eerst dat je relatie goed is en ga dan voor een 3de. Want beter een gelukkig gezin als een alleen staande moeder van 3 kids!

4. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Bedoel het verders niet lullig. Maar dit is wel hoe ik er over denk.
    Denk dat het toch beter is voor hem dat hij gaat praten plaats van er steeds overheen te lullen dat het dan anders is.

5. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

6. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    inderdaad staat het raar en het is ook niet mijn bedoeling om uit elkaar te gaan en nee ik heb niet alleen eigen belang voor een 3e.....,maar deze cyclus is nog ten einde,daar duidde ik meer op. heb ook aangegeven dat als ik op rood kom ik er voorlopig niet meer mee bezig ga zijn.... eerst wij (en de meiden) en dan de rest

ik ga voor mijn relatie en hij ook en tot voor kort ging alles ook super goed,alleen nu zit hij in 1 x met alle voorafgaande geschreven dingen... en ik met de ergernissen daarbij.

natuurlijk zie ik ook liever een leuk gezellig gezinnetje,maar als het op den duur echt niet meer zou gaan dan....heeft een kind heeft meer aan een gelukkige alleenstaande moeder dan aan een ongelukkige moeder die samen is met de vader...

jullie reacties zijn prima hoor,zo had ik het ook gelezen als buitenstaander,maar het is oprecht echt niet waar dat ik puur en alleen voor een kindje ga! probeerde alleen even een soort van (ongelukkig onder woorden getypt dus) realistisch beeld te brengen.

al met al wil ik het dan hier ook bij laten en dit nodtopic nog gezellig verder kletsen!

De meiden zijn @ de speeltuin en mama mocht wel naar binnen gaan toen ik ze had geduwd op de schommel :p :D LOLLOL:cool:

7. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    ja even heel wat anders!

kheb de afgelopen 2 dagen klachten :
    continu pijn in mn onderrug ( ligt t aan de lichte spit dieik hem gehad of is t wat anders??):(
    denk vaak dat ik een poepoe moet machen,maar dr komt nix... of juist een dunnere versie :p
    steken net boven schaambot
    totaal geen eetlust

zijn jullie hier ook lastig van??

8. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Ja, ik snap het ook wel. Maar het kwam idd een beetje vreemd over ;)
    Hoop echt voor jullie dat het dalijk weer helemaal goed zit :D
    En dat jullie dan voor een beeb kunnen gaan.

Hoe oud zijn je meiden? Veel plezier iig in de speeltuin :)

9. Kiwii

Kiwii Bekend lid

6 apr 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hoor kiwi ook last van:D ben alleen juist net noonoo van de Teletubbies. Constant honger

10. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    hahhaa ok dan

ja kwil natuurlijk ook niet datjullie denken dat ik een of andere freak ben hoor! wahahahaha :p:D

meiden zijn 4 en bijnaaaaaa 7

speeltuin is al een bekeken zaak.... kmoest maar weer naar binnen gaan :p

11. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    kiwii kiwii :p (met altijd denken aan Bumba :p)

Bekijk bijlage 248410

12. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @Ceilo, die steken zijn erg irritant ja! bij mij toch vaak een teken van mn darmen ipv mn baarmoeder, maar soms is dat onderscheid echt niet te maken! zelfs keer naar de huisarts gegaan omdat ik dacht dat mn spiraal niet goed zat zo'n zeer deed het (voelde echt als mn baarmoeder), natuurlijk niks aan de hand met spiraal en/of baarmoeder, waren gewoon die fijne darmen van me....(PDS). maar gezien voorgaande berichten, moet ik nu wel of niet voor je duimen dat t raak is? ;)
    succes/sterkte met je klachten in elk geval!

13. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    irritantig is het ja hahaha,hier doet die rare darm ook nog wel s spastisch,maar dit is anders.... t voelt anders,we wachten af!

tuurlijk mag je voor me duimen,maar maak je niet te druk :p

mocht het raak zijn deze maand dan heeft het gewoon zo moeten zijn,we hebben op de camping maarzo wat gesext en later zag ik datt op de goede dagen was... het lot beslist uiteindelijk en toeval bestaat niet ;)

ik ga maar het restaurant maar eens openen ;):p beetje beginnen metkoken enzo... kheb al 2 kleine gastjes rondhangen hiero, de andere gast verwacht ik na 5 uur :p

14. Kiwii

Kiwii Bekend lid

6 apr 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo ik viel even in slaap :D

15. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    het was maar eventjes ;)

16. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@ceilo: hoop ook dat jullie het snel opgelost hebben

17. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Ik wilde eigelijk ook een powernap doen. Maar ben bang dat ik dan nog lammer word, wuahaha!!

18. Kiwii

Kiwii Bekend lid

6 apr 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind die afscheiding zo vies hè, t is deze 2 weken echt extreem veel en vaak, moet gewoon een inlegkruisje in anders druipt t zo door m'n slip heen (uhl)

19. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Ik had daar toen ik zwanger was echt veel last van. Leek wel of ik ongi werd. Schrok er de eerste keer ook van. Was boodschappen aan het doen met mn ma, en ineens voelde ik het lopen. Ik wilde meteen naar huis om na de wc te gaan.

20. Kiwii

Kiwii Bekend lid

6 apr 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL

Ja precies, dat dacht ik de eerste paar keer ook "nu al?" dus hup naar de wc, maar nee hoor

Deel Deze Pagina