NOD-lijst 1 t/m 15 juni 2012

Discussion in 'NOD forum' started by loes1990, Apr 25, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. leiff

leiff Actief lid

Jan 17, 2010
    119
    0
    16
    ♥ NOD-lijst 1 t/m 15 juni 2012 ♥

1. (4)
    Mloesie (6e ronde, 1e kindje)
    Kiwii (2e ronde, 1e kindje)
    Sas87 (3e ronde, 1e kindje)
    Tinkerbell26 (7e ronde, 2e kindje)

2. (7)
    Sukke (5e ronde/2e clomid, 2e kindje)
    Channie 32 (17e ronde, 3e kindje)
    Ivy1979 (9e ronde, 1e kindje)
    Nathalias (8e ronde, 1e kindje)
    Ceilo (2e ronde, 3e kindje)
    Nonma (4e ronde, 1e kindje)
    Bouncytigger (4e ronde, 1e kindje)

3.(4)
    Mompelientje (13e ronde, 1e kindje)
    biancs (5e ronde, 1e kindje)
    Jolan0 (5e ronde na mk, 2e kindje)
    Flavour2 (3e ronde, 1e kindje)
    Leiff (1ste ronde ,derde kindje)

4. (6)
    Emma82 (2e ronde, 1e kindje)
    xDanielle (3e ronde, 2e kindje)
    Pompeuske (3e ronde, 1e kindje)
    Kwebbel (3e ronde na MK, 2e kindje)
    Lieve mij (1e ronde, 1e kindje)
    Troelaa (5e ronde, 3e na mk, 1e kindje)

5.(4)
    Loon28 (7e ronde, 1e kindje)
    Gesina (15e ronde, 1e kindje)
    Elsemieke (2e ronde, 1e kindje)
    Moontje77 (8e ronde, 5e kindje)

6. (7)
    Mamavand (11e ronde na 2 mken, laatste mk partiële mola zwangerschap!)
    Loes1990 (3e ronde, 1e kindje)
    Lieke1979 (1e ronde,3e kindje)
    GwoonAn (1e ronde, 1e kindje)
    Yuma (3e ronde, 1e kindje)
    2xtantein1week (1e ronde, 1e kindje)
    Piccolina (4e ronde, 1e kindje)

7. (3)
    Bops (2e ronde, 1e kindje)
    MamaVanSimone (4e ronde na mk, 2e kindje)
    Ricmar94 (1e ronde, 2 kindje)

8. (3)
    NoLi (6e ronde, 1e kindje)
    Missiej (12e ronde, 2e kindje, (3mk's)
    Linnepinna ( 3e ronde, 1e kindje)

9. (2)
    Wonderful (2e ronde, 2e kindje)
    Danssie (5e ronde, 1e kindje)

10. (3)
    Orchideetje (4e ronde, 2e kindje)
    Chickie (2e ronde na mk, 1e kindje)
    Elance (3e ronde, 1e kindje)

11. (3)
    Julie2012 (3e ronde, 1e kindje) deze maand 'pauze'
    molly27 (13e ronde, 1e kindje)
    Stopcontact ( 5e ronde, 2e kindje)

12.(1)
    collo003 (2e ronde na mk, 3e kindje)

13. (2)
    Meis1987 (7e ronde, 1e kindje)
    Liefje2013 (1e ronde na mk, 1e kindje)

14.(6)
    RHR1985 (9e ronde, 1e kindje)
    Charise (3e ronde, 1e kindje)
    Sanyi (10e ronde, 1e kindje)
    Jufaman81 (18e ronde, 1e kindje 1e IUI
    Cygnet2 (5e ronde, 3e kindje)
    Love and hope (2e ronde, 1e kindje)

15. (2)
    masami (11e ronde, 3e kindje)
    babyfotograaf (2e ronde, 1e kindje)

19. (illegaal 1)
    Maybe 3 (22e ronde, 3e ronde na MK, 3e kindje)

Totaal: 58

zwanger, 3 ongesteld, vlindertje, 6 MMM, negatieve test, twijfeltest, 2 cyclus van slag, niets doorgegeven

2. Kiwii

Kiwii Bekend lid

Apr 6, 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    dames even om vies te doen. ik had net bloed met het euhh.. poepen.. niet bij het afvegen, maar er lag wel ineens bloed in de wc. deed ook pijn, beetje verstopt haha. eng.

3. Nonma

Nonma Fanatiek lid

May 4, 2011
    1,659
    116
    63
    Female
    Marketing
    Amsterdam
    Hi! Zelfde schuitje! :) ik dacht dat mijn NOD op de 28ste was, maar het is toch pas 2 juni! :) ook 4e ronde 1e beeb:) Welkom;) Laten we hopen dat we allebei niet ongi worden zaterdag!!

4. 2xtantein1week

2xtantein1week Fanatiek lid

Dec 15, 2011
    2,166
    1
    0
    Oei, dat is niet fijn! Denk je dat je een onsteking hebt of dat je een scheurtje hebt? Met een ontsteking moet je wel even naar de dokter hoor!

5. Kiwii

Kiwii Bekend lid

Apr 6, 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk zelf aan een geknapt vaatje ofzo? omdat ik echt helemaal verstopt zat, had al dagenlang niet gepoept haha:D:p

6. bouncytigger

bouncytigger Bekend lid

Feb 27, 2012
    861
    0
    0
    Vooral als je blond bent!!!:D (heb al geprobeerd te verfen, maar dat hielp ook nie....)

Ik hoop ook dat het een enorme roze maand wordt, niet alleen voor mij, maar ook voor alle andere dames!!!!

7. bouncytigger

bouncytigger Bekend lid

Feb 27, 2012
    861
    0
    0
    Tjah, kan wel zeggen Lache!!!, maar eigenlijk ook nog balen... Ik duim met je mee!!!!

8. 2xtantein1week

2xtantein1week Fanatiek lid

Dec 15, 2011
    2,166
    1
    0
    Hmm, nooit gehoord van geknapte vaatjes.. Zolang je maar opgelucht bent ;)

9. piccolina

piccolina VIP lid

Mar 5, 2012
    7,199
    5
    0
    Even update: gisteren naar de gen. geweest. Zij gaan cyste zsm opereren: vrijdag afspraak anesthesioloog. Maar moet goed gepland zijn tussen ongi en ovulatie want ik mag absoluut niet zwanger zijn tijdens operatie.
    Operatie laparoscopie 4 gaatjes, duurt 1,5 uur: cyste wegzuigen, alle mooi schoonmaken, endometriose opsporen en weghalen, tubatest doen (doorgang van de eileiders echo).
    Dan mag ik weer aan de slag met natuurlijke zwangerschap. Als operatie anders verloopt, als zij veel endometriose plekken vinden, als eileiders dicht zijn dan wordt het IVF overgewogen.

Hopelijk ben ik deze ronde zwanger en dan moet die operatie pas 16e week zwangerschap!

dus tot volgende week di afwachten (dan weet ik of ik ongi wordt door de symptomen).
    Nu nog geen symptomen helemaal niks!

10. jolan0

jolan0 Bekend lid

Dec 8, 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal,

hier een poosje stil geweest maar ik heb wel veel gelezen en ben dus aardig op de hoogte van alles!

kiwie: je kan inderdaad een gesprongen vaatje hebben heb ik ook wel eens. Is erg onschuldig maar wel even schrikken. Je moet goed kijken of het bloed "los" op de ontlasting ligt en er niet doorheen (zo anders een darmziekte kunnen zijn en dan ALTIJD laten onderzoeken door een arts!). En bij een vaatje stopt het bloeden vaak ook bijna direct. Maar kan wel een aambei worden dus even goed in de gaten houden.

Ceilo:fijn dat jullie goed hebben gepraat! En (hoop natuurlijk dat het niet nodig is) gaan jullie een (eventuele) volgende maand toch voor een kindje of lassen jullie even een pauze in?

piccolina: wat vervelend meid! Is z'n operatie niet gevaarlijk als je zwanger bent? Want dan is het misschien beter om zsm na de ingreep zwanger te worden. Ik hoop heel erg dat alles goed gaat! Heel veel sterkte!

misrekenaars en nieuwelingen: van harte welkom!

lijst: wat jammer al 3 meiden op rood....ben benieuwd wie de eerste is die op rolze mag!

dvvdd:eerlijk gezegt ben ik vaker weg dan mijn man. Ik hou van opera en ga graag eens met mijn moeder erheen in theater of bioscoop. Manlief vind het helemaal niks! Soms spreekt hij wel eens af voor een filmavond met vrienden (sf) waar ik dan weer niet van hou. En soms (veelste weinig!) gaan we samen s'avonds weg. In het weekend doen we eigenlijk bijna alles samen met de kleine of ga ik wel eens met mijn vriendin weg. De rest "regel" ik doordeweeks allemaal (thuisblijfmoeder) zodat er veel vrijetijd over blijft in het weekend.

klachten: hier geen enkele klacht helaas...(of gelukkkig want had ik ook niet de keren toen ik wel zwanger was behalve de laatste keer en daardoor voelde de zwangerschap ook niet goed aan en dat had ik dan weer helaas goed aangevoeld).

De kleine is bij iemand aan het spelen dus ik heb lekker nog eventjes mijn handen vrij, ga ik even mijn woonkamer in orde maken. Ik was boven alles aan het veranderen (we slapen nu op een andere kamer) en onze slaapkamer is nu helemaal klaar en af! Als ik boven helemaal klaar ben ga ik beneden verder.

Groetjes!

11. Kiwii

Kiwii Bekend lid

Apr 6, 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij komt mijn ongi er morgen of vrijdag aan :( Heb zoveel hoofdpijn en ben duizelig, heb dit eigenlijk altijd als ik ongi word, boo! :(

12. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Ik denk hier ook. Heb vanaf gisterenavond buikpijn, vanmorgen weer mee opgestaan. En gruwelijke koppijn! Kijk er gewoon scheel van :(
    nJaa als het dan zo moet zijn, laat het dan maar snel komen, dat we weer verder kunnen.

@Ceilo: Fijn dat het opgelost is :D

13. Kiwii

Kiwii Bekend lid

Apr 6, 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff, en maar moeite doen en moeite doen om hopelijk ooit zwanger te raken, en dan de meiden in mijn omgeving die absoluut geen kind willen raken allemaal ongewenst tijdens een ongelukje zwanger.

14. piccolina

piccolina VIP lid

Mar 5, 2012
    7,199
    5
    0
    jolan0
    de cyste weghalen en zelf algemene narcose kan ook tijdens zwangerschap op 16 wk. het is niet schadelijk. Ook zo'n operatie kan tijden en na ovulatie en dan kan je nog hetzelfde ronde zwanger proberen worden.
    tubatest (eileiders doorspoelen) is wel gevaarlijk omdat het jodium is dus die kan absoluut niet tijdens zwangerschap en als je hetzelfde ronde wil proberen zwanger te worden moet het voor de ovulatie plaats vinden.

Dus stel dat ik nu zwanger ben dan doen zij alle cyste weghalen op 16wk, niks anders erbij want het is niet nodig. Stel dat ik niet zwanger ben dan maak ik afspraak eerst volgende week tussen menstruatie en ovulatie en doen zij alles erop en eraan!

15. jolan0

jolan0 Bekend lid

Dec 8, 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    piccolina: ok nu begrijp ik het...wel spannend hoor voor jullie! Zie je er erg tegenop? sterkte!

16. molly27

molly27 Fanatiek lid

Jul 1, 2011
    1,673
    0
    0
    @kiwii: hou de moed er in meid. Het kan nog best wel even duren voordat je zwanger bent, je bent pas in ronde 2 zie ik. Het duurt gemiddeld wel wat langer (ongeveer 80 % is zwanger na een jaar).

Natuurlijk mag je op dit forum lekker spuïen als je er de balen van hebt, als je er maar niet te somber van wordt. Probeer het nog leuk te houden.

En voor hetzelfde geld ben je wel al gewoon zwanger, ik hoop het voor je.

17. molly27

molly27 Fanatiek lid

Jul 1, 2011
    1,673
    0
    0
    @picollina: wat spannend allemaal. Hoop voor je dat je zwanger bent, lijkt me alleen wel eng dat ze de cyste dan gaan weghalen na 16 weken.

18. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

Apr 15, 2012
    2,847
    1
    0
    Zitten we hier helemaal relaxed,maken wat foto's....wou ik er een uploaden voor jullie kan dat helaas nog niet,via de zp_app.

Boooo!!

19. piccolina

piccolina VIP lid

Mar 5, 2012
    7,199
    5
    0
    Nou ja als ik geluk heb zwanger te zijn dan die operatie op 16 weken is wel te doen! Volgens gen. is normaal het te doen want veel vrouwen krijgen cysten tijdens zwangerschap en narcose geen kwaad als je zelf gezond bent!

Ik zie niet tegenop, ik ben wel blij dat het weg gaat en dat zij alles gaan daar bekijken en schoonmaken dan weet ik ook of ik endometriose heb en of de eileiders toegankelijk zijn.
    Ik ben ook nooit van de ziek zijn of zo, ik ga liever dan ook niemand vertellen over de operatie etc wnat hou niet ect van als mensen gaan denken en vragen: hoe is het en vertel het en oo ik vind het zielig voor je etc. Ik vind het voor mij zelf niet zielig dus hou ik het ook zo! :)

20. molly27

molly27 Fanatiek lid

Jul 1, 2011
    1,673
    0
    0
    o, dat heb ik precies hetzelfde. Hou niet van medelijden.
    Maar dan komt het dus wel goed met je. Ik duim voor een positieve test voor je deze maand!

Share This Page