Hoi iedereen, Ik ben nieuw hier, maar ik las wat dingen hierop en wil toch om jullie mening vragen. Ik moest maandag 28 mei ongesteld worden .. nou vandaag nog niks, ik heb niet echt een regelmatige cyclus dus ben wel gewend dat het wat later komt, ik heb alleen nu dat ik gisteren en vandaag ontzettend misselijk ben, ook heb ik ineens last van een vreetkick? en ben ontzettend moe, kan wel de hele dag slapen.. Nu wil ik morgen ochtend gaan testen, is dit te vroeg?? Ik hoop op reacties! Liefs, Mari
Welkom! Je kan morgenvroeg gewoon een testje doen. Ben net zo benieuwd als de rest. Pff, hier net wakker. Zo'n koppijn, dat ik er scheel van keek. Paracetamol gepakt en mn bedje in gegaan. Nu geen koppijn meer! Maar vanaaf lekker rustig aan. Morgen de heledag (op school na) de kids van mijn zus hier. Blijven ook gezellig slapen En ze zijn vrijdag lekker vrij. Dus kunnen dan op ons gemakje doen smorgens.
Ik ben in de keuken bezig, draai me om en daar ligt meneer (moest ff foto maken, daarna mocht ie niet meer in de keuken komen hoor!)
owjaaa ik was aan t opruimen van t eten... *bloos* en tv aan t kijken whahaha dan zo de meiden maar eens binnenhalen en ff badderen en dan @ bedje!! vanaaf gaan we of de oefeninterland kijken OF 2 films die er op kwamen en die volgens VL erg leuk zijn! Die wou ie met me kijken zei ie gisteren toen er reclame van was.... klap van de molen gehad?? Neejoh.... hij heeft de hele molen op zn kop gehad! whahaha
Mijn ouders hadden een witte kat met 3 zwarte vlekjes en die noemde ik NoName (Nowie) omdat ik niks kon verzinnen, maar nichtje en neefje hebben hem naar 'De witte' vernoemd