NOD lijst 1 t/m 15 juni 2014

Discussion in 'NOD forum' started by bibaboe, Apr 29, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Muis87

Muis87 Bekend lid

Jan 20, 2014
    824
    0
    16
    NULL
    NULL
    ah ja handig, heb ik nooit aan gedacht om die weg te halen :p.

2. Sparky

Sparky Niet meer actief

Hihi en heb even bij het volgende NOD topic gekeken. Daar zat ook iemand die hier nog op zwart stond, maar dus al wel aan een nieuwe ronde begonnen was. Ook op rood gezet.

3. LVtje

LVtje Fanatiek lid

Jan 20, 2014
    3,128
    1,100
    113
    Female
    Mooie testen muis!!

4. Sparky

Sparky Niet meer actief

Als de test morgen donkerder is dan pas ik mijn banner aan :D

5. Muis87

Muis87 Bekend lid

Jan 20, 2014
    824
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ze zullen morgen vast donkerder zijn, gaat dit keer goed komen! Volgende week zien we elkaar dan in het zwangeren topic. Daar durf ik nu nog niet goed heen te gaan, wil nog even het weekend afwachten of het goed blijft gaan.

6. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ja en ik met uitgerekende datum van 15 feb moet dan aansluiten in een overvolle lijst. Denk dat ik liever in de 16-28 feb lijst ga.. Helemaal omdat dat deel van de maand een stuk korter is dus daar kan ik vast wel bij hahaha.

Zou ik de banner nu al aanpassen?

7. Toeteke

Toeteke Fanatiek lid

Jan 15, 2014
    1,613
    685
    113
    Female
    Zo herkenbaar! Bij mijn miskraam had ik alleen last van mn borsten en voor de rest niet veel klachtjes. Kwam er "per toeval" achter dat ik zwanger was ("Goh, laat ik voor de grap eens een test doen") en dat was pas na NOD. Nu zit ik pas op 3+4 en ben ik al misselijk (denk steeds dat ik moet overgeven) en ontzettend moe! En de pijn aan m'n borsten dan. Het voelt al allemaal zoveel anders! Vorige keer heb ik op sommige dagen 4 keer getest omdat het niet goed voelde, nu test ik alleen met ochtendurine, omdat ik het mooi vind hoe het streepje oploopt. Voelt goed dit keer!

8. Muis87

Muis87 Bekend lid

Jan 20, 2014
    824
    0
    16
    NULL
    NULL
    Toeteke ik heb nu niet eens met ochtendurine getest, heb het idee als ik daar mee test dat het nog duidelijker wordt :p. Dit was na normaal drinken met niet sterk geconcentreerde urine, die van zondag ook. Merk aan mijn lijf ook heel duidelijk dat ik al snel veel hCG heb gekregen. Vandaar ook al snel de klachten, net als bij jou. Ben benieuwd hoe snel die van jou duidelijker worden!

9. Duvellie

Duvellie Niet meer actief

Ok ik ga vast een hele domme vraag stellen.. En toch doe ik het ;)

Ze zeggen altijd dat je de eerste 2 weken zwangerschap kado krijgt, maar ik heb een korte cyclus dus mijn eisprong is al voor die 2 weken grens.. Moet je daar dan bij berekening zwangerschap toch 2 welen van maken?
    Want stel je hebt een cyclus van 70 dagen ben je ook niet ineens op je NOD 6 welen zwanger.. (Ik noem even wat haha)

Sparky ik zie op kV wel iets denk ik.. Gefeliciteerd!

Ik durf nog steeds mijn banner niet te veranderen.. Bang dat t ongeluk brengt.. Suf he!!

10. Muis87

Muis87 Bekend lid

Jan 20, 2014
    824
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Duvellie, ongeacht de duur van je cyclus voor de eisprong, of die nu 10 of 30 dagen is, er wordt altijd twee weken bij opgeteld. Dus met een zeer korte cyclus en een eisprong op cd10, zou je als je in die cyclus zwanger wordt dus officieel al zwanger zijn voor je menstruatie van die cyclus begon.

11. Muis87

Muis87 Bekend lid

Jan 20, 2014
    824
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik denk dat ik dan ook ga kijken of ik naar die groep wil verhuizen. Die 2 dagen maken echt niet veel uit, pas met de termijnecho weet je de officiële datum.

12. mammz

mammz Fanatiek lid

Mar 25, 2013
    1,845
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ik haat mijn lichaam.. Nu inneens weer flink maagzuur en borsten flink gevoelig! Blauwe aders zitten er weer vollop en tepels kijken groter! Ook met vlagen nog ongi zeur.. Pfff ik haat dit geestelijk spelletje!

13. Sparky

Sparky Niet meer actief

Mammz, had jij vanmorgen nou ook getest?

14. Duvellie

Duvellie Niet meer actief

Duidelijk antwoord!! Thanx!! :)

15. Sparky

Sparky Niet meer actief

Deze had ik trouwens ook nog vanmorgen. Maar blauw is nog moeilijker op de foto te zetten als roze vind ik.

16. mammz

mammz Fanatiek lid

Mar 25, 2013
    1,845
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik had ook getest maar negatief... Weet nu niet wanneer ik weer zou testen of gewoon ongi afwachten.. Het irritante is dat ik me echt zwanger voel ben echt bang dat mijn lichaam me voor de gek houd.. Jullie testen al vage streepjes ik niks.. Wit..

Of zien jullie wel wat?

17. Kipje1

Kipje1 Niet meer actief

Zegt niets Mammz ik had dat ook, testte ook wit tot 1 dag voor NOD, toen een mega tuur. Op NOD een iets donkerder streepje :)

18. Sparky

Sparky Niet meer actief

Op deze test zie ik idd niks. Maar je bent nog vroeg he. Kan zat!

19. mammz

mammz Fanatiek lid

Mar 25, 2013
    1,845
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok dat geeft hoop.... Zal ik morgen dan maar niet testen en vrijdag pas weer?

20. Sparky

Sparky Niet meer actief

Als je dat volhoud is 2 dagen wachten altijd beter. Ik zou het niet kunnen hihi

Share This Page