@lovingmyboy. Ik had een kv en een chinese wondfo dipstick die allebei heeeeel langzaam opdroogden en uiteindelijk met 12dpo toch een mooie roze streep gaven. Welk merk heb jij gebruikt?
alle zwangere gefeli!! dames op rood sterkte en succes in de volgende ronde! Wie zit er nog meer op het wachtbankje? Wat duur het wachten deze keer lang! Vorig jaar juni gestopt met de pil, zonder succes.. Hele lange cyclussen. Vorige maand eindelijk weer een normale cyclus. Dus deze maand ovu testen gebruikt en m'n ei gevonden. Voor mijn gevoel kruipt de tijd voorbij! Gelukkig is er dit forum waar ik genoeg te lezen heb
Op deze zie ik een streep. Op de andere foto's vind ik de streep niet echt duidelijk sorry. Hopelijk lopen ze snel op. Die andere waren toch die van 6 dagen voor nod? Op welke dpo zit je nu?
Ja de sensitest zijn door vanaf 6 dpo. Maar daar staat de streep duidelijk hoor ik kan gewoon geen goede fotos maken. Ik heb gisteren en vandaag ook sensitest gedaan vanaf 4dpo. En die was gisteren omo wit en vandaag dezelfde tuur als gisteren. Ik hoop dat ze morgen duidelijker zijn.
Kv2v5 ik ga morgen vroeg nog een keer best spannend nu maar ik verwacht er niet teveel van.. Iig nog steeds geen ongi.. Normaal een cyclus van 25/26 dagen nu op dag 28 dus wie weet...
Ik heb net weer een test gedaan van kv.. Weer een heel licht streepje maar wellicht pas na 5 minuten... Wat moet ik hier van denken??? Kan m helaas niet op de foto krijgen....
Ja klopt. En bij mijn vorige zwangerschap was mijn test met 4,5 weken pas zoals die van jou van 12 dpo. Is toen met 6 weken misgegaan. Daar ben ik wel weer bang voor maar aan de andere kant moet ik mij daar nu nog geen zorgen over maken. Na zoveel lichte streepjes ben ik inmiddels overtuigd dat ik zwanger ben.
Ik herken het wel, maar zowel bij zwangerschap als geen zwangerschap. Kan je er dus niet verder mee helpen.
Die steken heb ik bij al mijn zwangerschappen gehad, enkele dagen na eisprong. Maar ik heb ze ook diverse keren gehad toen ik nog de spiraal had. Zou een goed teken kunnen zijn voor een zwangerschap, maar ik las hier op het forum dat er vrouwen waren die ze voelden voordat ze ongesteld werden. Hopelijk is het in jouw geval een goed teken . Succes!