NOD lijst 1 t/m 15 juni 2014

Discussion in 'NOD forum' started by bibaboe, Apr 29, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dirkje1987

May 21, 2014
    54
    0
    0

Haha nou vind het wel spannend hoor. Hoe dichterbij de nod hoe onzekerder ik word. Ik heb zoveel vergelijkbare klachten net als bij mijn dochter. Maar ja het is afwachten je lichaam kan raar doen. Net een hete douche genomen en de rugpijn is nu weg... Ik ga morgen een action test kopen ik wil die dan zaterdag doen... Claire blue maar voor later gebruiken.

Ik heb trouwens na mijn miskraam een echo laten maken of ik 'schoon' was ik vond dat erg fijn...

2. Dirkje1987

May 21, 2014
    54
    0
    0

Bedankt! Ik ga morgen een action test kopen voor zaterdag!

3. Snne

Snne Bekend lid

Feb 10, 2011
    840
    8
    18
    NULL
    NULL
    Dat heb ik gevraagd aan de vk toen we nog even telefonisch contact hadden een week na de mk. Ze zei dat als ik verder nergens last van had en niet veel meer bloedde ik er wel vanuit kon gaan dat alles goed was :(
    Had ook gezegd dat ik veel had gelezen/gehoord dat er standaard een echo wordt gemaakt om te kijken of "schoon" bent. Dit was niet zo zei ze. Ik heb een week na de mk een zw.test gedaan die gaf toen nog een licht streepje. Week later weer gedaan met ochtendurine en toen was omo wit :)
    Ik vind het wel verwarrend dat er nier gewoon 1 richtlijn voor is. Wel of geen echo standaard na mk etc.... nouja ik wacht nog wel even af. Hoop alleen dan pas overmorgen echt ongi te worden want heb morgen giga drukke dag van mijn werk. En om dan heftig ongi te zijn zit ik zo niet op te wachten. Zaterdag vrij dus doe dan maar hahah

4. Rinskeeeeh

Rinskeeeeh Fanatiek lid

Jul 15, 2013
    1,246
    0
    0
    Amersfoort
    Ik zit ook op het wachtbankje nog steeds :(

5. Muis87

Muis87 Bekend lid

Jan 20, 2014
    824
    0
    16
    NULL
    NULL
    Snne ik heb ook geen echo meer laten maken na de MK, vond het niet nodig omdat het hier wel heel duidelijk was dat alles eruit was. Heb toen ook maar 3 dagen gebloed, 1 dag heel hevig en toen vruchtje verloren, dag erna als een lichte menstruatie en dag daarna alleen met afvegen. Alle zwangerschapssymptomen waren toen ook helemaal verdwenen en testen zo goed als negatief. Na overleg met de verloskundige was echo toen duidelijk niet nodig, tenzij ik het zelf graag zou willen. Ben achteraf blij dat ik geen echo heb laten maken, zou nog weer een confrontatie zijn geweest met het feit dat het echt niet meer zo was.

6. Logan

Logan Niet meer actief

Snne, ik heb ook drie keer moeten bellen voor ik een echo kreeg. Het luchtte me vooral op. :)

7. Adriana85

Adriana85 VIP lid

Oct 20, 2010
    6,081
    25
    48
    Dat verschilt denk ik per ziekenhuis/arts. Ik heb er twee gehad en beide keren geen nacontrole gehad. Gelukkig ben ik erna wel zwanger geworden.

8. Sparky

Sparky Niet meer actief

Hier ook geen controle echo na de miskraam. Maar alleen omdat ik het niet nodig vond. Testen waren negatief en klachten weg. Ook bloeden was helemaal gestopt.

9. T86

T86 Actief lid

May 4, 2014
    157
    20
    18
    Dames reageer ook even.
    Wij zitten in ronde 2. Mijn 1ste cyclus was 35 dgn. Dat betekent dat ik als ik uitga van een cyclus van 35 dgn, mijn nod heb op 13 juni.

Heb nu al ruim 2 weken last van mijn tepels. Ook mijn borsten hebben zeer gedaan (nu nog wel een beetje en zijn ook groter). Die 2 weken wisselende krampen gehad in mijn buik. Op dag 20 iets roze afscheiding aan wc papier. Gisteren getest was negatief. Voor een cyclus van 35 dgn te vroeg maar 28 dgn zou moeten kunnen.

Vanmiddag had ik wat bruine afscheiding en heb het gevoel dat ik ongi moet worden. Maar dat had ik de afgelopen dagen/weken wel meer. Mijn onderbuik is ook erg gevoelig. Mijn broeken drukken aardig met zitten en moet mijn knoop los doen. Heb ook veel dorst en moet vaker plassen.

Heb de afgelopen dagen mijn temperatuur opgenomen. Weet het moet het elke dag doen en begin van cyclus mee beginnen. Maar heb dag 25/26 en 28 gemeten en is 37.1. Normaal rond 36.7.

Hoop zo dat het raak is. Morgen of zaterdag ongi worden komt echt niet uit!

10. Dirkje1987

May 21, 2014
    54
    0
    0
    Ik heb ook wel 2keer moeten bellen hoor. Ik vond het een fijn idee. Confronterend dat wel je gaat er toch nog met een beetje hoop heen. Maar kon daarna wel ' schoon' en rustig verder en 2 mnd later zwanger, dochter is nu 2,5 jaar. Hopelijk komt je ongi snel door die onzekerheid is niks. Heb ik nu ook. Ik denk steeds nou hup zeg maar door dan kunnen we door 😉

11. BellaDS

BellaDS Lid

May 2, 2014
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag Dames,

1 juni was mijn NOD.. Inmiddels 5 juni en nog geen aanduiding op een menstruatie. Dinsdag test gedaan was spierwit, vandaag een digitale test gedaan weer negatief..
    Dus wacht weekend nog even af ik hoor ook op het wachtbankje :)

12. Snne

Snne Bekend lid

Feb 10, 2011
    840
    8
    18
    NULL
    NULL
    Thnx dames voor jullie reacties.
    Opzich had ik er na ook wel een goed gevoel over dat het er allemaal wel uitgekomen is. Maarja omdat ik waarschijnlijk nu al ongesteld ben ga ik toch nadenken of alles wel goed is...
    Gemiddelde cyclus is 34 dagen... ik zit nu op dag 25 dus dat zou voor mijn doen gewoon erg vroeg zijn...
    Nou iig hopen dat het nog even wacht met doorzetten daarna wil ik wel weer met een schone lei beginnen. Morgen graag werken zonder ongi :p

13. Lovingmyboy

Lovingmyboy Bekend lid

Jan 14, 2014
    982
    19
    18
    Hifi sorry ticket klopt niet :) maaaarrree... Besloot nog een clear blue te doen enne... Ik mag op ROZE !!!!

Attached Files:

14. Snne

Snne Bekend lid

Feb 10, 2011
    840
    8
    18
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd lovingmyboy!! :)

15. Lalay

Lalay Actief lid

Jun 2, 2014
    384
    0
    0
    Whoop! Gefeliciteerd!

16. Logan

Logan Niet meer actief

Gefeliciteerd lovingmyboy!

17. linnie88

linnie88 Actief lid

Aug 6, 2013
    223
    10
    18
    gefeliciteerd!! :)

18. Adriana85

Adriana85 VIP lid

Oct 20, 2010
    6,081
    25
    48
    Mooi :D gefeliciteerd!

19. Lovingmyboy

Lovingmyboy Bekend lid

Jan 14, 2014
    982
    19
    18
    Even vraagje..heb last van een moeilijke stoelgang.. Kan dat daar ook mee te maken hebben??

20. Lovingmyboy

Lovingmyboy Bekend lid

Jan 14, 2014
    982
    19
    18
    Mammz hoe is het bij jou?? We liepen een beetje gelijk..

Share This Page