NOD lijst 1 t/m 15 juni 2014

Discussion in 'NOD forum' started by bibaboe, Apr 29, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sparky

Sparky Niet meer actief

Gefeliciteerd! En ja obstipatie kan zeker een symptoom zijn. Extra vezels eten.

2. Lalay

Lalay Actief lid

Jun 2, 2014
    384
    0
    0
    Ik hing dus net boven de pot... :$

Dus nogmaals de vraag als je vaag een soort van schaduw ziet op de test... Hoort die schaduw daar of hoort hij omo-wit?

3. Adriana85

Adriana85 VIP lid

Oct 20, 2010
    6,081
    25
    48
    Mijn darmen zijn heel rommelig op dit moment. Kan er zeker mee te maken hebben ja. Is niet erg maar zorg wel dat je genoeg vezels eet anders krijg je mss de welbekende aambeien :$

4. Adriana85

Adriana85 VIP lid

Oct 20, 2010
    6,081
    25
    48
    Foto???

5. mammz

mammz Fanatiek lid

Mar 25, 2013
    1,845
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je bent zwanger?? Gefeliciteerd!! Heb ik helemaal gemist!!

Hier tja... Ik denk dat ik gewoon ongi ga worden.. Ik had zoveel symptomen vorige week echt heilig overteugd dat ik zwanger was! Nu worden ze steeds minder tot niks... Vandaag ook op 10dpo negatief getest terwijl er hier al veel dan tuur streekjes hebben dus denk dat ik ongi ga worden helaas... Ik ga morgen niet testen heb ik mezelf belooft! En als ik zaterdag niet ongi ben en temp is nog hoog dan ga ik zaterdag op 12 dpo testen! Maar ben er bang voor.. :(

6. Logan

Logan Niet meer actief

Nog meer dames met koude handen en voeten? Krijg ze maar niet warm brr

7. Logan

Logan Niet meer actief

Foto?

8. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ik heb echt 4 testen gedaan en overal staat de streep weer op. Maar als ik zo snel kijk lijkt alleen de action duidelijker dan gisteren. Pffff nu wachten tot ze droog zijn. Heb zowiezo weinig vertrouwen in een goede afloop. De vorige keer liep het hcg ook zo langzaam op :(

9. Sparky

Sparky Niet meer actief

Alle testen behalve de DA zijn donkerder geworden. Maar had toch gehoopt dat ze nog donkerder waren. Straks foto..

10. Lalay

Lalay Actief lid

Jun 2, 2014
    384
    0
    0
    Foto is dus echt onmogelijk.. Ben nu dus ook een beetje misselijk wakker geworden. Wil eigenlijk nog niet testen ivm te vroeg... Maar heb wel urine opgevangen voor als ik me bedenk. ;)

11. Sparky

Sparky Niet meer actief

Sorry voor mijn geklaag haha. Maar blijkbaar lag er veel ook aan het lichtinval. Ze zijn allemaal donkerder geworden. Niet zoveel als ik gehoopt had, maar ze zijn het wel..

Hier ook misselijk. En gisteravond toen ik mijn bh uitdeed..... DAMN wat pijn! Had ook echt moeite om in slaap te komen door de tietpijn.

12. Lalay

Lalay Actief lid

Jun 2, 2014
    384
    0
    0
    Foto is dus echt onmogelijk.. Ben nu dus ook een beetje misselijk wakker geworden. Wil eigenlijk nog niet testen ivm te vroeg... Maar heb wel urine opgevangen voor als ik me bedenk. ;)

13. Sparky

Sparky Niet meer actief

Lalay, je weet het alleen door te testen. Hier begon het ook als schaduw.

14. mammz

mammz Fanatiek lid

Mar 25, 2013
    1,845
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff zoals ik al dacht.. Temp flink omlaag dus zal vandaag wel ongesteld worden anders morgen... Wat heeft mijn lichaam mij voor de gek gehouden :(

15. Lovingmyboy

Lovingmyboy Bekend lid

Jan 14, 2014
    982
    19
    18

Dat is klote idd, heb dat ook een paar maanden terug gehad... Heilig was ik er van overtuigd.stond s morgens te spugen boven de wasbak. Ik denk dit kan niet anders...maar toch... Maar het kan ook even hard gezegd wel zijn geweest maar dat het niet goed is gegaan??

Hier nog niet echt het besef dat het gelukt is . Maar heb ook wel echt symptomen. Nu maar hopen dat het goed gaat. De laatste tijd te veel meegemaakt dus zou t er eigenlijk niet bij kunnen hebben als het mis gaat, maar ja...

Succes voor alle testers vandaag !

16. Sparky

Sparky Niet meer actief

Mammz :( ik hoop voor je dat hij morgen weer omhoog schiet

17. Lalay

Lalay Actief lid

Jun 2, 2014
    384
    0
    0
    Dat weet ik! Maar heb gisteren eigenlijk veeeuuuls te vroeg getest.. Zit nu 4 dag voor NOD ;) Ik kijk even hoe ik mij voel vandaag.. Moet nu toch de hele ochtend naar cursus, kan iig niet zwichten om te testen tot 13:00

18. LVtje

LVtje Fanatiek lid

Jan 20, 2014
    3,128
    1,100
    113
    Female
    #2178 LVtje, Jun 6, 2014
    Last edited: Jun 6, 2014
    Hier ondanks de tuurstrepen en waslijst aan symptomen toch ongesteld geworden vanmorgen. Ik mag op rood dus helaas
    Helaas dus een cyclus van 34 dagen.

Nieuwe ronde - nieuwe kansen dus. Ben wel blij dat ik nu duidelijkheid heb, van dat getuur werd je ook niet vrolijker.

Voor de dames op roze: gefeliciteerd!! Ik duim op plakkers.
    Voor mijn mede rode dames: tot de volgende ronde ;)
    En voor de rest: sterkte met afwachten en hoop op veel roze.

19. MamaVRomy

MamaVRomy Lid

Sep 19, 2012
    57
    0
    6
    Gelderland
    Hallo meidrn..
    Rode meiden sterkte!
    Rolze meiden veel geluk!
    Ik kom even tussendoor als dat mag...

12 juni is mijn nod..
    Ik heb vanochtend toch getest kon het niet laten...
    Spier wit.. helaas...
    Betekend dit eigenlijk al dat het niet raak is of is er nog hoop? ?
    Wat is eigenlijk een datum voor je nod waarop je wel positief zou kunnen testen?
    Ik gebruik de testen vvan de action..

Alvast bedankt!

20. Lovingmyboy

Lovingmyboy Bekend lid

Jan 14, 2014
    982
    19
    18
    Welkom Mamavromy, dan ben je ook nog erg vroeg,sommige testen natuurlijk al vroeg positief, maar vanaf je NOD is reëler. Alleen dat lukt bijna niemand Hihi. Er is zeker nog hoop.. Het beste kun je een dag of 2 vantevoren nog een keertje testen. En dan nog wil het niets zeggen als hij wit is. Ik testte 2 dagen na mijn NOD pas positief en het is nog geen knalstreep. Heb je symptomen??

@ lvtje, balen zeg! Maar idd.. Nu is er duidelijkheid.succes in de volgende ronde!

Share This Page