NOD lijst 1 t/m 15 juni 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door bibaboe, 29 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Muis87

Muis87 Bekend lid

20 jan 2014
    824
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sparky spannend, denk je dat er wat uit dat onderzoek komt?

2. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ik heb geen idee. Ik hoop dat het toeval is geweest. Ik heb dan wel 2 kinderen maar vriend geen kinderen. Ik geloof dat het zowel bloedtesten zijn als zaadcontrole en echo van mijn baarmoeder enzo.
    Vind het spannend maar hoop stiekem gewoon weer heel snel zwanger te worden.

3. Muis87

Muis87 Bekend lid

20 jan 2014
    824
    0
    16
    NULL
    NULL
    Snap dat je het spannend vindt, dat zou ik ook vinden. Ook al heb ik het nu maar 1 keer meegemaakt, de angst om het nog een keer mee te maken is echt groot. Ik hoop ook dat ik weer heel snel zwanger ben en dat het dit keer goed zal gaan.
    Je was bij de laatste 2 miskramen toch aan de pil? Denk je dat dat misschien nog invloed heeft gehad?

4. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Pff zelfde gevoelens hier hoor muis. Hoop snel weet zwanger te zijn maar ben echt bang het weer te verliezen ;(

5. Rimase

Rimase Actief lid

7 apr 2014
    178
    0
    0
    Mag ik ook op de lijst?

Rimase, 33 jaar, 3e ronde, 2de kindje NOD op 5 juni

Heb net een cyclus van 24 dagen gehad, daarvoor 21 dagen. Ik ga nu uit van 24 dagen, is dat goed?

6. Sparky

Sparky Niet meer actief

Denk het niet. Bij de 2e keer wist ik overduidelijk zeker dat ik mijn eisprong gevoeld heb en toen ook geen pil meer ingenomen. Keer daarvoor ook gevoeld en toen bevestigd door de test. Wou nu geen risico nemen.

Dit was voor mij wel de eerste keer waarbij ik echt de tijd had gehad om me zwanger te voelen. Beide andere waren met 4 weken en een paar dagen.

Nu is de angst voor een volgende wel nog veel groter.
    Ga ook pas na de 6 weken de vk bellen als ik weer zwanger wordt hoor.

7. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    #207 angel77, 12 mei 2014
    Laatst bewerkt: 12 mei 2014
    de angst voor een mk blijft denk ik ook als je er 1 of meerdere hebt gehad.
    Bij de zwangerschap van mijn zoontje voelde ik de innesteling ik kreeg een tinteling over mijn hele lichaam heel apart.
    Dat had ik bij de keren daarna niet en die eindigden ook in een vroege miskraam en bbz.
    Maar misschien is het de volgende keer(mocht het nog een keer lukken) wel helemaal anders.

8. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    ♥ NOD-Lijst 1 t/m 15 Juni 2014 ♥

1. (6) :
    LVtje, 29 jaar, ronde 1, 1e kindje
    Newdawn, 34 jaar, ronde 3, 1e kindje
    BellaDS, 29 jaar, ronde 11, 1e kindje
    Mariam1987, ronde 3.
    LizzieP, 23 jaar, 2e ronde, 2e kindje
    Mariam1978, 36 jaar, 4e ronde, 3e kindje

2. (2) :
    Noamy, 33 jaar, ronde 7, 2e kindje
    Mystiek, 29 jaar, ronde 8, 1e kindje

3. (5) :
    Bibaboe, 38 jaar, ronde 39, 3e kindje
    Muis87, 27 jaar, ronde 2 (1e na mk), 1e kindje
    Marlijn, 26 jaar, ronde 6, 2e kindje
    Appelboompje, 30 jaar, 6e ronde, 1e kindje
    Silly31, 33 jaar, ronde >80, 1e kindje

4. (8) :
    zuurtje, 33 jaar, ronde 6, 4e kindje
    Asun, 30 jaar, ronde 6, 2e kindje
    Sparky, 27 jaar, 1e ronde (1e na mk), 3e kindje
    LieveLiefie, 30 jaar, ronde 6, 2e kindje
    AzA, 28 jaar, 6e ronde, 1e kindje
    Hanneke1986, 27 jaar, ronde 5, 1e kindje
    Mar190. 24 jaar, 3e ronde, 1e kindje
    rimar, 39 jaar, 2e ronde, 2e kindje

5. (4) :
    Faylin, 30 jaar, ronde 3, 2e kindje
    Renske76, 37 jaar, ronde 6, 2e kindje
    Duvellie, 23 jaar, ronde 7, 6e na MK, 1e kindje
    Rimase, 33 jaar, ronde 3, 3e kindje

6. (0) :

7. (0) :

8. (2) :
    Nadine, 34 jaar, ronde 2, 3e kindje
    Vogelhuisje, 26 jaar ronde 3, 3e kindje

9. (3):
    Btanja, 30 jaar, ronde 2, 1e kindje
    Desiree92, 21 jaar, 9e ronde, ?e kindje
    Chntl, 22 jaar, ronde 45 (3e iui), 1e kindje

10. (3) :
    Fightforlove, 26 jaar, ronde 3, 3e kindje
    Memskie, 28 jaar, ronde 16, 2e kindke
    Angel77, 37 jaar, ronde 31, 2e kindje

11. (1) :
    Nibble, 24 jaar, 4e ronde, 1e kindje

12. (2):
    Fee89, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje
    Goldfishie, 32 jaar, ronde 15, 1e kindje

13. (0):

14. (1):
    Bo1986, 27 jaar, ronde 8 na stoppen MMM, 1e kindje

15. (1):
    Arendje, 24 jaar, ronde 8, 1e kindje

Datumloos (6):
    Mandy, 24 jaar, ronde 5 (1e na mk), 1e kindje
    Kellyk, 23 jaar, ronde 2 na mk, 2e kindje
    Zonnetje80, 34 jaar, 2e rondje, 1e kindje
    Knorretje24, 27 jaar, 2e ronde 1e na mk), 1e kindje
    Mamalucy, 25 jaar, ronde 21, 1e kindje, MMM
    Miriam1978, 36 jaar, 3e kindje

Totaal: 44

♥Zwanger♥ (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0).

WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DEGEVENS DOOR IN KLEUR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook.

9. Saraken

Saraken Lid

11 apr 2014
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Deze ronde zou mijn nod rond 5/6 zijn.
    Als het verandert laat ik wel weten :)
    Kan iemand mij op de lijst zetten aub, ik surf mobiel, thx!

Heel veel succes allemaal, dat de hele lijst rose mag kleuren!!

Saraken, 26 jaar, 2de kindje, 5e ronde, nod 5/6

10. faylin

faylin Actief lid

8 mei 2011
    369
    68
    28
    juf
    Ik kom af en toe even om het hoekje kijken hier. Niet te vaak, want als ik er te veel mee bezig ben krijg ik de zenuwen en dat lijkt me niet zo goed. ;)
    Ik heb vanmiddag wel even tarwekiemolie gehaald. Daar heb ik veel goede verhalen over gehoord. Ben benieuwd.

11. Memskie

Memskie Actief lid

24 mrt 2014
    306
    0
    0
    Als ik zou weten wat je daarmee bedoelt zou ik het meteen doen... :( Wil je me helpen?

12. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    Fee89; ik hoop dat je cyclus nu wat korter is dan 40 dagen. Ik vind 28 dagen wachten al lang :(
    Hoe moet het niet voor jou zijn...

Kellyk; ik hoop dat je gauw de rust in je lijf weer een beetje terug hebt

Vogelhuisje; ik vind je heel dapper hoor, met het afbouwen. Hou jezelf inderdaad goed in de gaten.
    WEl heel vervelend dat je dokter niet terugbelt. Niet zo netjes. Hopelijk krijg je hem/haar morgen wel te spreken.

LVtje; over die pijn kan ik ook wel meepraten. Soms denk ik dat ik het 'mezelf aandoe' omdat ik er teveel mee bezig ben, snap je.
    Maar ja ook ik heb regelmatig pijn aan mijn eierstokken - niet perse rond mijn eisprong, heb het geloof ik ook wel op andere momenten

Sparky; ik ben blij om te horen dat alles er zover goed uit zag.
    Wel spannend voor je die afspraak donderdag. Zie je er tegenop?

Faylin; ik ben toevallig deze ronde ook met tarwekiemolie begonnen. Baat het niet dan schaad het niet ;)

Voor alle anderen; welkom op de lijst

13. Arendje

Arendje Fanatiek lid

30 mrt 2014
    2.124
    634
    113
    Vrouw
    Tuurlijk wil ik je helpen! :p

Als je de nod lijst aanpast staat helemaal bovenin

14. Duvellie

Duvellie Niet meer actief

Thanks voor je uitgebreide reactie! Was bij mij ook niet helemaal gewenst om te stoppen maar ik wou t gewoon niet meer als ik zwanger zou raken.. Toen psychiater niet reageerde op mijn vraag om af te bouwen ben ik t zelf maar gaan doen.. ;) Gelukkig gaat het nu ok.

O zeer herkenbaar dat niemand reageert als je wilt afbouwen, ik ben het toen idd ook zelf gaan doen.. Gelukkig dat je geen ontwenningsverschijnselen hebt ervan.. :-D ik ben er wel met vlagen ziek van geweest haha.. Succes met afbouwen verder en laat je man soms lekker beetje voor je zorgen ;).
    Hopelijk heb je snel alsnog contact met je arts!

15. Roodkapje88

Roodkapje88 Actief lid

18 mrt 2014
    146
    0
    16
    Hoi lieve mensen!
    Mag ik weer op de lijst erbij? De volgende ronde alweer. Ik schat dat mijn NOD-dag 11 juni is

16. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    @ slijm herkennen van zaad van man (zag ik hier ergens passeren...). Ik heb ook de dag na het oefenen last van 'terugvloei' :p Ik denk wel dat ik het een beetje uit elkaar kan houden. Het vruchtbaar slijm bij mij is echt volledig kleurloos en doorzichtig, zoals water maar dan elastisch. Zijn goedje is dan minder doorzichtig, maar troebel wittig/heel licht creme van kleur. Alé, ik kan fout zijn, maar zo heb ik precies wel de indruk.

Ik heb vorige keer twee keer vruchtbaar slijm gehad. 1 keer een week rond de theoretische ovulatie indien ik een cyclus van 28 had gehad. Toen was ik ervan overtuigd dat ik een eisprong had gehad: slijm, massa's hoofdpijn, steken eierstokken, zelfs melk uit tepels! De tweede keer was een dag of tien later, toen opeens 1 dag van dat doorzichtig slijm, en de dag erop een hele dikke klodder (sorry :p) witachtig taai en toch rekbaar slijm, ter grootte van een 2€ stuk op het wc-papiertje. Ik natuurlijk denken hmm zal wel geen eisprong zijn, heb ik al gehad. Hopen op innesteling. (niet meer geklust wegens midden in een verhuis en oververmoeid). Twee weken later ben ik voor het eerst ongie geweest. Dus die dag vruchtbaar slijm en de klodder de dag erna was dan mijn eisprong.

Deze ronde zal ik het nauwlettender in de gaten houden en er niet zomaar van uit gaan dat ik een eisprong heb gehad :) Is jammer om kansen niet te benutten hihi.

Daarom ovutestje dit keer tot ik de knaller te pakken heb.

Hier gisteren 'slecht' nieuws gehad. Manlief moet weg naar het buitenland voor zijn werk. Tussen vandaag en 25 juni: een keertje 3 dagen, dan 5 dagen, weer 5 dagen, weer 5 dagen. Wat zal ik verdrietig zijn als ik opeens een knaltest vast heb als ie net in het midden van zijn 5 dagen buitenland zit.

17. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    Hallo, Mag ik ook op deze lijst.

helaas ongesteld geworden maand mei dus op naar juni.
    Ik ben 20 Jaar, 5e Ronde 1e kindje - 04-06-2014 is mijn menstruatie ongeveer.

success iedereen. gr x deze maand op roze hoop ik!

18. Sparky

Sparky Niet meer actief

Appelboompje, ik zie er niet echt tegenop. Vriend wel want als het goed is krijgt hij te horen dat hij zaad moet inleveren en dat vind hij helemaal niks haha.

Fee, oh hoop voor je dat je een knaltest krijgt als je man thuis is!

Vruchtbaar slijm, ik probeer er op te letten. Maar vindt het wel lastig hoor.

Hier vind ik het echt lastig om af te wachten tot de vruchtbare dagen.

19. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    @fee: hopelijk komt je ei net op het moment dat je man gewoon thuis is!

Hier inmiddels overduidelijk vruchtbaar slijm, gister ook al wat steken bij mijn linker eierstok en vandaag ook wat vage buikpijn rond mijn schaambot. Enorm jeukende borsten en dat had ik vorige maand ook rond deze dagen. Denk dat hier mijn ei er dus bijna aankomt, wat wel weer fijn is als het echt zo is want dan zou mijn cyclus weer zo netjes zijn.

20. kellyk

kellyk Niet meer actief

Ik vroeg me af.
    Wie gebruikt er hier allemaal ovulatie testen?? Ben benieuwd!
    En vanaf welke dag?

Ik vanaf de dag dat ik niet meer ongi ben, dus vandaag eerste x testen!

Deel Deze Pagina