Gefeliciteerd voor de dames die op rose staan! Ik heb ook allemaal krampen in me buik, lijkt wel een beetje op ongi krampen. Maar tog ook weer niet, haha. Ik wacht rustig af
Ik geloof niet dat de consulentes die ik gehad heb alle drie liegen, ze meten echt wel vanaf 500 hoor
Temp nog meer gezakt, test wit, nu ook buikpijn... Pff laat ongi maar snel komen want ben er klaar mee! Want kan je lichaam je voor de gek houden!
Dank je wel! Ik moet ook ophouden zo te stressen, het komt zoals het komt.. Een menstruatie een week te vroeg is me ook nog nooit gebeurd en het is nu ook alweer opgehouden, totaal niet te vergelijken met een menstruatie.. Nog ff geduld dan maar
Jammer dames Ik lees hier vanalles over symptomen hier en daar zover voor nod al.... ik voel helemaal geen symptomen dus zakt de moed een klein beetje weg dat t deze ronde gelukt is...
Vanochtend weer getest en heb nu de eerste echte knaller . Maakte me nog even druk dat ik dacht dat hij niet zo veel donkerder was geworden als die van woensdag, maar dat is hij echt wel als ik de foto's vergelijk. Hopelijk komt vanmiddag de clearblue binnen. Daar wil ik dan nog mee testen en dan is het echt genoeg en mag ik van mezelf niet meer testen . Bovenste foto is van woensdag (3+5), onderste van vandaag (4+1)
Welkom iez! Mammz klinkt niet goed als je temp nog verder gezakt is. Hopelijk krijg je vandaag een beetje duidelijkheid en kan je of blij zijn of door naar de volgende ronde. Sparky op de onderste test zie ik ook een heel licht streepje .
@ hier ook erg onzeker. Temperatuur vanmorgen hoger dan gisteren. Vandaag/morgen NOD. Normaal gesproken gaat hij altijd naar beneden vlak voor mijn menstruatie. Mijn vriend vanmorgen: kan ook wel door het warme weer komen....pfff. Ik weet dat ik nog even moet afwachten, maar de testdrang begint steeds meer te komen. Misschien morgen- of maandagochtend toch maar eens testje wagen.