Bloedverlies zoals bij lichtere dagen tijdens menstruatie. Pijnlijke krampen en steken rond de baarmoedermond. Ik vind het bloeden net wat teveel om af te schuiven op een gesprongen adertje ofzo. Test van vanmorgen is boven, test van net is onder...
Zowiezo erg vreemd omschreven als ik het zo teruglees. Bovenste testen op beide foto's zijn van vanmorgen. Onderste testen op beide foto's zijn van half uurtje geleden inmiddels.
de bovenste vind ik lichter als de onderste misschien waren het er 2 of is het toch een adertje of een andere uitleg kon je maar even in je buik kijken
Sterkte rode meiden.. Gefeliciteerd rolze meiden.. Ik duim dat ze allemaal blijven plakken! Ik heb vanochtend getest en was nog steeds negatief.. Heb nog steeds menstruatie pijnen.. Net helaas heel iets donker rood / bruin slijm (sorry) Ben bang dat t weer mis is... Sterkte en succes iedereen !!
Ahh nee sparky! Ik duim heel hard voor je dat het toch goed mag gaan. Hier even een baal moment.. ik heb echt geen idee waar ik zit in mijn cyclus. Dan weer wat bruin of roze bij afvegen dan weer helemaal niks... ff geeft ook nog steeds geen eisprong aan.. temperatuur stijgt en daalt net zo hard... ik moest net even testen en waar ik eigenlijk wel wist dat het niet positief kon zijn baal ik toch wel een beetje dat ik er ook niks op kan turen haha Net voelde ik wat "lopen" was t alleen maar slijm.. echt ik heb geen idee waar ik ben in mijn cyclus... ga ik uit van mijn eigen symptomen dan denk ik op dag 17/18 van mijn cyclus mijn ei te hebben gehad. Dan zou ik nu zitten op 10 dpo... ga ik uit van ff dan zit ik op dag 28 van mijn cyclus zonder ei. Ik doe geen ovu testen want heb de afgelopen 2 weken zoveel gewerkt dat er geen vast moment was om die te kunnen doen. Hier nog even mijn temp kaartje 4de694 Ovulation charts on FertilityFriend.com Wie het weet mag het zeggen
Ik denk echt dat je nog geen ei hebt gehad snee. En met een mk met 9 weken vind ik dat ook nog niet zo raar. Al begrijp ik dat je graag door wilt. Je lichaam heeft even tijd nodig om te herstellen.