NOD lijst 1 t/m 15 juni 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door bibaboe, 29 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnetje80

Zonnetje80 Bekend lid

28 apr 2014
    630
    1
    16
    Belgie
    Nou, jullie maken het wel spannend....en eerlijk....thanks.
    Conclusie, morgen opnieuw testen, ik houd jullie op de hoogte.
    Ik houd trouwens mijn temp ook bij en die is nog steeds hoog, dus ik blijf positief.

2. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ik vind het er ook positief uit zien ookal is het een predictor. Ik hoop dat je morgen net zo'n mooie test hebt (bij voorkeur van een ander merk).

3. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Sorry, ik breek even in, ik las dit en ik snap je ongerustheid, misschien stelt het je gerust om te weten dat ik van week 7 tot week 10 last heb gehad van bloedverlies, steeds echo's gehad, maar er was niks aan de hand... kun je niet bij je vk terecht voor de zekerheid?

4. Sparky

Sparky Niet meer actief

Nee de vk doet toch nog niks. Er valt nu ook nog niets te zien mocht het wel een goede zwangerschap zijn. Maar daar ga ik nu maar even niet vanuit. Ik bel morgen de gyn en dan heb ik ook weer een zwangerschapstest gedaan.

5. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Hoeveel weken ben je nu dan? Ik kon direct terecht bij mijn vk en het zh...

6. Sparky

Sparky Niet meer actief

7. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Ok, ja dat is nog wel erg vroeg:( nou sterkte ermee! Hopelijk gaat het allemaal goed!

8. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
    Sparky, hoop op iets anders voor je, maar bij mijn vmk met 4.5 weken liep de test nog 5 dagen op toen ik begon met bloeden. Daarna ging het heel hard bergafwaarts en was de test met 2 dagen weer wit.

Predictor is redelijk betrouwbaar. De early predictor daarintegen is niet te vertrouwen.

9. MamaVRomy

MamaVRomy Lid

19 sep 2012
    57
    0
    6
    Gelderland
    Helaas.. ik moet op Rood..
    MamaVRomy
    Rode meiden sterkte tot de volgende ronde,
    Rolze meiden veel geluk!
    Twijfel meiden sterkte en hopenlijk hebben jullie mooie plakkers!

10. Speranza83

3 jun 2014
    16
    0
    1
    NULL
    Italie
    Hallo allemaal!
    Ik heb me een aantal dagen geleden aangemeld maar ik heb me nog niet behoorlijk voorgesteld.
    Ik ben 30, getrouwd met een Italiaan en woon al 7,5 jaar in Italie :cool:
    Mijn man en ik zijn zijn al een behoorlijk tijdje bezig voor ons eerste kindje. Helaas heb ik 3 vroege miskramen gehad; de eerste in april 2010, de tweede in januari 2012 en de laatste begin september 2013. Altijd in het prille begin van de zwangerschap, ik ben nooit verder gekomen dan ongeveer 5 weken.
    Na de derde miskraam heb ik alle mogelijke bloedtesten laten doen (veel slapeloze nachten aangezien ik panisch ben voor naalden :$) maar daar is niks uitgekomen. Ik wacht nu alleen nog op de uitslag van het uitstrijkje om te kijken of er misschien vaginale infecties aanwezig zijn, dat is de laatste uitslag waar ik nog op wacht. Dit onderzoek heb ik uit luiheid een hele tijd voor me uitgeschoven (en ook omdat je in Italie alle onderzoeken zelf moet betalen, bloedonderzoeken / uitstrijkjes etc.) De uitslag van het uitstrijkje krijg ik aanstaande donderdag en als die ook in orde is, mag ik er weer officieel 100% voor gaan. Al zijn we eerlijk gezegd weer gaan proberen toen alle bloedonderzoeken in orde waren.

Sorry dat ik jullie verveeld heb met mijn verhaal, maar het leek me correct om het met jullie te delen aangezien ik me aangemeld heb om met jullie mee te praten :)

Hopelijk mag het snel raak zijn, ik heb een goed gevoel over deze ronde, mijn NOD is 15 juni, fingers crossed!!

11. Silsil

Silsil Actief lid

14 nov 2013
    495
    507
    93
    Vrouw
    Mamavromy,, balen! Succes in de volgende ronde!

Speranza al een hele tijd bezig dus! Hoop op positieve test uitslagen voor je! Wanneer ga je testen?

12. Speranza83

3 jun 2014
    16
    0
    1
    NULL
    Italie
    @Silsil, ik denk dat ik pas de dag na mijn NOD ga testen mocht ik niet ongesteld worden. Ik ben niet zo van het vroeg testen ;)

13. Silsil

Silsil Actief lid

14 nov 2013
    495
    507
    93
    Vrouw
    Haha das knap van je! Ik duim voor je :)

14. studente90

studente90 Actief lid

28 dec 2013
    411
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hi dames!

15. linnie88

linnie88 Actief lid

6 aug 2013
    223
    10
    18
    Jjaa ik zie dat er al een wat roze bij is! Gefeliciteerd!! Em voor rode dames sterkte! Heb al veel symptomen: Ik zit nu op 4 dgn voor Nod ( 9 of 10 dgn DPO) heb al hele week last van gevoelige borsten. Nu iets minder. Vanmorgen misselijk onderweg in de auto, bijna kokhalzen. Misselijk gevoel gehele dag met vlagen aanwezig. Na eten van 2 boterhammen na een uur weeer honger! Vlees van de bbq stonk ontzettend, de ontlasting van mijn clienten en sigarenrook werd ik misselijk, ontzettend verstrooid vandaag en vergeetachtig, opvliegerig, geen zin in ijs vd mac donalds (terwijl je mij daar wakker voor kunt mk) , snel vol zitten, rommelende darmen, veel moeten plassen, dorst... Maarjs wie weet komt het gewoon door het warme weer en houdt mijn lichaam voor de gek?! Hoe is het met jullie symptomen?

16. Kim008

Kim008 Actief lid

28 mei 2014
    271
    12
    18
    Vrouw
    Assistent Filiaalmanager bij HEMA
    Belgie
    ik mag op rood. :(

succes aan alle dames die nog moeten testen ! ;)

17. SteffieD

SteffieD Fanatiek lid

17 mrt 2014
    1.696
    853
    113
    Vrouw
    Putte, Noord-Brabant
    @ linnie88
    Van sommige dingen heb ik ook last! Ook al een week misselijk na het eten, geen/wel honger, moe.. Gisteren de bekende ongikrampen dus van overtuigd dat ik ongesteld zou worden maar nu geen krampen meer en niet ongi.. Zouden dat innestelingkrampen kunnen zijn geweest? Durf niet te testen.. Ben zo bang voor teleurstelling.. Ik wacht wel op de ongi..

18. Muis87

Muis87 Bekend lid

20 jan 2014
    824
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames. Ik zie weer mensen op rood, balen zeg. Hopelijk gaat het volgende ronde beter.

Sparky heb je nog getest vanochtend? Hoe voel je je nu?

Hier een onrustige nacht achter de rug, waarschijnlijk door de warmte. Nare dromen gehad, mijn man heeft me een aantal keer moeten kalmeren tijdens een nachtmerrie, dus hij heeft ook niet lekker geslapen :p. Verder ook nog hele intense dromen gehad, heel veel kleuren en heftige emoties. Werd ook in iedere droom achterna gezeten, dan weer door monsters, dan door politie enzovoorts. Kortom echt een rare uitputtende nacht :p.

19. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Bah dat is niet leuk Muis87.

20. EmJo

EmJo Actief lid

12 okt 2012
    304
    12
    18
    NULL
    NULL
    Hier vanmorgen een negatieve test... maar nog geen menstruatie te zien, zal later vandaag wel komen dan. Heb wel krampjes, steekjes etc maar goed...

Ik lees vanavond de rest bij, eerst een druk dagje op werk. Goed afleiding :)

Sparky: hoe gaat het nu met je???

...

Deel Deze Pagina