Heel veel sterkte Sparky! Alle dames op rood succes de volgende ronde! Dames op roze van harte gefeliciteerd! Zelf mag ik op rood en stoppen we er even 2 rondes mee omdat we eerst gaan trouwen...
Hoi meiden, al een hele tijd nietmeer komen piepen! Heb het een beetje kunnen loslaten en misschien draait het wel positief uit, gisteren nod en nog geen ms te bespeuren! Aan alle rode meiden: sterkte! Op naar de volgende ronde! Aan alle roze meiden: dikke proficiat! En veel succes met de zwangerschap! Ik wil me graag op de test-lijst zetten: (Als er tegen zondag nog geen ms is) ga ik zondagmorgen 15e testen!
Da's fijn zeg! Ik kan me voorstellen dat nu extra controle gewenst is. Geeft toch net dat extra veilig gevoel.
Ik weet niet of het daaraan ligt... Mijn menstruatie is misschien nog niet helemaal op gang na de laatste bevalling. Dus ik zit een beetje in een dubio.. Heb nog 1 test liggen nu Ik ga zaterdag weer testen denk ik... @Zonnetje: gefeliciteerd!!!!
Dribbel ja ik vind het ook heel fijn dat ik eerder mag. Al is het maar omdat je dan een hart kan zien kloppen als het goed zit. Dat gaat waarschijnlijk een hoop onzekerheid weghalen (mits het goed zit natuurlijk). Bilie ik hoop voor je op een positieve test zondag! Btanja, jammer dat het niet gelukt is deze maand. Je hebt in ieder geval komende maanden iets heel leuks om naar uit te kijken!
Ik zit op m'n handen! Ik mag NIET testen tot en met vrijdag van mezelf. Das fijn idee he Muis87?! Hebben ze bij mij ook gezegd. Kom maar meteen met 7 weken.
Aaah net een test gedaan en ik ben gewoon zwanger.. Kan t zo niet geloven!! Gewoon een baby in m'n buik!!!
Bo1986 wat een duidelijke test! Gefeliciteerd!! Sparky ik vind het echt heel erg voor je. Hopelijk krijg je wat meer duidelijkheid bij de vk en heb je snel een plakbeebje.
Dank jullie wel.. Kan t nog steeds niet geloven maar geniet er nu volop van! Nooit gedacht ooit zwanger te raken en t is gewoon gelukt
Spannend SteffieD! Ik zie dat je morgen al kunt testen, ga je dat ook doen of wacht je nog een paar dagen langer? Ik durf ook niet te testen om teleurstelling te voorkomen. Deed ik de eerste twee maanden wel, flink veel geld weggegooid. Dus ik wacht nu gewoon tot na mijn NOD.. Vandaag ineens helemaal nergens last van dus verwacht einde van de week gewoon ongi te worden.. Succes! Vandaag is het ook precies een jaar geleden dat ik stopte met de pil en dat we voor een kindje gingen. Ik merk dat VL ongeduldiger is dan ik momenteel haha
De mijne vandaag.. Althans volgens mijn gemiddelde cyclus va 26. Had vorige maand een cyclus van 24 en in april 28 dagen. Ik zit nu nog even 2 dagen op mijn handen... Al wordt dat moeilijk aangezien ik net FF bij de KV langs ben geweest Heb verschrikkelijk pijnlijke borsten en witte bultjes op mijn tepels, steken in baarmoeder en wit verlies... Maar ja uit ervaring weet ik dat dit niets hoeft te betekenen... Dus moet nog even geduld hebben.... Hoe moeilijk ook
Bah! Ik ben stout geweest.. Stiekem 2 dagen voor NOD (denk ik) getest.. Heb echt een mega mega mega mega tuurtje.. Precies de reden waarom ik normaal nooit voor NOD test, waarom dan nu wel?! Kan het ook niet op de foto krijgen.. Manlief moet maar snel thuis komen, die heeft veel betere ogen..