KellyK, ik heb idd in maart en mei een mk gehad. Maart echt 2 dagen na de eerste positieve test. Dus nog erg vroeg. Mei met 6 weken. Zuurtje, ik hoor veel goeds van zwanger en kids ovutesten. Bij mijn dochter gebruikte ik ze ook en werkte ze prima. Ik temp ook ernaast dus zal wel zien of ze werken of niet haha.
Dat had ik vorige maand ook, Ik zal is een foto maken van die van mij vandaag. Wacht ff O batterij leeg Zijn dat de testjes van z&k?? Ik heb je die altijd?? Want ik vind ze niet fijn. Kreeg nooit een knaller. En met sensitest wel.
Ik heb geen idee. Vond ze 6 jaar geleden fijn haha, maar dat zegt nu niks meer. Ik ga eens kijken online bij de merken die jullie opnoemen. Heb er nog genoeg van zwanger en kids en 5 van action. Als zwanger en kids donkerder is dan ga ik die action erbij doen. Wil verschil zien in wat beter werkt.
Ben zelf ook zwanger geworden met het randjesfietsen, maar ik ben er niet helemaal uit hoeveel keer het precies moet. 7 tot 8 volgens de instructies, maar het "ideale" aantal moet je zelf bepalen denk ik. Tenminste, zo heb ik het gedaan. Drie tot vier was wat weinig, zeven tot acht heb ik ook niet altijd gedaan. Maar het gaat wel alsmaar sneller en uiteindelijk ben je erg snel aan acht. De "beloning" dan is wel echt WOW... maar je moet er inderdaad wel wat zelfbeheersing voor hebben.
Nou wat is dat dan hoor het vaak maar weet niet wat het is? O heb het opgezocht hahaha, nou ik heb niks meer aan mijn man na de daad en ga zeker ook niet zelf aan de slag......blegh helemaal geen zin meer in dan.
Hallo allemaal, Ik kom me hier ook aanmelden. Zit inmiddels alweer op dag 11 van de cyclus en als ik uitga van een cyclus van 30 dagen is mijn NOD op 2 juni. Heb in maart een vmk gehad, dit is de derde ronde na de mk en ik denk dat mijn cyclus wat van slag is. Ik ga wel aan de ovulatietesten dit keer want vorige ronde kwam de ongi totaal onverwachts, veel vroeger dan andere cyclussen, en dat wil ik niet weer meemaken. Iedereen veel succes, hopelijk een mooi roze gekleurde lijst over een maand Adriana85, 28 jaar, ronde 7, 2e kindje, NOD 2 juni Zo, nu even bijlezen
Hier een ovutester Ik ben vandaag begonnen nadat ik vanochtend opeens vruchtbaar slijm dacht te hebben (rauw eiwit zeg maar). Ik dacht wow dat is snel dus maar meteen een testje gedaan maar er was slechts een hele lichte streep op. Ik heb meestal mijn ei rond dag 17/18 dus zou idd wel erg vroeg zijn. @randjesfietsen klinkt lekker maar nee hier passen wij geen technieken aan, we willen het zo spontaan mogelijk houden. Voor mijn man laat ik de druk zo laag mogelijk, het moet wel leuk blijven vinden we. Wat verdrietig dat er dames zijn met miskramen Heb er zelf twee gehad dus ik weet helaas wel een beetje hoe het voelt. Ik heb trouwens een zoontje van februari dus als ik deze ronde zwanger ben zou ik weer uitgerekend zijn in februari lekker makkelijk met verjaardagen hihi
Randjesfietsen kende ik nog niet, misschien maar eens uitproberen als het toevallig zo uitkomt. Hier is vl in februari jarig, zou een mooi cadeau zijn toch?
Hey meis! Ik ben ook al gaan testen vertrouw mijn lijf ff niet meer. Mijn ei komt ergens altijd tussen dag 10 en 17 dus das lekker ruim genomen pfff hahaha Ik wilde deze ronde geen testen maar ml wil dat wel, die vind die zekerheid wel fijn......(moest best ff grinneke van binnen) meestal zijn het de vrouwen die zo zijn hahaha. Maar goed is ook wel fijn want zo weet ik mijn nod.
Zo wat een schrijvende meiden hier! Gelukkig nu even de tijd om alles bij te lezen. Ik verwacht eind deze week mijn ei, dus het klus-seizoen is hier ook weer begonnen. Had nog niet eens nagedacht over de "bevallingsmaand" maar februari klinkt goed
Wat een gezellige drukte hier! Ik gebruik ook ovulatietesten. Ben er in december/januari mee begonnen ivm een erg onregelmatige cyclus. Vind het heel fijn om te weten wanneer m'n ei is en wanneer m'n nod dan is. Geeft mij persoonlijk een hoop rust. In een van de eerste rondes dacht ik dat ik 10 dagen overtijd was, maar de testen bleven negatief en bloedcontrole was ook negatief. Toen zat ik echt in onzekerheid. Ik gebruikte eerst de testen van cb digital (wel/geen smiley) maar ben na 2 maanden overgestapt eerst op sensitest en toen op de dipsticks van zw&k. Hier had ik vorige maand echt een knaller mee! Ik test vanaf dag 10. Daarnaast temp ik ook sinds 3 maanden. Dit is een extra bevestiging voor mij dat m'n eitje echt geweest is. Helaas nog steeds niet zwanger. Ik denk zelf dat het met stress te maken heeft. Ben vorige zomer afgestudeerd en zat toen bijna tegen een burn out aan. En ik werk sindsdien fulltime, met onregelmatige diensten, wat ook erg vermoeiend/stressvol kan zijn. Dus ik probeer nu echt m'n rust te pakken en genoeg te slapen. Kijken of dat helpt. Ik weet niet wat de randjestechniek is?? Kan iemand het aan mij uitleggen?
http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/505137-randjesfietsen-techniek-2.html Hier staat het uitgebreid uitgelegd. @kellyk. Hoi leuk dat je er ook weer bent, gezellie! Op naar een nieuwe kans! Hoppaaa
Dank voor je reactie! Ik denk niet dat het iets voor mij is, ml heeft tijdens de dagen rond de ovulatie al moeite met onder druk "presteren". Ik denk niet dat deze techniek dan gaat lukken.
Dat is hier ook een beetje het geval. Wil hem niet nog meer onder druk zetten. Maar zonder die techniek kan je ook zwanger worden hoor haha hopelijk lukt het ons...
dat ik een afspraak heb gemaakt bij mijn fa zijn assistente (bij fa kon ik pas in juni terecht) ik wil nu wel eens weten waar al die tussentijdse bloedingen vandaan komen en waarom ineens zo lang en zo hevig ongi net 1 dag geen verlies gehad en vandaag wel weer
Ik ga nu voor de 1e keer ovulatie testen gebruiken Die van de action Weet niet of die goed zijn Wanneer kan ik het best beginnen met testen en is 1x per dag goed
Begin vanaf dag 12 met testen, NIET met ochtendurine. Wanneer je merkt dat de testen donkerder worden komt je eisprong eraan. Test dan twee keer per dag, dan kun je je piek niet missen. Ik heb zelf nooit action ovutesten gebruikt maar hoor er wel goede verhalen over. Succes!