Haha dat had mijn tekst kunnen zijn... Hier ook een enorme tuurtest maar man zal het hier wel niet zien. Op de foto krijg ik hem er niet op...
De test van gisteren was niet helemaal goed afgelezen, pas uren later, en het was de niet populaire, vaak vals positief gevende Predictor. Dus vandaag de KV gedaan.....en jawel hoor! Zie hier:
Toch weer wat rood erg jammer! Sparky joh vervelend joh!! Ook joma succes in de volgende. En voor de meiden op roze gefeliciteerd!! Hier gaat alles nog voor beeldend, vandaag efteling gedaan en ben kapot!
Ik ga morgen wel testen.. Wel terug ongikrampen maar vanochtend weer misselijk en overgeven.. Als ik niet zwanger ben, is het buikgriep denk.. Alleen gek dat het dan alleen 'S ochtends is haha.. Ik snap dat je VL ongeduldig is.. Hier ook hoor.. Had volgens mij ook verwacht dat het ineens raak zou zijn haha.. Jij ook erg veel succes! Ik duim voor je!
Met het lezen van de positieve testen krijg ik nu ook testdrang! Mijn NOD is a.s vrijdag pas... dus wil toch wel echt even wachten om teleurstelling te voorkomen! haha Ga jij morgen testen Bessie? En Silverwings?
Wel toevallig dat het in de ochtend is ja! Geeft goede hoop toch Hahah ja ben blij dat VL het ook heeft en niet alleen ik. Ik duim ook voor je voor morgen!! :-D