Haha snap ik! Ik ga morgen ook maar een gokje wagen op 12dpo. Kan het toch niet laten! Maar gewoon je gevoel volgen Lalay!
Ik ben benieuwd Lalay! Wat voor symptomen had je nog meer? We lopen een beetje gelijk op Silsil! Wat zijn jou symptomen? Ik zit nu op 10 of 12 DPO (had de 30ste mei posi ovu test, maar vermoed dat ik 1 juni mijn ei gehad heb.. Pas vanavond weer lichtjes misselijk, wat zeurderig gevoel in mijn borsten en hoofdpijn. Hongergevoel maar nergens trek of zin in.. Gisteren de gehele dag misselijk. En ontzettend last van geurtjes, spuit nu met een geurtje door huis voor frisheid, terwijl ik de hele middag en avond ramen open heb gehad. Ook zie ik ineens duidelijke aders over mijn bovenbenen lopen (weet niet of dat een symptoom is?) Iemand nog meer last van?
Haha erg hè linnie! Wanneer ga jij testen? En heb je al eerder getest deze ronde? Toevoeging was vergeten te antwoorden haha. Heb vandaag alleen zere tepels. Van de week allerlei steken gehad onderin mijn buik. Ook duizelig geweest maar dat is allemaal weg zucht... Jouw symptomen klinken wel echt als symptomen!
Ik heb twee pos testen, dat is fijn. Heb vooral buikpijn, alsof ik ongesteld moet worden, vettig haar (kan door zwangerschap) en vaak een hongergevoel. Hopelijk blijft het zitten....
Gefeliciteerd LaLay! Ik wilde niet meer testen maar ik word hier enthousiast van, morgen 13dpo nogmaals. Ik heb een action, kruidvat 2v5 en een cb plus. Wat is wijsheid?