Haha hier ook over NOD! Volgens mij gaan we er allemaal over! Hopelijk is dat positief! Hier af en toe ongi krampen maar meer steken in de buik, lig soms krom van de pijn.. Ik ga ook pas zaterdag weer testen als ik dan nog niet ongi ben! Succes dames! Chntl: fijne vakantie! Emjo: succes in volgende ronde!!
Ik kom weer even om het hoekje kijken. Lange tijd niet online geweest. Naar familiebericht gehad, vakantie gehad en veel werk. Maar nu moet ik het even van mij af typen. Had eerst 25 juni afspraak bij de vk voor echo om te kijken of alles schoon is, maar die heb ik vervroegd (waarschijnlijk) zaterdag moet ik bellen naar de dienstdoende vk en die kijkt of ze een plekje voor mij heeft op zaterdag. Wil namelijk graag dat mijn vriend mee gaat, anders kan hij niet mee. Alleen op de 25e. En aangezien het bloeden al een week is gestopt wil ik graag duidelijkheid. Heb namelijk 5 dagen gebloed, 2 dagen heftig, iets heftiger dan menstruatiebloed. Maar helemaal geen pijn. Plus dat ik de hormonen nog steeds door mijn lijf gieren. Natuurlijk kan dit ook nog door mijn miskraam komen, maar wil hier graag duidelijkheid over. Laatst begon ik te huilen bij het tv programma hotter than my daughter en gisteren zelfs bij gtst.. We wachten zaterdag af..
Helaas is vandaag mijn temp gedaald en ik had een negatieve zwangerschapstest omowit. Dus ik mag op blauw tot ongi
Heb steeds menstruatie gevoel na het plassen en na aantal min zakt het dan weer. Soms tussendoor ook even. Herkent iemand dat gevoel na het plassen?? Waar zou dit door kunnen komen?
Hier nog steeds geen ongie of iets wat daarop lijkt te naderen... zo gek! Ik voel me echt zwanger maar de testen laten echt niks zien. Ben nu 1 dag overtijd, gister m'n nod... Nog maar afwachten en na het weekend eens kijken of ik nog durf te testen... Ben altijd zo regelmatig geweest dus ik snap er niks van. M'n baarmoeder kantelt ook steeds naar voren of naar achteren.
Vanaf wanneer zou je ha mogen bellen, van waarom cyclus zo lang duurt iez ? Begin nu wel beetje ongerust te worden..
Beginnen met ovulatietesten: 20 juni Meest vruchtbare dag: 25 juni Beginnen met zwangerschapstesten: 4 juli Ik moet dus een paar weken wachten
Hier ook nog steeds grote vraagtekens. Inmiddels 5 dagen overtijd. Vanmorgen negatieve zwangerschapstest (omowit). Ik vermoed dat de Utrogestan de menstruatie tegenhoudt. (dit staat namelijk in de bijsluiter dat dit mogelijk is.) Ga vanmiddag of morgen maar eens bellen met gynaecoloog wat nu te doen.
Dames op rood, balen zeg Dames op roze, gefeliciteerd Dames op blauw, ik duim voor mooie testen en geen ongi. hier nog altijd onzekerheid. Vanmorgen was de test donkerder dan gisteren en eergisteren. Vergelijkbaar met zondag, toen ik de positieve digitale had. Testen zijn dus af gaan lopen en nu weer opgelopen. Woensdag echo bij de gyn. Bloedverlies is inmiddels gestopt en nog vollop zwangerschapskwalen dus al met al verloopt het niet vlot. Hoop niet dat er met deze vmk met 4 weken al restweefsel is blijven zitten.
Sparky, wat naar die onzekerheid. Zou wat zijn dat je van de restweefsel nog hormonen aanmaakt... Hopelijk zien ze snel iets op de echo volgende week! Sterkte meid!
Tnxx! maar volgens mij is mijn NOD 15 juni. Ik had hem via 1 of andere site berekend en daar stond dat ik 13e juni al kon testen, afgaande van mijn laatste cyclus. Maar alle keren dat ik ongi werd, was op de 15e van de maand. In het begin toen mijn cyclussen nog normaal waren was dat ook namelijk. Dus ik denk dat ik mijn NOD maar verschuif naar 15 juni, just to be sure! Heb de laatste dagen geen eetlust, niks smaakt me.. 's ochtends lichtjes misselijk met wakker worden.. m'n vriend zag blauwe aders op mij borsten lopen. Ik steek het nog steeds op het warme weer! Net was ik op TLC programma say yes to the dress aan het kijken en ik werd zowat emotioneel tijdens de bruilofts uitzending Dus wellicht toch een ongi in aantocht? Hoe is het met de andere dames? Nog nieuws?
Hey Sparky, wat vervelend die onzekerheid! Ik kan me voorstellen dat je het liefst gewoon weet wat je ermee aan moet. Gelukkig heb je woensdag echo! Ik hoop dat je dan meer duidelijkheid krijgt. Logan balen dat je op rood moet! Ik Had goede hoop voor je Linnie nog een paar dagen extra wachten dus, verrot is dat hè? Ik duim voor je! Zou een fantastisch vaderdag cadeautje zijn! Hier vandaag gehoord van de gynaecoloog dat er toch twee eitjes zijn gesprongen deze ronde. Ik Had net een beetje geaccepteerd dat is ws ongesteld ga worden vandaag of morgen (gisteren omo witte test) en nu gaan mijn gedachten helemaal weer de 'wat als' kant op...