nee krampen of iets anders heb ik geen last van het is alleen heel erg vervelend, zeker als je het gezellig wilt maken
Klopt, randjesfietsen moet je echt zelf doen. En het liefst alleen want je hebt alle concentratie nodig. Vervelend zuurtje van die bloedingen! De rest ben ik alweer vergeten.. ga maar met mijn slaperige kop naar bed toe Hopen op morgen een donkere ovutest!
haha ja dat snap ik (hoewel hij kan toch ook het handwerk verrichten?) maar ik bedoel dat wij gewoon vrijen als we zin hebben (denkt hij ) niet dat we geforceerd klussen op de dagen dat ik vruchtbaar ben.
Even de lijst bijgewerkt @roodkapje en @mariam1987 wil je je leeftijd en hoeveelste kindje nog even doorgeven om de lijst compleet te maken ♥ NOD-Lijst 1 t/m 15 Juni 2014 ♥ 1. (6) : LVtje, 29 jaar, ronde 1, 1e kindje Newdawn, 34 jaar, ronde 3, 1e kindje BellaDS, 29 jaar, ronde 11, 1e kindje Mariam1987, ronde 3. LizzieP, 23 jaar, 2e ronde, 2e kindje Mariam1978, 36 jaar, 4e ronde, 3e kindje 2. (3) : Noamy, 33 jaar, ronde 7, 2e kindje Mystiek, 29 jaar, ronde 8, 1e kindje Adriana85, 28 jaar, ronde 7, 2e kindje 3. (6) : Bibaboe, 38 jaar, ronde 39, 3e kindje Muis87, 27 jaar, ronde 2 (1e na mk), 1e kindje Marlijn, 26 jaar, ronde 6, 2e kindje Appelboompje, 30 jaar, 6e ronde, 1e kindje Silly31, 33 jaar, ronde >80, 1e kindje Lien81, 33 jaar, ronde 13 (2e na MK), 2e kindje 4. (9) : zuurtje, 33 jaar, ronde 6, 4e kindje Asun, 30 jaar, ronde 6, 2e kindje Sparky, 27 jaar, 1e ronde (1e na mk), 3e kindje LieveLiefie, 30 jaar, ronde 6, 2e kindje AzA, 28 jaar, 6e ronde, 1e kindje Hanneke1986, 27 jaar, ronde 5, 1e kindje Mar190. 24 jaar, 3e ronde, 1e kindje rimar, 39 jaar, 2e ronde, 2e kindje LittleMeStphnie, 20 jaar, ronde 5, 1e kindje 5. (5) : Faylin, 30 jaar, ronde 3, 2e kindje Renske76, 37 jaar, ronde 6, 2e kindje Duvellie, 23 jaar, ronde 7, 6e na MK, 1e kindje Rimase, 33 jaar, ronde 3, 3e kindje Saraken, 26 jaar, ronde 5, 2e kindje 6. (0) : 7. (0) : 8. (2) : Nadine, 34 jaar, ronde 2, 3e kindje Vogelhuisje, 26 jaar ronde 3, 3e kindje 9. (3): Btanja, 30 jaar, ronde 2, 1e kindje Desiree92, 21 jaar, 9e ronde, ?e kindje Chntl, 22 jaar, ronde 45 (3e iui), 1e kindje 10. (3) : Fightforlove, 26 jaar, ronde 3, 3e kindje Memskie, 28 jaar, ronde 16, 2e kindke Angel77, 37 jaar, ronde 31, 2e kindje 11. (2) : Nibble, 24 jaar, 4e ronde, 1e kindje Roodkapje88, ? jaar, ronde 4, ? kindje 12. (2): Fee89, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje Goldfishie, 32 jaar, ronde 15, 1e kindje 13. (0): 14. (1): Bo1986, 27 jaar, ronde 8 na stoppen MMM, 1e kindje 15. (1): Arendje, 24 jaar, ronde 8, 1e kindje Datumloos (6): Mandy, 24 jaar, ronde 5 (1e na mk), 1e kindje Kellyk, 23 jaar, ronde 2 na mk, 2e kindje Zonnetje80, 34 jaar, 2e rondje, 1e kindje Knorretje24, 27 jaar, 2e ronde 1e na mk), 1e kindje Mamalucy, 25 jaar, ronde 21, 1e kindje, MMM Miriam1978, 36 jaar, 3e kindje Totaal: 49 ♥Zwanger♥ (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0). WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DEGEVENS DOOR IN KLEUR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook.
Ik twijfel wanneer ik de ovulatietesten ga gebruiken, weet niet hoe eea loopt na mijn vroege miskraam.
Heb gelukkig mijn pakketje bij de post gekregen vandaag, heb voor de zekerheid ook maar een thermometer erbij besteld, best handig zo'n site die gelijk de volgende dag per post levert.
Mag ik bij jullie op de lijst? NOD 10 Juni 4dogs82, 32 jaar, ronde 28 (1e IUI), 1e kindje Succes allemaal! Voor ons wordt deze ronde extra spannend, eerste IUI, nog even afwachten of we echt mogen beginnen deze maand (als het druk is kan het zijn dat we nog een maandje extra moet wachten).
Mag ik ook in het lijstje? Ik ben vandaag ongesteld geworden. Jammer, maar ook wel fijn. Dit was mijn eerste cyclus na mijn miskraam. Nu kunnen we iig. weer verder. Voor de lijst: 37 jaar, 2 kindje (1. 13 jaar), 2x miskramen (1 ma, 1 mk), ronde 2, NOD +/- 12 juni. Veel succes iedereen!!!
Ben benieuwd hoe vaak jullie klussen Ik zelf vanaf dag 8 om de dag en rond ei 6 dagen achter elkaar. 3 dagen voor ei op de dag van eisprong en de 2 dagen erna. Ik wil graag vergelijken???? Hoe zit het bij jullie
Hier vooral wanneer we zin hebben, dus geen vast patroon. Als ik deze ronde bekijk dan vanaf dag 5 om de dag. Vermoed nu ongeveer mijn ei te hebben of iig binnen nu en een paar dagen. Nu hebben we het zondag nog gezellig gehad, maandag helaas niet (vl was er niet), gister dan wel en ik verwacht vanavond en donderdag ook wel. En vast die dagen erna ook, maar dat zien we vanzelf wel
Oh ja hoor. Dat is volgens mij ook heen probleem, behalve als het zaad van mindere kwaliteit is. Dan wordt echt om de dag aangeraden. Nu heb ik geen idee wat de kwaliteit is natuurlijk, maar ga er vooralsnog vanuit dat daar niks mis mee is. Ik wil het (zeker nu in het begin) vooral leuk en ontspannend houden. Denk niet dat het, ook voor vl, leuk is als ik echt ga zeggen, vandaag moet het en morgen mag het niet. Dan wordt het voor mijn gevoel zo'n moetje. Kan me voorstellen dat als je langer bezig bent, of als er andere dingen meespelen je daar wel bewuster mee omgaat hoor. Maar wij zitten net in onze eerste ronde en dan wil ik er niet zo'n druk op gaan liggen. Vl heeft toch altijd wel zin en mijn libido heeft ook een enorme boost gekregen, gelukkig ook maar want ik heb geen idee wanneer mijn eisprong is dus zo kunnen we hem eigenlijk niet missen. Heb wel het idee dat hij nu zo'n beetje is, maar 100% zeker ben ik er niet van
Zo min mogelijk.. Dit ivm medicatie van vriend waarbij het einde niet altijd lukt zeg maar... En hoe langer er tussen zit hoe beter het lukt haha. Vandaar ook gelijk aan de ovutesten en tempen.
Okee dankje Dan gaan we daar van de week mee beginnen Ben benieuwd!!! Heb nu ook tarwekiemolie gehaald van kV eigen merk Hoop dat dat ook mee gaat helpen
Oké das best vervelend voor hem. Maar idd in principe heb je maar 2 dagen dat je echt vruchtbaar bent dus als je vrijt tijdens de positieve testen zit je goed. Ik weet dat als je iu krijgt de man 3 dagen niet mag zijn klaargekomen voor je eisprong. Moet ook wel zeggen dat mijn man ooit moeite heeft hoor met de 5e dag. Voor zijn gevoel duurt het dan langer om klaar te komen. Ik zit er ook aan te denken om er een aantal dagen tussen te laten. Een dag of 3. En dan bij de eerste posi test 3 dagen achter elkaar. Want eigenlijk zijn dat de belangrijkste dagen. 2 voor ei en de dag van ei.
Ja lastig is het zeker. Net als dat ik niet goed weet of wij het al direct na de 1e posi ovulatietest moeten doen... Of misschien een 2e posi test afwachten. Beide vorige keren heb ik de eisprong gevoeld.. 1e keer vlak na de 'babydans' en 2e keer halve dag erna. Maar ja, geen ovutesten gedaan toen natuurlijk. Dus nu even in dubio.