Potver, inderdaad veel rood, wat jammer! Ondanks dat ik niet meer test en probeer 'nuchter' te blijven, in de zin van normaaaaaaal doen! Maar ben ook steeds bang dat het er niet meer zit...ik ben elke ochtend een beetje misselijk, vanmorgen niet...en dan denk ik...is het weg? Ik wacht het dus maar af. Ik ben iets minder op ZP, want ook ik merk dat ik door alle verhalen juist wat gestrester raak en dat is niet de bedoeling.
Je moet het allemaal maar op je af laten komen en je niet te druk maken om de verhalen die je hoort of leest meis. Wat anderen meemaken hoef jij niet mee te maken. Zij delen alleen hun ervaringen met jou
Wat veel meiden weer op rood, echt balen! Net weer getest en mijn streep was nu weer donkerder als gisteren avond. Dus ik mag op rose.
Morgenzon, fijn dat je testen goed oplopen! Gefeliciteerd!! Zonnetje, nog gefeliciteerd! Ja het kan lastig zijn om alles te blijven volgen hier als je onzeker bent. Het is echt per persoon verschillend hoe ze de zwangerschap doorkomen en ervaren Hopelijk kun je het snel loslaten en volop genieten van je kleintje in je buik!!
Helaas mag ik weer op rood. In okt zijn we al twee jaar vezig en de teleurstelling is toch iedere maand weer groot. Succes voor alle wachtenden.
Dames ik mag nu ook op rood, mijn ongi is doorgebroken. Dames op wachtbankje ik hoop dat jullie nog op roze mogen gaan. Ik vertrek naar de volgende lijst doeggg
@Iez en Koekepeertje: dikke knuffel voor jullie beiden. Zo balen toch elke keer weer als de ongi doorzet... De moed niet opgeven meiden!
jeeetje wat veel rood hier ineens sterkte voor allen! Ik heb mijn NOD denk ik pas de 15e juni ipv de 13e juni wat ik aangaf op het lijstje hier. Via een berekening van 1 of andere site (ik had mijn ei gevonden en die datum om en nabij gebruikt) stond toen dat ik 13 juni kon testen. Maar ik lees op veel sites dat je twee dagen voor je NOD kúnt testen, hoewel dit niet aangeraden wordt.. Dus ik ben nog eens gaan rekenen en terug gaan kijken naar het afgelopen jaar. En 9 vd 10 keer als ik ongi werd viel dat op de 15e van de maand.. Dus als iemand mij op de 15e van de NOD luist zou willen zetten?
Meiden op rood, balen voor jullie. Succes volgende ronde. @ hier nog steeds geen ongi te bekennen. Vanmorgen contact gehad met Gynaecoloog. Mocht stoppen met Utrogestan. Nu afwachten wat er gaat gebeuren. Gisteren nog getest, maar omowit. Ik denk dat ik zowieso op ga naar volgende ronde. Mijn gevoel zegt dat ik niet zwanger ben. (dit blijkt ook uit de testen.
Jeetje wat een hoop meiden nog in het ongewisse! Hoop zo dat er snel uitsluitsel komt voor jullie allemaal! En de meiden in het rood wens ik veel succes en geluk in de volgende ronde.. hopelijk zijn jullie ook snel zwanger! Hier even een "ongeruste periode".. altijd wanneer de symptomen weer iets minder worden Borsten doen iets minder pijn en staan niet meer in brand.. maar ja zwanger ben ik nog steeds
Hier nog steeds niks.. En vandaag, zaterdag, 3 dagen ivertijd. Net getest, omo wit.. Morgen maar opnieuw. Vanmiddag om 1 uur druppel helder rood, verder niks meer. En soms hele lichte amper merkbare steekjes.. Al met al, ik snap er niks van.. Hoop toch niet weer op rood bah..
Hoi dames. Vandaag een test gedaan en weer negatief. Nu heb ik wat advies nodig. 7 mei was mijn eerste dag laatste menstruatie ik ben die zaterdag weer begonnen met de pil en zondag besloten we toch te stoppen met de pil. Nu ben ik nog steeds niet ongesteld zou dat komen door die ene pil?? Ik snap er niks meer van...
Dirkje kan haast niet door die ene pil komen, dan moet je toch echt wel wat langer de pil hebben geslikt om daar last van te krijgen. Waarom je nu zolang over tijd bent weet ik niet. Misschien dat je het toch onbewust tegen houd? Of dat je wel zwanger bent, maar pas heel laat positief test?
Goedemorgen dames, ik mag op rood Jammer, ik had juist een goed gevoel over deze ronde. We gaan vol goede moed door naar de volgende ronde
Ik mag ook vast op rood Het is hier nog niet officieel doorgebroken maar dat zit er wel aan te komen.. Succes allemaal!