Pff wat veel rood! Sterkte allemaal! Ik kom met bij de vk weg, ik mocht vandaag tijdens haar dienst. Anders kan mijn vriend niet mee en de afspraak die stond op de 25e duurde me te lang. Heb me zo druk zitten maken om de inwendige echo! Pff waar was dat voor nodig denk ik dan.. Maar alles was goed en schoon dus we kunnen vol goede moed weer verder. Eerst maar even mijn menstruatie afwachten..
Ik hoop dat het goed en voorspoedig zal gaan. Maak me nog steeds flink zorgen, was het maar alvast woensdag de 25e .
Ja kan ik me voorstellen, hartstikke spannend.. Afleiding zoeken, heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel afleiding.. Maar ja dat is makkelijker gezegd dan gedaan, dat weet ik
Haha ja dat is zeker makkelijker gezegd dan gedaan, vooral als je 's nachts wakker ligt en je borsten zijn gekrompen en doen minder pijn waardoor je denkt dat het mis is . Dan is afleiding ver te zoeken kan ik je zeggen . Maar overdag gaat het redelijk, dan gaat de tijd snel. Het zijn vooral de avonden en nachten waarin je begint te piekeren.
Dank je, ik zal de 25e hier even laten weten hoe de echo gegaan is en voor die tijd als het niet goed gaat natuurlijk ook.
Haha zo herkenbaar! Heb ook minder pijnlijke borsten nu en minder maagzuur.. Lig dus s'nachts te voelen of en wat ik voel... Iedere zwangerschap weer! Wacht maar na 6e week gaat het weer los... En die borsten gaan op het einde weer flink pijn doen
Ik heb ook eerder getest dan maandag. Kón niet meer wachten. Ik mag ook op roze!! Ben helemaal beduusd, en ben heel voorzichtig blij. Eerst maar een goede echo!