Is dit de eerste keer dat je de testen gebruikt, zoja dan zou ik de 2e pakken. Bij mij is de streep eerst zowat de zelfde kleur als de c streep en de dag erna is die knal. Meestal is dan ook die dag bij mij de eisprong. Wij gaan ons zelf deze maand onthouden tot de knal streep. Max 3 dagen hoor niet meer, maar ik probeer het deze maand zo uit te kienen dat voor de knal streep er 2 dagen niet is gesext. Gewoon om uit te proberen omdat ze dat ook doen bij iui. Ik merk trouwens al dat mijn slijm flink op gang aan het komen is. Zou ik dan toch weer een vroeg eitje krijgen? Als je 3x per week vrijt is dat volgend de vk en gyn meer dan voldoende, zo ligt er altijd wat klaar. Vroeger bij mijn eerste niet getest en ook zwanger geraakt. Het is dat mijn man graag duidelijkheid wilt anders had ik niet getest meer, voor mij hoeft dat niet meer zo. Ik heb echt mijn rust gevonden in dat het wel los loopt.
Wij (ik ) houden het op minimaal om de dag. Als we meer willen alleen maar leuk, maar iig niet minder. Als we gister geklust hebben en vandaag ovulatie symptomen doen we het gewoon weer @arendje- Ikzelf werk ook onregelmatige diensten en vooral ook op onregelmatige tijden. Hierdoor mis ik wel eens temperaturen. Hoe doe jij dat?
Wat duurt wachten LANG zeg! Ovutesten worden nog niks donkerder.. Lopen ze bij jullie duidelijk op als je de vruchtbare dagen naderd?
Hier net ook weer een heeeeeeeeeeel licht streepje, ik denk dat ik morgen maar oversla qua ovutesten. Ik slik wel braaf tarwekiemolie en foliumzuur. Volgende ronde denk ik etos zwanger worden. Wij klussen niet veel, gister weer voor het eerst geklust deze ronde. En vanaf nu om de 1/2 dagen. Gister had ik slijm (rauw eiwit achtig) en dat had ik vanochtend weer (maar kan ook van het klussen zijn geweest???) Wel vreemd want meestal ben ik de hele cylcus droog, op de vruchtbare dagen na.... @Desiree ik was zwanger de eerste ronde dat ik tarwekiemolie gebruikte. En we klusten toen om de dag rond eisprong.
@zuurtje Bah wat vervelend zeg! Nu kun je nog niet verder... Ik heb je bij datumloos gezet. ♥ NOD-Lijst 1 t/m 15 Juni 2014 ♥ 1. (6) : LVtje, 29 jaar, ronde 1, 1e kindje Newdawn, 34 jaar, ronde 3, 1e kindje BellaDS, 29 jaar, ronde 11, 1e kindje Mariam1987, ronde 3. LizzieP, 23 jaar, 2e ronde, 2e kindje Mariam1978, 36 jaar, 4e ronde, 3e kindje 2. (3) : Noamy, 33 jaar, ronde 7, 2e kindje Mystiek, 29 jaar, ronde 8, 1e kindje Adriana85, 28 jaar, ronde 7, 2e kindje 3. (6) : Bibaboe, 38 jaar, ronde 39, 3e kindje Muis87, 27 jaar, ronde 2 (1e na mk), 1e kindje Marlijn, 26 jaar, ronde 6, 2e kindje Appelboompje, 30 jaar, 6e ronde, 1e kindje Silly31, 33 jaar, ronde >80, 1e kindje Lien81, 33 jaar, ronde 13 (2e na MK), 2e kindje 4. (8) : Asun, 30 jaar, ronde 6, 2e kindje Sparky, 27 jaar, 1e ronde (1e na mk), 3e kindje LieveLiefie, 30 jaar, ronde 6, 2e kindje AzA, 28 jaar, 6e ronde, 1e kindje Hanneke1986, 27 jaar, ronde 5, 1e kindje Mar190. 24 jaar, 3e ronde, 1e kindje rimar, 39 jaar, 2e ronde, 2e kindje LittleMeStphnie, 20 jaar, ronde 5, 1e kindje 5. (5) : Faylin, 30 jaar, ronde 3, 2e kindje Renske76, 37 jaar, ronde 6, 2e kindje Duvellie, 23 jaar, ronde 7, 6e na MK, 1e kindje Rimase, 33 jaar, ronde 3, 3e kindje Saraken, 26 jaar, ronde 5, 2e kindje 6. (0) : 7. (0) : 8. (2) : Nadine, 34 jaar, ronde 2, 3e kindje Vogelhuisje, 26 jaar ronde 3, 3e kindje 9. (3): Btanja, 30 jaar, ronde 2, 1e kindje Desiree92, 21 jaar, 9e ronde, ?e kindje Chntl, 22 jaar, ronde 45 (3e iui), 1e kindje 10. (4) : Fightforlove, 26 jaar, ronde 3, 3e kindje Memskie, 28 jaar, ronde 16, 2e kindke Angel77, 37 jaar, ronde 31, 2e kindje 4dogs82, 32 jaar, ronde 28 (1e IUI), 1e kindje 11. (2) : Nibble, 24 jaar, 4e ronde, 1e kindje Roodkapje88, 25 jaar, ronde 4, 1e kindje 12. (3): Fee89, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje Goldfishie, 32 jaar, ronde 15, 1e kindje Motherlove76, 37 jaar, ronde 2 (2x MK), 2e kindje 13. (0): 14. (1): Bo1986, 27 jaar, ronde 8 na stoppen MMM, 1e kindje 15. (1): Arendje, 24 jaar, ronde 8, 1e kindje Datumloos (7): Mandy, 24 jaar, ronde 5 (1e na mk), 1e kindje Kellyk, 23 jaar, ronde 2 na mk, 2e kindje Zonnetje80, 34 jaar, 2e rondje, 1e kindje Knorretje24, 27 jaar, 2e ronde 1e na mk), 1e kindje Mamalucy, 25 jaar, ronde 21, 1e kindje, MMM Miriam1978, 36 jaar, 3e kindje zuurtje, 33 jaar, ronde 6, 4e kindje Totaal: 51 ♥Zwanger♥ (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0). WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DEGEVENS DOOR IN KLEUR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook.
Op welke dag heb jij meestal je ei sprong? Hier ook een licht streepje vandaag dus sla ook 2 dagen ff over. Ik ga zaterdag weer testen. Vanaf vrijdag gaan wij het weer gezellig maken Alvast zorgen dat er wat ritme in komt
♥ NOD-Lijst 1 t/m 15 Juni 2014 ♥ 1. (6) : LVtje, 29 jaar, ronde 1, 1e kindje Newdawn, 34 jaar, ronde 3, 1e kindje BellaDS, 29 jaar, ronde 11, 1e kindje Mariam1987, ronde 3. LizzieP, 23 jaar, 2e ronde, 2e kindje Mariam1978, 36 jaar, 4e ronde, 3e kindje 2. (3) : Noamy, 33 jaar, ronde 7, 2e kindje Mystiek, 29 jaar, ronde 8, 1e kindje Adriana85, 28 jaar, ronde 7, 2e kindje 3. (6) : Bibaboe, 38 jaar, ronde 39, 3e kindje Muis87, 27 jaar, ronde 2 (1e na mk), 1e kindje Marlijn, 26 jaar, ronde 6, 2e kindje Appelboompje, 30 jaar, 6e ronde, 1e kindje Silly31, 33 jaar, ronde >80, 1e kindje Lien81, 33 jaar, ronde 13 (2e na MK), 2e kindje 4. (8) : Asun, 30 jaar, ronde 6, 2e kindje Sparky, 27 jaar, 1e ronde (1e na mk), 3e kindje LieveLiefie, 30 jaar, ronde 6, 2e kindje AzA, 28 jaar, 6e ronde, 1e kindje Hanneke1986, 27 jaar, ronde 5, 1e kindje Mar190. 24 jaar, 3e ronde, 1e kindje rimar, 39 jaar, 2e ronde, 2e kindje LittleMeStphnie, 20 jaar, ronde 5, 1e kindje 5. (5) : Faylin, 30 jaar, ronde 3, 2e kindje Renske76, 37 jaar, ronde 6, 2e kindje Duvellie, 23 jaar, ronde 7, 6e na MK, 1e kindje Rimase, 33 jaar, ronde 3, 2e kindje Saraken, 26 jaar, ronde 5, 2e kindje 6. (0) : 7. (0) : 8. (2) : Nadine, 34 jaar, ronde 2, 3e kindje Vogelhuisje, 26 jaar ronde 3, 3e kindje 9. (3): Btanja, 30 jaar, ronde 2, 1e kindje Desiree92, 21 jaar, 9e ronde, ?e kindje Chntl, 22 jaar, ronde 45 (3e iui), 1e kindje 10. (4) : Fightforlove, 26 jaar, ronde 3, 3e kindje Memskie, 28 jaar, ronde 16, 2e kindke Angel77, 37 jaar, ronde 31, 2e kindje 4dogs82, 32 jaar, ronde 28 (1e IUI), 1e kindje 11. (2) : Nibble, 24 jaar, 4e ronde, 1e kindje Roodkapje88, 25 jaar, ronde 4, 1e kindje 12. (4): Fee89, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje Goldfishie, 32 jaar, ronde 15, 1e kindje Motherlove76, 37 jaar, ronde 2 (2x MK), 2e kindje DeBJjJ, 23 jaar, ronde 11, 2e kindje 13. (0): 14. (1): Bo1986, 27 jaar, ronde 8 na stoppen MMM, 1e kindje 15. (1): Arendje, 24 jaar, ronde 8, 1e kindje Datumloos (7): Mandy, 24 jaar, ronde 5 (1e na mk), 1e kindje Kellyk, 23 jaar, ronde 2 na mk, 2e kindje Zonnetje80, 34 jaar, 2e rondje, 1e kindje Knorretje24, 27 jaar, 2e ronde 1e na mk), 1e kindje Mamalucy, 25 jaar, ronde 21, 1e kindje, MMM Miriam1978, 36 jaar, 3e kindje zuurtje, 33 jaar, ronde 6, 4e kindje Totaal: 52 ♥Zwanger♥ (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0). WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DEGEVENS DOOR IN KLEUR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook.
Helaas weer een ronde verder. Zal t ooit nog een lukken?? mamasmeisje, 30jaar, ronde 13, 2e kindje, 10 juni
Meestal op dag 17 of 18. Vorige ronde niet getest en toen werd ik op dag 29 opeens ongesteld dus óf vroeg ei óf korte lf. Ik ben bang voor het laatste. Voor de vmk was mijn lf altijd 14, ronde na mk was het 13. Ook daarom deze ronde maar weer gewoon testen, dan weet je ten minste hoe of wat. Ik ga vrijdag weer testen, zit dan op dag 14. Hier gisteravond weer 'begonnen'
@adriana dat klinkt positief Hoop dat het bij ons ook zo gaat!!! Wel veel pillen op 1 dag 3x tarwekiemolie en 1x foliumzuur Maar dat maakt niet uit we gaan ervoor
De tarwekiem slik ik ook, net als de Etos zwanger worden pillen. Hoor zoveel goede verhalen over vooral die tarwekiem, hopelijk helpt het hier ook
Veel pillen???? Ik slik er veel meer op een dag in totaal 9 2x visolie 3x tarwekiemolie 1x vitamine c-1000 1x vitamine b 1x Multi vitamine 1x foliumzuur. Ik slikte alles al dagelijks maar toen ik zwanger wild raken is daar folium en tarwekiem bij gekomen. Ik ben echt een gezondheid freak!
Oke hier meestal tussen dag 10 en 17 dus ik moet ook echt testen vanaf dag 9. Dat is zaterdag. Ik heb altijd een lf van 12 na de mk een lf van 13 dus ben benieuwd hoe het dit keer zal zijn. Wat me wel opviel is dat toen ik zwanger was die maand ik geen spotting had en de maanden ervoor wel al vanaf dpo 9, dat had ik deze maand ook dus wist ik al dat het over was. Heb dan een dag of 6 bruinverlies....zou dat iets zijn om zorgen om te maken?
KellyK, volgens mij slik je heel veel dubbel, is toch niet nodig? Vit.C en B zitten óók in de multivitamine... Lijkt mij zonde voor je portemonnee
Dat is idd veel. Heb dan nu die Etos zwanger worden pillen, daar zitten tenminste ook andere vitamines naast de foliumzuur, dus dat scheelt. Die pak ik 2x per dag en dan nog 2x per dag de tarwekiem.
Klopt maar vitamine c1000 is een tablet die de hele dag een dosis afgeeft time released heet dat. Die gebruik ik voor mijn migrene. De medicijnen die ik gebruik mogen niet meer na mijn eisprong ivm grote schade aan de evt. vrucht. Vitamine b is voor de extreme vermoeidheid waar ik altijd last van heb en waar ik ook op ben geprikt. Vergat te zeggen dat ik die alleen tijdens menstruatie slik....sorry Visolie is altijd gezond. Tarwekiemolie is voor het volgende heel goed lees maar eens; Tarwekiemolie is de olie die uit het binnenste (de kiem) van een tarwekorrel kan worden geperst. Geen enkel ander voedingsmiddel bevat zulke grote hoeveelheden vitamine E als tarwekiemolie. Bovendien bevatten de tarwekiemen hoge concentraties eiwitten. Door de sterke aanwezigheid van Vitamine E wordt tarwekiemolie veelvuldig gebruikt door zwangere vrouwen. Een tekort aan vitamine E kan de kans op een miskraam namelijk verhogen. Ook voor mannen worden er voordelen toegekend aan het gebruik van tarwekiem olie. Een tekort aan vitamine E kan namelijk een oorzaak zijn van traag zaad. Behalve deze vrij algemeen geaccepteerde werkingen, zijn er meer onderzoeken bekend over tarwekiemolie. Verder kunt u op deze website meer lezen over de werking van tarwekiemolie, wat het precies is en kunt u direct tarwekiemolie bestellen. Tijdens de zwangerschap Zwangere vrouwen hebben baat bij tarwekiemolie Zwangere vrouwen vormen de belangrijkste gebruikersgroep van tarwekiemolie. De reden waarom zwangere vrouwen voedingssupplementen gebruiken, is dat dezelfde voeding niet altijd voldoende voedingsstoffen bevat voor zowel de aanstaande moeder als het embryo. Zowel om zwanger te worden als om de kans op een succesvolle zwangerschap te maximaliseren is het essentieel om te zorgen voor een optimale voeding. Tarwekiemolie wordt vaak aan het dagelijkse dieet toegevoegd omdat het een bron is van vele vitamines: onder andere A,B1, B2, B3, B6, D, E en F. Tarwekiemolie is het voedingsmiddel met het hoogste gehalte vitamine E dat in de natuur voorkomt. Vitamine E wordt gezien als een krachtige anti-oxidant en heeft de kracht om vrije radicalen af te weren. Veel vrouwen vragen zich ook af of je de tarwekiem door mag slikken, nou het antwoord staat hier boven Als ik zwanger ben stop ik altijd overal mee en slik ik mama compleet visolie. Kan nu ook al wel maar heb nog wat staan in mijn potjes. Als deze op zijn slik ik ook alleen mama compleet visolie Volgens mij zei je toch dat dat goedkoper zou zijn hé maar dat is niet zo. Uiteindelijk is kruitvat eigenmerk en dan alles los goedkoper dat davitamon mama compleet. Maarja 1 pil of 9 hahahha
Net ff langs de Etos geweest voor etos zwanger worden. Ik ga die vanaf nu slikken ipv foliumzuur. Dus ik slik per dag 1x foliumzuur 1x etos zwanger worden
Prima toch meer heb je niet nodig. Ik gebruik wel tarwekiem want gebruikte het voor het eerst en hoppa zwanger