NOD lijst 1 t/m 15 juni 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door bibaboe, 29 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Hier facebook opgezet vanmorgen en het eerste wat ik zag is dat goede vrienden vannacht mama en papa geworden zijn van hun eerste kindje.

Ik bel naar mijn man om dit te melden (hij was aan het werk al) en hij zegt dat zijn collega (dat we ook goed kennen) ook papa geworden is vannacht. Bovendien van een naam die ik graag hoor!! Toen zei hij dat hij die naam echt niet graag hoort, dus dat weten we ook al weer :) Toen vond ik het al minder jammer dat ze die naam gekozen hadden hihi.

Ik voelde naast blijschap vanmorgen ook wel jaloezie voor die vrienden. Foei fee! :( :D

P.S. Zeggen jullie je favo namen aan de vriendenkring/familie? Ik niet! Heb al voldoende topics zien passeren van vrienden of collega's die eerder dan jou bevallen en opeens de naam 'gepikt' hebben omdat ze die helaas ook graag hoorden :) Of mijn zussen hadden eens hun favo namen besproken en er was 1 naam dat ze allebei graag hoorden. De volledige zwangerschap zei mijn niet-zwangere zus tegen ons de hele tijd dat het kindje zeker (naam hier) ging noemen. Bij de geboorte: inderdaad, die ene naam. De verrassing was er dus al een beetje van af. Dat vond ik jammer.

Ik hou dus mijn mond hihi.

2. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    goedemorgen

de naam houd ik hier geheim
    het is een hele speciale en zeldzame naam dus zou het niet fijn vinden mochten er plots meerdere zijn

3. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    medicatie neem ik mijn pillen voor mijn maag, foliumzuur en was begonnen met efamol pmp deze maand (theunisbloem): dus 4 pillen per dag en dat 's morgens

4. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Tzt als we de naam hebben zal ik die ook niet vertellen. Al weten vrienden wel een beetje wat voor stijl namen wij mooi vinden, maar dé naam komt dan gewoon bij de geboorte.

Hier een slechte nacht gehad, voel me nu ook alsof er een bus over me heengereden is. Blèh.

5. Sparky

Sparky Niet meer actief

Mijn zus weet onze namen. Zij is ook de enige. Ze weet overigens onze top3. Niet welke het echt wordt.

6. Knorretje24

1 jul 2012
    91
    0
    6
    NULL
    NULL
    Zo daar ben ik weer...
    Ben eindelijk bijna van mijn "ongesteld zijn" na mijn mk af.
    Nog een ietsie beetje verlies maar daar heb je het mee gezegd.

Afgelopen zondag dacht ik te beginnen met een ovulatietest maar die was zo knallend! Ben bang dat er nog teveel in m'n lichaam zit na de mk.

We zullen zien...! Heb er weer zin in!

7. LizzieP

LizzieP Lid

4 apr 2012
    47
    0
    0
    Dit is waarom ik alles slik:

Teunisbloemolie zou helpen bij een sterker ei, een wekere baarmoedermond (daardoor beter toegankelijk voor de zwemmertjes) en ook bij PMS

Framboosblad zou helpen bij het versterken van de baarmoeder en de doorbloeding daarvan. Ik zie het als het trainen van de baarmoederspieren. Deze kan je niet sterker maken in de sportschool maar wel met de tabletjes ;)

Vitamine B complete :
    een tekort in vitamine B12 is een bewezen oorzaak van miskraam en vroeggeboorte.
    Vitamine B1 helpt je lichaam bij ovulatie en implantatie en vitamine B6 helpt met het aanleggen van het LH- hormoon en met baarmoederslijm ( dat de zwemmertjes brengt waar ze moeten wezen).
    Zowel vitamine B5 als B12 helpen bij de hormoonhuishouding.
    Vitamine B kan niet door je lichaam worden opgenomen dus vandaar dat je het iedere dag moet innemen.

Ik zou nooit de zwangerschap geheim kunnen houden. De laatste keer dat ik positief testen ( om 5:45 s'ochtends!), kon ik het nog niet eens opbrengen om mijn man te laten uitslapen. Ik moest het gewoon delen!

Bij mijn zoon hebben we mijn ouders er naar laten raden met een raadseltje. Dit omdat mijn vader de naam in hout ging verwerken voor de kinderkamer. De rest van de familie wist het pas bij de geboorte. Dit keer hebben we nog geen namen uitgekozen.

8. Sparky

Sparky Niet meer actief

Zo wij zitten in de wachtruimte voor Bloedprikken. Voor chromosoom onderzork wegens de miskramen.

Ben wel benieuwd naar de ovutest van vandaag. Baarmoedermond is omhoog gegaan en creme slijm gaat langzaam over in vruchtbaar slijm. Hopelijk loopt de test een beetje op nu.

9. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Ik denk dat het begint met een Y ;)

10. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Spannend... Ben benieuwd wat eruit komt.

11. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    dat klopt

12. Zally

Zally Bekend lid

3 okt 2012
    602
    1
    0
    Kom me ook weer melden na licht positieve test 4 dagen voor nod mag ik nu na 2 dagen overtijd toch op rood.
    Voor de lijst 3e ronde 3e kindje 33 jaar. Nod 15-6
    Wat een hoop 3en zeg:D

13. Sparky

Sparky Niet meer actief

Welkom Zally, 3x scheepsrecht dan maar he ;)

Wat vinden jullie? Test van vandaag wordt iets donkerder dan de vorige testen. (1e test reageer waarschijnlijk nog minimaal op hcg)

Zouden jullie vanaf nu al 2x per dag testen of afwachten wat hij morgen doet?

14. Sparky

Sparky Niet meer actief

Hmm.. op de foto is het nog niet goed zichtbaar maarja..

15. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    ik zou nog gewoon 1x per dag testen, ze zijn nog te licht
    en je bedoelde waarschijnlijk lh ipv hcg

16. Sparky

Sparky Niet meer actief

Nee HCG, toen ik de 1e test begon was mijn action zwangerschapstest negatief. Maar waarschijnlijk was hcg nog geen 0.

Heb hiervoor een miskraam gehad.

17. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    De ovutest is donkerder geworden! Fingers crossed voor knaltest binnenkort. Ik wil niet dat het ei blijft hangen tot dag 25-30 zoals vorige ronde!

18. Sparky

Sparky Niet meer actief

Fee, jeeej! Mijn duimen draaien.

Hier is hij na opdrogen ook duidelijk donkerder dan de afgelopen dagen. :)

19. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Ik hoop het voor je Fee.

Hier denk ik een vroeg ei gehad. Voor alle zekerheid blijven we het gewoon gezellig houden maar ik denk dat ik op het wachtbankje mag.
    Geen idee of mijn nod dan nog veranderd naar eind mei, maar dat zien we vanzelf wel. (Of niet :p)

Heb mezelf voorgenomen dat ik niet te vroeg ga testen, dus als ik nog niet ongi ben dan test ik pas begin juni. Als ik het volhou hihi

20. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Foto met en zonder automatische correctie van het licht/contrast.
    Onderste is van vandaag. Duidelijker geworden hé? :)

Deel Deze Pagina