NOD lijst 1 t/m 15 juni 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door bibaboe, 29 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nibble

nibble Actief lid

1 jul 2013
    299
    0
    0
    NULL
    NULL
    En weer wat geleerd :) Je kan het daar mooi op zien idd!
    Hopen dat het rijtje er bij jou ook zo mooi uit gaat zien :)

2. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ik gebruik de strips van matcare, bestel ze via L10 ...lekker makkelijk! en dan wordt het gratis via de post thuis bezorgd. Heb hier ook de foliumzuurtabletten besteld en een thermometer, maar ga deze ronde nog niet tempen.

3. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Dit klinkt mij bekend in de oren ja:)

Deze ronde wel ovulatietesten om te zien of mijn cyclus afwijkt na vroege miskraam.

4. Lita

Lita Actief lid

2 mrt 2014
    385
    0
    0
    Hallo allemaal,

Helaas moet ook ik weer een lijstje opschuiven. 10 dagen na NOD toch ongi geworden :( bléhhh
    Maar we gaan er gewoon weer voor!! Dus ik wil graag op de lijst:

Lita, 27 jaar, ronde 5 na ma/mk, 1e kindje NOD:15 juni

Deze NOD is uitgaande van een cyclus van 31 dagen. Laten we hopen dat de afgelopen 41 dagen een uitschieter was...
    Wanneer zouden jullie beginnen met ovulatietesten in mijn geval?

5. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Hmm, vanochtend een hele donkere streep op de ovutest, dus ik net weer getest, nu is er bijna geen tweede streep te zien :( Wat gaan we hiervan denken......?

6. babyprincess21

15 mei 2014
    61
    0
    6
    aan de kust
    ♥ NOD-Lijst 1 t/m 15 Juni 2014 ♥

1. (1) :
    LVtje, 29 jaar, 1e ronde, 1e kindje

2. (0) :

3. (1) :
    Bibaboe, 38 jaar, ronde 39, 3e kindje

4. (1) :
    zuurtje, 33 jaar, ronde 6, 4e kindje
    babyprincess21, ronde 2, 1e kindje

5. (0) :

6. (0) :

7. (0) :

8. (0) :

9. (1):
    Btanja, 30 jaar, ronde 2, 1ste kindje

10. (0) :

11. (0) :

12. (0):

13. (0):

14. (0):

15. (0):

Datumloos (0) :

Buiten de lijst (0):

Totaal: 5

Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook.

7. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    Bah wat vervelend Lita. Ik hoop inderdaad dat die 41 dagen een uitschieter was.
    Misschien rond de 13e dag beginnen? Als je cyclus nu toch 31 dagen is - dan zit je wel ruim op tijd.

Babs; ik zag net je voorstel berichtje. Leuk om je hier te zien.

Ik moet zelf bekennen echt onrust te hebben bij die ovulatietestjes. Ik heb ze wel een paar maanden gebruikt en afgelopen maand niet en dat maakte wel
    dat ik het wat meer kon loslaten. Mijn cyclus is vrij stabiel, maar heb nog wel een paar testen dus ga het misschien deze maand wel weer oppakken (per morgen dan,
    anders heeft het ook niet zoveel zin). Merken jullie ook onrust, (is dit dan de streep of niet? Of ben ik de enige die dat heeft?)

8. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    @sparky. Ik zou nog niet twee x per dag testen nu, even wachten tot hij wat donkerder wordt.
    @fee89. Jouw eitje komt eraan!
    @babs. Welkom, succes en klets gezellig mee :)
    @nibble. Wat je zegt over een hoog libido rond de eisprong, komt dat niet gewoon omdat we zwanger willen worden en juist dán willen vrijen?
    @lita. Heej jij toch hier? Das balen meid. Hopelijk deze ronde meer geluk! Heb je vorige maand ook ovutesten gebruikt? Ik zou denk ik vanaf dag 11 beginnen en dan evt om de dag kijken wat hij doet.
    @babyprincess. De lijst is niet up to date zo.... Ik ga morgenochtend wel even bijwerken (als niemand me voor is ;)) is altijd zoveel werk en morgen ga ik toch op de laptop...

Oeps ik moet mn pillen nog slikken hihi vanochtend vergeten :)

9. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Wéér een zwangerschapsaankondiging van schoolvrienden op FB ... ai ai ai :)

10. nibble

nibble Actief lid

1 jul 2013
    299
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij staat er ergens terug een andere lijst... nu staan er heel veel niet op

11. nibble

nibble Actief lid

1 jul 2013
    299
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, verschrikkelijk, maar wel leuk voor haar!
    Hier ook, 10 min geleden, geboorteaankondiging.. En de buurvrouw is vorige week bevallen..
    Ik wil ooook!!

12. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Hier zag ik vanmorgen een geboorte op FB, belde ik om dit te melden aan manlief en wist hij me te vertellen dat zijn collega ook papa geworden was vannacht, en nu een aankondiging voor november. Ik ben jaloers :) hihi

Familielid recent bevallen, vrienden midden in hun zwangerschap, enz.

Ik dacht een halfjaar geleden nog dat wij 1 van de eerste gingen zijn in onze kring met kennissen, maar niks zal minder waar zijn.

13. nibble

nibble Actief lid

1 jul 2013
    299
    0
    0
    NULL
    NULL
    Idd hier ook. Vriendin van mij heeft 2 kleintjes rondlopen (nouja 1 kruipen..) voordeel is wel, als mijn eierstokken gigantisch beginnen te rammelen ga ik naar haar (ook als ze het niet doen hoor :p) voor de nodige baby-aandacht haha.
    Plus dat ik bij haar natuurlijk veel kwijt kan. Ze is ook 1 van de weinigen die weet dat we er mee bezig zijn. En ze "zeurt" ook niet, vraagt enkel of ik ongesteld ben geworden hihi..

14. Arendje

Arendje Fanatiek lid

30 mrt 2014
    2.124
    634
    113
    Vrouw
    @lita wat balen dat je ongesteld bent geworden! Maar je hebt nu duidelijkheid en je kan tenminste wel door naar de volgende ronde. Hopelijk is je cyclus nu weer wat korter.

@adriana85 wat gek van je ovulatietesten. Had je niet te veel gedronken voor die laatste test ofzo?

Ik had vandaag ineens wat (vruchtbaar) slijm bij het afvegen. Zou ik deze maand dan een vroeg eitje krijgen?? Ik hoop het want die lange cyclussen vind ik echt niks. Morgen ga ik echt beginnen met ovulatietesten.

15. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Ja dat had ik inderdaad, stom dat ik daar niet bij had nagedacht...
    Morgen weer testen, dan zal ik een foto laten zien. Hopelijk een knaller :D

Hopelijk voor jou ook een korte cyclus. De dagen duren al lang genoeg pffff.....

16. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    was die vanochtend met ochtendurine?

17. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Goedemorgen dames

Ik ben benieuwd wat mijn ovulatietest vandaag zal doen.
    Hier vandaag nog geen slijm gehad, hopelijk wil dit niet zeggen dat mijn ei weer zal blijven hangen voor hij springt. Ik hoop op een iets kortere cyclus.

Manlief binnenkort een kleine maand in het buitenland voor zijn werk (2 x een weekend thuis tussendoor) :( please knaller, nu mag je wel komen!

Ik wens jullie een mooie dag toe.

Groetjes
    Fee!

18. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Ik hoop dat je knaller snel komt!

Ik dacht dat ik al op het wachtbankje zat, maar net voelde ik ineens iets lopen (sorry) en dat was echt een mega klodder vruchtbaar slijm.
    Ik weet het niet meer dus, verder geen buikpijn of steken meer.

Mijn symptomen:
    maandag/dinsdag: buikpijn en steken rond eierstokken
    Maandag t/m woensdag: vruchtbaar slijm, gevoelige borsten en rugpijn

Gister niks meer dus ik dacht dat mijn ei wel geweest zou zijn. Wat denken jullie?

19. nibble

nibble Actief lid

1 jul 2013
    299
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm gisteravond en vanochtend iets raars..
    Gisteravond had ik bij het afvegen iets bruin verlies. Maar dit was miniem, toch geklust. Maar hij is niet gekomen (heerlijk detail :)) en vanochtend ineens weer meer bruinverlies? :(
    Snap het niet.. Dat zou dus betekenen dat ik 10 dagen ongesteld ben/was? Terwijl ik sinds dinsdag geen bruin/roodverlies meer heb..

20. kellyk

kellyk Niet meer actief

Ik ga deze maand niet testen, ben er helemaal klaar meer!

Ga gewoon om de dag sexe dan komt het vast goed!

Reken gewoon een cyclus van 30 dagen dus zie wel waar het schip strand.

Oooooo moet zeggen dat ik het heerlijk vind, niet de druk van testen.

Ook al vrij ik op de ovulatie dag wil het nog niet zeggen dat ik zwanger raak dus ga het op gevoel doen:p

iedereen een mooi weekeinde!!!!

Deel Deze Pagina