En bruine afscheiding is weg, gelukkig. Zou ik dan toch langer ongesteld zijn geweest? Raar.. Nouja, klustijd is aangebroken (aangezien mijn cyclus elke maand een paar dagen korter is geworden maar een ruime klustijd aanhouden ) dus het komt mooi uit..
Manlief is beroepschauffeur en is dan een paar dag weg van huis, dus overdag klussen wil dan niet echt en bovendien werk ik ook drie dagen in de week.
Goiemorgen allemaal Ik ben vanochtend weer begonnen met temperaturen. Ik vroeg me af of je temp ook nog hoger is zo vlak na een miskraam? Als je zwanger bent blijft hij wat hoger dan aan het begin van je cyclus. Maar hoe zit dat dan na een mk? Mijn temp was net 36.9, geen idee of dat hoog of laag is? De vorige ronde was ik halverwege de cyclus begonnen met tempen en toen bleek ik al zwanger dus een echte begin temp heb ik nooit gehad. Thnx alvast! En een fijne dag iedereen
Of het hoog of laag is weten wij niet. Is voor iedereen anders. Zelf heb ik een temp van 36.7-37.0 voor eisprong en 37.0-37.3 na ei. Hier was hij na miskraam snel gedaald. Kijk mijn kaartjemaar in mijn onderschrift. Nieuwe dames, welkom.
♡NOD-Lijst 1 t/m 15 Juni 2014♡ 1. (6): LVtje, 29 jaar, ronde 1, 1e kindje Newdawn, 34 jaar, ronde 3, 1e kindje BellaDS, 29 jaar, ronde 11, 1e kindje Mariam1987, ronde 3. LizzieP, 23 jaar, 2e ronde, 2e kindje Mariam1978, 36 jaar, 4e ronde, 3e kindje 2. (5): Noamy, 33 jaar, ronde 7, 2e kindje Mystiek, 29 jaar, ronde 8, 1e kindje Adriana85, 28 jaar, ronde 7, 2e kindje Bambi86, 1e ronde, 1e kindje JMay, 6e ronde,2e kindje 3. (6): Bibaboe, 38 jaar, ronde 39, 3e kindje Muis87, 27 jaar, ronde 2 (1e na mk), 1e kindje Marlijn, 26 jaar, ronde 6, 2e kindje Appelboompje, 30 jaar, 6e ronde, 1e kindje Silly31, 33 jaar, ronde >80, 1e kindje Lien81, 33 jaar, ronde 13 (2e na mk), 2e kindje 4. (9): Asun, 30 jaar, ronde 6, 2e kindje Sparky, 27 jaar, 1e ronde (1e na mk), 3e kindje LieveLiefie, 30 jaar, ronde 6, 2e kindje AzA, 28 jaar, 6e ronde, 1e kindje Hanneke1986, 27 jaar, ronde 5, 1e kindje Mar190. 24 jaar, 3e ronde, 1e kindje rimar, 39 jaar, 2e ronde, 2e kindje LittleMeStphnie, 20 jaar, ronde 5, 1e kindje babyprincess21, ronde 2, 1e kindje 5. (5): Faylin, 30 jaar, ronde 3, 2e kindje Renske76, 37 jaar, ronde 6, 2e kindje Duvellie, 23 jaar, ronde 7 (6e na mk), 1e kindje Rimase, 33 jaar, ronde 3, 2e kindje Saraken, 26 jaar, ronde 5, 2e kindje 6. (2): Babs1984, 29 jaar, 1e ronde, 1e kindje Screamxme, 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje 7. (0): 8. (2): Nadine, 34 jaar, ronde 2, 3e kindje Vogelhuisje, 26 jaar ronde 3, 3e kindje 9. (3): Btanja, 30 jaar, ronde 2, 1e kindje Desiree92, 21 jaar, 9e ronde, ?e kindje Chntl, 22 jaar, ronde 45 (3e iui), 1e kindje 10. (5): Fightforlove, 26 jaar, ronde 3, 3e kindje Memskie, 28 jaar, ronde 16, 2e kindke Angel77, 37 jaar, ronde 31, 2e kindje 4dogs82, 32 jaar, ronde 28 (1e IUI), 1e kindje mamasmeisje, 30jaar, ronde 13, 2e kindje 11. (3): Nibble, 24 jaar, 4e ronde, 1e kindje Roodkapje88, 25 jaar, ronde 4, 1e kindje Bubblez, 23 jaar, 9e ronde, 1e kindje 12. (7): Fee89, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje Goldfishie, 32 jaar, ronde 15, 1e kindje Motherlove76, 37 jaar, ronde 2 (2x MK), 2e kindje DeBJjJ, 23 jaar, ronde 11, 2e kindje Meissie83, 31 jaar, ronde 1, 4e kindje Silverwings, 29 jaar, 2e ronde na BBZ Babybanjo, 40 plus, 5e ronde na MK, 3e kindje 13. (2): Nathalie1186, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje SteffieD, 26 jaar, ronde 6, 1e kindje 14. (2): Bo1986, 27 jaar, ronde 8 na stoppen MMM, 1e kindje Morgenzon, 26 jaar, ronde 3, 4e kindje 15. (4): Arendje, 24 jaar, ronde 8, 1e kindje Zally, 33 jaar, 3e ronde, 3e kindje Lita, 27 jaar, ronde 5 na ma/mk, 1e kindje smnee, 22 jaar, 22e ronde, 2e na 2e mk, 1e kindje MMM Datumloos (7): Mandy3, 24 jaar, ronde 5 (1e na mk), 1e kindje Kellyk, 23 jaar, ronde 2 na mk, 2e kindje Zonnetje80, 34 jaar, 2e rondje, 1e kindje Knorretje24, 27 jaar, 2e ronde 1e na mk), 1e kindje Mamalucy, 25 jaar, ronde 21, 1e kindje, MMM zuurtje, 33 jaar, ronde 6, 4e kindje Snne, 25 jaar, 1e ronde na mk, 2e kindje Totaal: 68 ♡Zwanger (0)♡, Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0). WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS IN KLEUR DOOR naam, leeftijd, ronde, en kindje.. NIET kopiëren, dat werkt niet.
Welkom babybanjo, steffied, morgenzon, screamxme en jmay! Ik heb jullie op de lijst gezet. @snne wat vreselijk van je mk! heel veel sterkte! Ik zou even afwachten wat je temperatuur de komende dagen doet. Het is nu moeilijk te zeggen of deze hoog of laag is. Ik zit zelf voor ovulatie altijd rond 36,4-36,7 en na m'n ovulatie rond 36,8-37,1.
Ach Snne, wat balen dat we elkaar hier weer tegenkomen... ik zie veel te veel bekende namen! Hoop dat het snel weer raak is voor ons allemaal!
Welkom alle nieuwe namen op het lijstje. Ik hoop dat we een hoop roze mogen zien deze maand. @Sparky; hoe gaat het nu met je? Hoe is het vorige week donderdag eigenlijk gegaan bij de arts? Viel het voor je vriend ook een beetje mee (hij zag er tegenop toch?) Ik verwacht dinsdag een eisprong - gezien ik nog een aantal ovulatietesten had liggen - en deze ronde ben gestart met Tarwekiemolie toch besloten om ovulatietesten te doen, sinds gisteren is hij gaan kleuren maar de knaller nog niet gezien. Hopen dat ronde 6 het voor ons mag gaan zijn.
Appelboompje, onderzoek bleef bij bloedprikken voor nu. Alleen hebben ze wel verkeerde buisjes gepakt helaas en moeten we woensdag weer terug om te prikken. Verder aan het afwachten op een ei.. paar dagen geleden begonnen ze meer kleur te krijgen en vandaag nog weer meer kleur. Maar nog geen knaller gezien. Ben het wachten beu.. aangezien om de dag klussen hier niet werkt ivm medicatie van vriend wil ik weten wanneer we moeten/kunnen om hem niet mis te lopen.
Oh dat is wel super vervelend dat je echt het moment van de eisprong moet afwachten Sparky Wij 'klussen' nu maar om de dag. Maarre hoe balen is het dat nu weer opnieuw moet laten bloedprikken, zo stom dat ze de verkeerde buisjes hebben gepakt :x Hoop dat die knallertest gauw komt!
Smnee, nu eerst alleen op chromosoomafwijkingen. Ze verwachten niet dat er bij mij iets 'mis' is omdat ik 2 kinderen heb. Ze willen dus vooral uitsluiten of er iets uit de combi komt. Mijn vriend heeft nog geen kinderen. Appelboompje, ja om de dag wordt hem hier gewoon niet. Dus ja.. dan moeten wr wel echt weten hoe of wat. Heb al dagen vruchtbaar slijm en een weke baarmoedermond. Die steeds meer open lijkt te gaan. Maar de ovulatie gaan tot nu toe nog niet mee. Ik test nu met zwanger en kids en action. Om te kijken welke het fijnste werken bij mij. Beide waren vanmorgen iets donkerder dan gisteren. Terwijl de action nog nirt eerder donkerder gekleurd heeft. Zwanger en kids schommelt meer vind ik.
Ja 3 maanden he.. ik vind het niet zo zeer spannend. Het is meer uitsluiten. Richt me nu meer op het weer zwanger worden. Duim dat het voor iedereen een hele roze maand gaat worden.
Welkom nieuwe dames! Succes allemaal. Hier vanochtend een positieve ovutest. Net weer getest en hij is nog steeds erg donker, ondanks dat ik veel gedronken had. We hebben wel geklust en ik heb de randjesfietsentechniek uitgeprobeerd hehe. Weet niet of ik het goed deed maar het was iig wel lekker whahah en nu durf ik niet te gaan plassen stom he? @sparky. Wat raar dat dat zo lang moet duren. Vervelend dat je daar dan op moet wachten.