NOD lijst 1 t/m 15 juni 2014

Discussion in 'NOD forum' started by bibaboe, Apr 29, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. newdawn

newdawn Bekend lid

Apr 20, 2014
    782
    0
    16
    Hier al vanaf donderdag aan het testen omdat ik zaterdag mijn eisprong verwachtte. Testen blijven wit.
    Snap er niks van, bah :(

2. Adriana85

Adriana85 VIP lid

Oct 20, 2010
    6,081
    25
    48
    Dat is balen newdawn. Op welke cyclusdag zit je nu dan?

3. Adriana85

Adriana85 VIP lid

Oct 20, 2010
    6,081
    25
    48
    Hier mijn rijtje: ik heb nu echt een knaller gehad vanmorgen (tweede plasje) . Heb er echt een eeuwigheid over gedaan om dit met mn telefoon te plaatsen pfff :)

4. Arendje

Arendje Fanatiek lid

Mar 30, 2014
    2,124
    634
    113
    Female
    @newdawn balen zeg! Ik vind wachten op je ei altijd net zo erg als wachten op je nod. Vooral als het eitje lang op zich laat wachten.

@adriana85 dat is een mooie knaller! Veel klusplezier! Hopelijk werkt de randjestechniek!

@sparky wat stom zeg dat de verkeerde buisjes zijn afgenomen. Hopelijk worden er geen afwijkingen gevonden.

5. nathalie1186

Mar 27, 2014
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super! Dankjewel :)

6. Roodkapje88

Roodkapje88 Actief lid

Mar 18, 2014
    146
    0
    16
    Die randjestechniek is niet verkeerd hè, Adriana?
    Dat we daar niet eerder op gekomen zijn... ik ben er alvast goed mee aan t oefenen met ml (ondanks dat er nog geen ei in zicht is ;))

7. Sparky

Sparky Niet meer actief

Hier hoop ik op een knaller van een ovutest vandaag.
    Waarschijnlijk zal ik mijn NOD hebben als we op vakantie zijn. Nou zitten we gewoon een midweekje in nederland hoor. Zou tovh leuk zijn als we de vakantie extra leuk kunnen maken met een posi test haha.

8. Sparky

Sparky Niet meer actief

Dat is een mooie knaller!

9. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

Aug 23, 2013
    2,349
    808
    113
    Gent
    Test van zaterdag was de donkerste tot nu toe (zeker nog geen knal). Gisteren terug lichter. Had wel veel gedronken door het zomerse temperatuurtje :d.
    Ben benieuwd naar de test van vandaag.

10. rimar

rimar VIP lid

Jul 1, 2009
    15,674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ik heb gisteren geen ovulatietest kunnen doen. We waren nl de hele dag op de camping op visite en waren pas laat terug. Ik hoop dat de posietest nog even op zich laat wachten nu aangezien manlief nu weg is. Ik hoop dat hij morgenavond wel thuis is, helemaal omdat hij gisteravond na een lange dag geen zin meer had, zucht.

11. zuurtje

zuurtje VIP lid

May 11, 2007
    19,073
    305
    83
    Female
    Limburg (B)
    nog steeds ongi (hoewel ik eraan twijfel of dit ongi is en niet iets anders maar goed dat wordt donderdag nagekeken)

12. meissie83

meissie83 Bekend lid

Nov 30, 2012
    810
    0
    0
    het huishouden in goede banen lijden
    Zuurtje ik hoop dat je duidelijkheid krijgt donderdag'!
    Zolang ongesteld zijn is niet leuk.

Hier ook nog ongesteld. Donderdag begonnen, vrijdag niks en sinds zaterdag is het losgebroken hier.
    Ineens weet ik weer hoe het voelt, zere rug, krampen en een humeur van heb ik jou daar.

Ik hoop dat de ongi snel stopt want dan wil ik gaan beginnen met ovulatietesten.

13. LVtje

LVtje Fanatiek lid

Jan 20, 2014
    3,128
    1,100
    113
    Female
    @zuurtje: ik hoop dat je donderdag meer duidelijkheid krijgt.
    Voor alle mensen op zoek naar hun ei: succes!

Hier vanaf zaterdagnacht kots misselijk, krijg geen eten door mijn keel. Wat menstruatie achtige krampen, steekjes down under.
    Al zou ik een vroeg ei gehad hebben zit ik nu op 5/6dpo, lijkt me een beetje vroeg voor eventuele symptomen. Dus ga er maar vanuit dat mijn lijf me lekker voor de gek houd.

14. zuurtje

zuurtje VIP lid

May 11, 2007
    19,073
    305
    83
    Female
    Limburg (B)
    bedankt dames

ik hoop ook dat ik meer duidelijkheid krijg want dit is niet leuk meer

15. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ik heb een vraagje. Kan tarwekiemolie ook een nadelig effect hebben op je cyclus? Ik ben vorige week gestart en had toen al vruchtbaar slijm. Alleen na een dag of 4 geloof ik weer terug op niet vruchtbaar slijm. Mijn baarmoedermond is albehoorlijke tijd zacht.. maar geen eisprong te bekennen. Ik temp ook dus weet zeker dat hij echt nog niet geweest is. Ik ben bang dat de tarwekiemolie toch niet heel erg bevordelijk is geweest.

16. Adriana85

Adriana85 VIP lid

Oct 20, 2010
    6,081
    25
    48
    @zuurtje. Echt vervelend :( succes donderdag

@sparky. Volgens mij reageert de ene vrouw anders op tzrwekiemolie dan de ander. Ik heb er enkel goede ervaring mee, het heeft geen invloed op mn cyclus gehad. Een laat ei kan ook door bijv stress komen.

@lvtje. Spannens al zeg!

@roodkapje. Inderdaad niet verkeerd hahaha :p

17. Adriana85

Adriana85 VIP lid

Oct 20, 2010
    6,081
    25
    48
    Hier trouwens ovu-symptomen;
    Lichte ongikrampjes
    Weeig gevoel
    'Opvliegers' (gister de hele avond lopen puffen hihi)
    Rode wangetjes
    Warme huid

Morgenavond nog een keer klussen en dan op het wachtbankje :)

18. newdawn

newdawn Bekend lid

Apr 20, 2014
    782
    0
    16
    @adriana mooie testen heb je! Wil ik ook :D Ik zit nu op cd 19 en nog geen ei in zicht :(

@sparky ik ga nu ook al zo denken omdat ik vorige cyclus na ei met tarwekiemolie begon tot aan menstruatie. En wou nu vanaf mijn ei ook weer begonnen, alleen die is nog niet in zicht. Zit me nu ook al af te vragen of de cyclus in de war geraakt is doordat ik toen dat slikte.

19. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

Aug 23, 2013
    2,349
    808
    113
    Gent
    Ik heb geen tijd om op iedereen te reageren, sorry. Hopelijk hebben jullie allemaal snel meer duidelijkheid!

@tarwekiemolie. Geen idee. Ik gebruik het nu voor de eerste keer. Ik zal pas na deze ronde iets kunnen zeggen over de invloed op mijn cyclus.

@ovu: hier terug *iets* donkerdere test, maar nog geen knal helaas.
    In het echt is het allemaal wat rozer/donkerder dan op foto heb ik de indruk. Ik blijf doortesten en het gezellig maken :)

20. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

Aug 23, 2013
    2,349
    808
    113
    Gent
    Zo raar. Op mijn foto's hierboven lijkt het alsof de strepen van cd 14 & 16 bijna weg zijn. In het echt blijft het rijtje wel oplopen. Zal wel aan de kwaliteit van het fototoestel liggen :)

Share This Page