Hoi meiden! Mag ik mij hier aanmelden?? Ben vandaag ongesteld geworden dus mijn NOD is nu 15 juni!! Cinnn, 25 jaar, ronde 5, 1ste kindje, NOD 15 juni!
Heb meer last van stekende pijn aan een kant in de lies, oftewel ik kan prima voelen wanneer de eisprong is en dat is NU! AUW!. Deze maand krijgen we een eitje van links, keurig op schema, pfffffft
Hier links af en toe steekjes sinds gisteren. Maar tijdens de eisprong zelf heb ik krampen. Maar verwacht wel dat links aan de beurt is haha.
Welkom alle nieuwe meiden, hopelijk wordt dit een vruchtbare ronde! Weten jullie wat dit is? Ik heb nog steeds last van bruine afscheiding.. En ik zit nu op cd 13.. Ik begin me toch een beetje zorgen te maken..
Kan echt vanalles zijn maar kan ook niks zijn, gewoon een restje bloed wat moeilijk weg kan komen ofzo. Al een zwangerschapstestje geprobeerd? Even in de gaten houden, mocht je volgende cyclus nog last hebben naar de huisarts gaan. En mocht je het echt niet vertrouwen even telefonisch overleggen met je HA.
Nee, geen test geprobeerd.. Maar lijkt me ook sterk dat ik zwanger ben, gezien we pas 1x geklust hebben en dat was eergister. Maar nu moet ik zeggen dat het vandaag een stuk meer bruinverlies was dan gister en eergister, moest vanavond een tampon in doen, anders was een inlegkruisje genoeg geweest. Dus voor innestelingsbloed is het nog wat te vroeg denk ik? Plus dat mijn ovulatie deze, of anders volgende week pas is.. Wellicht bestel ik wat goedkopere tests via internet. Ik wacht het nog even af..
@fee89. Ik heb ook altijd zo'n moeite met testen op de foto zetten. En dan nog plaatsen op het forum. Is gewoon lastig. Ik denk dat jouw testen nog een stuk donkerder kunnen. @rimar. Ik duim dat jullie nog op tijd zijn. @bibaboe. Moeilijk als je niet elke dag getest hebt maar mss hebben jullie gewoon op tijd geklust! Alles kan! @arendje. Ik zie hem ook! Hahahaha @aza. Hij kan nog donkerder hoor! Ik denk morgen @marlijn. Oei ik ben benieuwd wat je test morgen doet. Heb je nog wel geklust? @nibble. Hmmz ik heb dat nog nooit meegemaakt. Toch even iets om in de gaten te houden denk ik. Hier: nog steeds een donkere test, wel aflopend maar ik had ook veel gedronken. Ik denk dat mn ei vandaag is geweest. Had ook weinig tot geen symptomen meer. Dus nu morgenavond (dinsdag) ml nog even in bed krijgen en dan wachten..... Wachten... Wachten............ Is het al bijna juni?
Hier voel ik nu even niks soms wat steekjes in mijn lies vooral Bij een onverwachtse beweging en wat steken in mijn borst. Nu werken vanavond een ovutestje wagen Succes meiden
Dames, iedereen heel erg bedankt voor het duimen gisteren want het heeft geholpen. Manlief was thuis gisteravond.
Ik zat een halfuur geleden te denken "pfff ongiekrampen midden in mijn cyclus" Heb wel nog geen posi ovutest gehad, dus hopelijk komt het ei steeds dichter!
Ik had vorige maand steekjes aan beide kanten (maar het meest links). Deze ronde heb ik alleen steekjes rechts, en nog niks links gevoeld. Komaan eitje, verder groeien en springen!!! :d @hier: manlief moet normaal binnen 1,5 weken al weg voor het werk (bijna een maand, met enkel weekends thuis), dus PLEASE ei, spring nu aub deze week zodat ml zeker nog thuis is :d Als deze cyclus gelijk is als mijn vorige (zie banner die aftelt naar eisprong), dan wordt het wel érg nipt
Ik denk dat mn ovulatietestje straks lekker wit is. Had zondagavond de knaller verwacht alleen ben vergeten te testen. Ei is denk ik vannacht gesprongen heb namelijk geen steken meer. Maar we hebben genoeg geklust, vanavond nog een keer en dan weer wachten. @rimar wat super fijn @fee 89. Mn duimen draaien voor je
Wat fijn Rimar! Fee, ik ga duimen voor je dat je ei snel springt. @hier: nog steeds vage klachten hier, die wachtweken gaan heel lang duren vrees ik. Ik voel me zo anders als vorige maand, maar ik durf er ook niet op te hopen.
@nibble had jij vorige maand een mk gehad? Want ik had ook veel bruin de cyclus erna. Nou er zitten er toch al een aantal op de wachtbank en vele eitjes zullen volgen komende dagen Iemand vroeg of veel slijm met de tarwekiemolie te maken had toch? Ik slik het nu 2 maanden 1stex zwanger en ook altijd veel slijm erg natjes zeg maar. Wel toeval want ik had dat nooit! Hier verwacht ik komende dagen ook mijn ei want heb al 2 dagen vruchtbaar slijm. Vanavond weer aan de klus, wij doen het netjes om de dag.....is wel wennen want hier hoog libido van beide kanten! Zodra ei er is heerlijk iedere dag!