Nibble, ik denk dat ze beoeld of je menstruatie wel een echte menstruatie was. Ik heb geen idee wat het zou kunnen zijn. Rimar, jeeej! Fee, hopelijk snel een knaller dan! Uhh.. niet alles kunnen onthouden. Wat kletsen jullie toch veel hahaha Hier wachten tot ik weer kan testen. Hoop toch wel een keer een knaller te krijgen hoor. Ben het lange wachten en beu. Ik kom bijna aan mijn langste cyclus ooit, dus hoop dat hij snel springt.
@rimar. Gelukkig heeft het geholpen @fee. Dikke kans dat jouw eitje vandaag of morgen springt als ik dat zo lees klusze @marlijn. Wij zitten dan vanaf morgen samen op het wachtbankje. Gezellig! @lvtje. De wachtweken duren altijd een eeuwigheid. Eigenlijk zou je iets leuks moeten plannen rondom je nod en je dan daarop concentreren @kellyk. Nou jullie kunnen hem iig niet missen
Gelukkig genoeg leuke dingen in het verschiet de komende week dus dat komt wel goed Het is alleen stom dat je echt vanalles voelt in je lijf en het niet thuis kunt brengen. Het klinkt/voelt hoopvol, maar van de andere kant wil je er ook niet teveel op hopen omdat de teleurstelling anders zo groot is.
Ja, het was wel echte menstruatie.. Ook gewoon 4 dagen zoals anders en dan heb ik meestal nog 2 dagen wat bruin verlies. Nu dus meer. Bij afvegen vanochtend ook weer een beetje. Kellyk: Als ik een vmk heb gehad zou het 2 cycli geleden zijn geweest..
Heb gister en vandaag ovu test gedaan Gister was hik duidelijker dan vandaag Terwijl mijn ei pas de 23e zou moeten komen Kan hij zoveel eerder al gekomen zijn Of zou dat komen door de tarwekiemolie
Jeeej, beide testen (action en zwanger en kids) zijn donkerder en vooral bij action zie je overduidelijk verschil. Nog niet positief maar die zit er vast aan te komen binnenkort. Hier trouwens NOD op de laatste dagen van ons midweekje weg. Als eitje tenminste deze week nog springt. Dus afleiding heb ik dan gelukkig genoeg.
Kan per dag erg verschillen. Hier ook gehad. Zegt nog niks over dat een ei al geweest zou zijn of niet.
Sparky ze lijken wel donkerder te worden. Hier komt het ei eraan, daarnet al flink donkere LH-test, nog niet positief maar bijna. Heb ook flinke ovulatiepijn, kan alleen niet goed zeggen welke kant het dit keer is. Beide kanten doen pijn . Ga zo even alles bijlezen, ben paar dagen amper online geweest.
Sorry ja ik weet het maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar ik moesssssssssssssssssssssssst testen!!!! Ik werd gek! hahahahahaaha Dus weer een vroeg ei....hopelijk is die net zo vruchtbaar als de vorige Nou kei positief! Vanavond en morgen aan de klus. Denk wel dat ie vandaag springt, want gisteren heb ik het begin van de piek gemist...hopelijk nog op tijd. Want zondag was voor het laatst.
Komt goed hopelijk zijn we nog op tijd Heb net man ff een berichtje gestuurd of hij zin heeft om naar huis te komen in zijn pauze hahaha
Nee erg hé!!! Ik dacht dat ik vertrouwen had in mijn lijf deze maand, maar doordat ik al dagen veel slijm had begon ik te twijfelen van of ik een vroeg eitje had. En ja hoor 4 dagen te vroeg deze maand. En dan wil ik deze maand niet verspillen en ml ook niet want die zei doe is een test hahaha. Nou kei positief. Dus ik stuur hem net een sms en ja hoor om 12.00 komt hij naar huis hahhahaah dat hoef ik hem geen 2x te vragen. Afgelopen zondag was voor het laatst dus ben bang dat als het vanavond 22.00 wordt ik hem net mis..... Ik gok dat ik de piek eigenlijk gisteren al had vandaar. Dus vandaag en morgenavond zit er mooi 36 uur tussen dat moet voldoende zijn!
hoi allemaal, vraagje.. ik had gisteren en vandaag een positieve ovulatietest (cb) maar vanmorgen op de echo was geen eitje te zien?? klopt dit wel, of kan je ook vals positief testen? volgend de cyclus zou ik nu ongeveer wel mn eisprong moeten hebben, iemand ervaring?
uhm, ik merk eigenlijk nooit iets van mn eisprong,alleen wat meer witverlies,wat dan na een paar dagen weer minder word. heb voorheen iedere maand echo's gehad,daardoor wist ik dat t goedzat.
o, sorry, je bedoelt op de echo? nee, was lastig zien, moet volgende week bloedprikken en dan weet ik of ik mn eisprong gehad heb, maar dat duurt nog zo lang...
Nou das dan toch simpel......dan is je ei gesprongen Als ze niks zagen zit er ook niks meer Dus dan mag je op de wachtbank