NOD lijst 1 t/m 15 juni 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door bibaboe, 29 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Dames, wie van jullie heeft er toevallig een tijdmachine zodat ik eventjes twee weken naar voren kan gluren?

Ik ben blij dat we volgende week vakantie hebben, dan heb ik wat afleiding.

2. kellyk

kellyk Niet meer actief

Dat is niet waar want je weet nooit of je het begin van de piek te pakken hebt. Als je echt een knaller hebt dan kun je ervan uit gaan dat die zelfde dag je ie springt. Heeft de gyn mij uitgelegd

3. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Dat wist ik niet, mijn info haal ik van de bijsluiter van mijn ovulatietesten

4. Arendje

Arendje Fanatiek lid

30 mrt 2014
    2.124
    634
    113
    Vrouw
    Ik zit er even doorheen meiden. Moet even wat van me afschrijven. Zit echt in tranen.

Sommige collega's weten wel dat ik graag kinderen wil, maar ze weten niet dat ik er actief mee bezig ben. Dat weten er maar 2 met wie ik heel goed contact heb. Twee maanden terug had ik het erover met een collega die bijna ging trouwen of zij graag kinderen wilde enzo. En toen zei ze dat ze dat graag wilde en ook al een maand gestopt was met de pil. Nu zag ik haar vandaag weer, ze was net terug van haar huwelijksreis. En wat is het eerste wat ze zegt?? Ik ben zwanger!! Ik ben nu 14 weken!! Het was de eerste ronde raak!! Ik heel blij voor haar natuurlijk, maar daarna kwam de klap. Weer iemand zwanger voor mij. En toen gingen andere collega's zeggen dat ze eigenlijk dachten dat ik de volgende zwangere zou zijn en of het misschien bij mij al was gelukt?? Dus ik zei heel kort. Nee nog niet. Voelde echt een brok in m'n keel en tranende ogen. Gelukkig was ik bijna vrij want toen kon ik het echt niet meer inhouden. Ik wil het zo onwijs graag. En m'n man ook. En dat is nou al de zoveelste waarbij het in de 1e ronde raak is en die voor mij zwanger wordt. Ben er echt even niet goed van.

Sorry voor dit ego berichtje. Ik hoop niet dat ik er iemand mee kwets want ik weet dat iedereen het op dit forum ontzettend graag wil. Ik moet t gewoon even kwijt.

5. kellyk

kellyk Niet meer actief

Das gewoon kut ik zeg het maar want zo is het gewoon!!!

Ik ken het gevoel ondanks dat ik er al 1 heb voelt het voor mij ook niet compleet!!

Ja klinkt lullig maar ook jij bent een keer aan de beurt

6. kellyk

kellyk Niet meer actief

Die is vanavond posi! Dan heb je de piek te pakken!!

7. Babs1984

Babs1984 Lid

15 mei 2014
    91
    0
    0
    @Arendje: Dikke knuffel!

Ik vind het niet gek dat je er even niet goed van bent. Dat is toch logisch. Jullie willen het graag en dan is het ook gewoon niet leuk om te horen dat iemand zwanger is, en dan zeker gelijk in de 1e ronde. Ondanks dat je blij voor haar bent is het helemaal niet gek dat jij je er naar door voelt. Het lijkt me niet dat je er hier iemand mee kwetst. We schrijven hier toch juist allemaal omdat we in hetzelfde schuitje zitten en dit gevoel ongetwijfeld allemaal herkennen. Juist goed dat je het deelt en je moet het verdriet er ook af en toe gewoon uitgooien.

Nogmaals dikke knuffel! En ik hoop dat het voor jullie ook snel raak mag zijn!

8. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Wat fijn fee, lekker op tijd dus!

Gefeliciteerd met je verjaardag nog silverwings.
    Dikke knuffel Arendje.

9. kellyk

kellyk Niet meer actief

Is ook niet erg maar je weet nooit of je het begin te pakken hebt daarvoor zou je dan ieder uur moeten testen. Ik weet en voel dat als ik de knaller te pakken heb mijn ei ook die dag springt.

10. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Ja Arendje dikke knuffel voor jou. Het is soms echt moeilijk, je kunt niet altijd sterk en blij zijn in deze frustrerende situatie (het alsmaar niet zwanger raken enzo). Gooi het eruit dat lucht tenminste op en we zijn er voor je virtueel ;). En velen van ons begrijpen jou ook en dat is ook fijn begrepen worden. We blijven met je mee hopen dat jij gauw de volgende zult zijn die zwanger is.

11. Sparky

Sparky Niet meer actief

Pff hoe testen jullie overdag met dit weer? Is bijna niet te doen om niet te drinken een paar uur.

12. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Ik drink een kop koffie en 2 glazen water tussen 6 en 7. Ik kom toe op het werk om 8.30 en drink nog een koffie en een glas water. Ik ga om 10.00 naar het toilet. Ik drink tussendoor nog wel een glas water dan hoor. Uiteindelijk ga ik om 12 een plasje doen om te testen. Dat lukt hier prima... Ik drink gewoon en ga 2u op voorhand voor het laatst naar het toilet.

Testen werken zoals ze moeten, zie mijn foto van deze namiddag.

Ik zou er een beetje rekening mee houden, maar helemaal niks drinken is (bij mij) toch niet nodig. :)

13. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ok ja ik doe de testen tot noch toe 3 uur na het laatste plasje zeg maar.
    Wil er vanavond weer 1 doen denk ik.

14. Arendje

Arendje Fanatiek lid

30 mrt 2014
    2.124
    634
    113
    Vrouw
    Bedankt voor jullie lieve reacties!! Voel me alweer wat beter gelukkig.

Ik ga de lijst bijwerken

15. Snne

Snne Bekend lid

10 feb 2011
    840
    8
    18
    NULL
    NULL
    @ arendje dat is echt hartstikke logisch dat je hier even verdrietig van bent! Je wilt zelf ook zo graag en dan voelt het even niet eerlijk dat een ander wel zwanger is en dan ook nog direct. Ik weet hoe het is hebben bij de eerste er een jaar over gedaan. Nu bij de tweede was het ook gelijk de eerste ronde geheel onverwachts maar dat is helaas misgegaan vorige week.
    Heel veel sterkte en hopelijk hebben jullie ook gauw een positieve zwangerschapstest! Dikke knuff!!

@ appelboompje toevallig belde de vk vanmiddag zelf al we zouden nog even contact hebben een week na de miskraam hoe het nu gaat enzo. Ze zei dat het echt nog wel weken kon duren voordat het hcg weer uit mijn lichaam is. Daar is echt geen pijl op te trekken helaas. Nouja ik doe over een weekje weer eens een test en dan zien we wel.

@hier ik zit even heerlijk in de tuin te genieten van de rust en het lekkere weertje. Ik ben eigenlijk niet zo'n tuin zitter haha tuin was ook altijd een dikke bende. Vorig jaar besloten al het gras er uit te haken en tegels gelegd. Nu alleen nog een bloemenperkje en wat van die leuke hangbakjes aan de schutting ik vind het prima hahaha. Gister hebben we de zandbak eindelijk klaar gemaakt voor ons zoontje. Hij vindt het prachtig :) en ik dan ook hihi.
    Mijn zusje is hoogzwanger (36 weken ) en vanochtend in de supermarkt allemaal mensen die haar aanspraken op haar mooie dikke buik... mjah op dat soort momenten vind ik het toch wel ff heel moeilijk dat deze zwangerschap is misgegaan... het was zo leuk samen zwanger met mijn zusje en een goede vriendin... samen zwanger met mijn zusje gaat hem nu niet meer worden.. ik hoop dat voordat mijn vriendin bevallen is (sept uitgerekend) we hier ook weer zwanger zijn..

16. Arendje

Arendje Fanatiek lid

30 mrt 2014
    2.124
    634
    113
    Vrouw
    ♡NOD-Lijst 1 t/m 15 Juni 2014♡

1. (6):
    LVtje, 29 jaar, ronde 1, 1e kindje
    Newdawn, 34 jaar, ronde 3, 1e kindje
    BellaDS, 29 jaar, ronde 11, 1e kindje
    Mariam1987, ronde 3.
    LizzieP, 23 jaar, 2e ronde, 2e kindje
    Mariam1978, 36 jaar, 4e ronde, 3e kindje

2. (5):
    Noamy, 33 jaar, ronde 7, 2e kindje
    Mystiek, 29 jaar, ronde 8, 1e kindje
    Adriana85, 28 jaar, ronde 7, 2e kindje
    Bambi86, 1e ronde, 1e kindje
    JMay, 6e ronde,2e kindje

3. (8):
    Bibaboe, 38 jaar, ronde 39, 3e kindje
    Muis87, 27 jaar, ronde 2 (1e na mk), 1e kindje
    Marlijn, 26 jaar, ronde 6, 2e kindje
    Appelboompje, 30 jaar, 6e ronde, 1e kindje
    Silly31, 33 jaar, ronde >80, 1e kindje
    Lien81, 33 jaar, ronde 13 (2e na mk), 2e kindje
    DanielleJ, 32jaar, ronde 7, 2e kindje
    Kellyk, 23 jaar, ronde 2 na mk, 2e kindje

4. (9):
    Asun, 30 jaar, ronde 6, 2e kindje
    Sparky, 27 jaar, 1e ronde (1e na mk), 3e kindje
    LieveLiefie, 30 jaar, ronde 6, 2e kindje
    AzA, 28 jaar, 6e ronde, 1e kindje
    Hanneke1986, 27 jaar, ronde 5, 1e kindje
    Mar190. 24 jaar, 3e ronde, 1e kindje
    rimar, 39 jaar, 2e ronde, 2e kindje
    LittleMeStphnie, 20 jaar, ronde 5, 1e kindje
    babyprincess21, ronde 2, 1e kindje

5. (5):
    Faylin, 30 jaar, ronde 3, 2e kindje
    Renske76, 37 jaar, ronde 6, 2e kindje
    Duvellie, 23 jaar, ronde 7 (6e na mk), 1e kindje
    Rimase, 33 jaar, ronde 3, 2e kindje
    Saraken, 26 jaar, ronde 5, 2e kindje

6. (2):
    Babs1984, 29 jaar, 1e ronde, 1e kindje
    Screamxme, 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje

7. (0):

8. (2):
    Nadine, 34 jaar, ronde 2, 3e kindje
    Vogelhuisje, 26 jaar ronde 3, 3e kindje

9. (3):
    Btanja, 30 jaar, ronde 2, 1e kindje
    Desiree92, 21 jaar, 9e ronde, ?e kindje
    Chntl, 22 jaar, ronde 45 (3e iui), 1e kindje

10. (5):
    Fightforlove, 26 jaar, ronde 3, 3e kindje
    Memskie, 28 jaar, ronde 16, 2e kindke
    Angel77, 37 jaar, ronde 31, 2e kindje
    4dogs82, 32 jaar, ronde 28 (1e IUI), 1e kindje
    mamasmeisje, 30jaar, ronde 13, 2e kindje

11. (3):
    Nibble, 24 jaar, 4e ronde, 1e kindje
    Roodkapje88, 25 jaar, ronde 4, 1e kindje
    Bubblez, 23 jaar, 9e ronde, 1e kindje

12. (7):
    Fee89, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje
    Goldfishie, 32 jaar, ronde 15, 1e kindje
    Motherlove76, 37 jaar, ronde 2 (2x MK), 2e kindje
    DeBJjJ, 23 jaar, ronde 11, 2e kindje
    Meissie83, 31 jaar, ronde 1, 4e kindje
    Silverwings, 30 jaar, 2e ronde na BBZ
    Babybanjo, 40 plus, 5e ronde na MK, 3e kindje

13. (2):
    Nathalie1186, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje
    SteffieD, 26 jaar, ronde 6, 1e kindje

14. (2):
    Bo1986, 27 jaar, ronde 8 na stoppen MMM, 1e kindje
    Morgenzon, 26 jaar, ronde 3, 4e kindje

15. (5):
    Arendje, 24 jaar, ronde 8, 1e kindje
    Zally, 33 jaar, 3e ronde, 3e kindje
    Lita, 27 jaar, ronde 5 na ma/mk, 1e kindje
    smnee, 22 jaar, 22e ronde, 2e na 2e mk, 1e kindje MMM
    Cinnn, 25 jaar, ronde 5, 1e kindje

Datumloos (7):
    Mandy3, 24 jaar, ronde 5 (1e na mk), 1e kindje
    Zonnetje80, 34 jaar, 2e rondje, 1e kindje
    Knorretje24, 27 jaar, 2e ronde 1e na mk), 1e kindje
    Mamalucy, 25 jaar, ronde 21, 1e kindje, MMM
    zuurtje, 33 jaar, ronde 6, 4e kindje
    Snne, 25 jaar, 1e ronde na mk, 2e kindje
    Iez, 33 jaar, 5e ronde, 2e kindje

Buiten de lijst (1):
    Reckless, 34 jaar, ronde 2, 2e kindje

Totaal: 72

♡Zwanger (0)♡, Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0).

WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS IN KLEUR DOOR naam, leeftijd, ronde, en kindje.. NIET kopiëren, dat werkt niet.

17. newdawn

newdawn Bekend lid

20 apr 2014
    782
    0
    16
    Ik snap niks meer van mijn cyclus! Afgelopen zaterdag cd 17 mijn ei verwacht. Vanaf donderdag cd 15 aan het testen, maar tot nu toe nog steeds wit. Zonet naar het toilet geweest en zag een paar kleine drupjes bloed:(Zou dit een innestelingsbloeding kunnen zijn? Dat mijn ei eerder is gekomen? Had begin vorige week zeg maar cd 10 t/m 14 vruchtbaar slijm. En toen voelde mijn bmm zacht en open aan. Nu hard en gesloten. Heb gelukkig wel geklust in die week. Maar word hier zo gek van!
    Aargh had ik maar eerder getest en was het maar eind volgende week!! En dat laatste zullen wel meerdere hier denken :D

18. Arendje

Arendje Fanatiek lid

30 mrt 2014
    2.124
    634
    113
    Vrouw
    Het lijkt er inderdaad op dat je ei eerder is gekomen en dat je te laat hebt getest! Alle symptomen die je beschrijft wijzen erop. Ik hoop dat het een innestelingsbloeding was! Wat spannend zeg!

19. faylin

faylin Actief lid

8 mei 2011
    369
    68
    28
    juf
    Ik kom ook weer even om het hoekje kijken nu mijn ei in zicht is.
    Wat denken jullie van mijn testjes? Zou dit al de knaller zijn?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      29 KB
      Weergaven:
      1
  20. Sparky

Sparky Niet meer actief

Arendje, dikke knuffel. Logisch dat het je zo raakt.

Faylin, ja hoor, veel plezier haha.

Newdawn, dat zou maarzo kunnen hoor.

Hier straks nog maar een keer een testje wagen. Ben alleen elke keer zo bang dat ze weer lichter worden. Ik wil gewoon mijn ei!!

Deel Deze Pagina