NOD lijst 1 t/m 15 juni 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door bibaboe, 29 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. newdawn

newdawn Bekend lid

20 apr 2014
    782
    0
    16
    Ja zou het vanavond nog maar even gezellig maken ;)

2. Arendje

Arendje Fanatiek lid

30 mrt 2014
    2.124
    634
    113
    Vrouw
    Mooie knaller!

3. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Ik heb niet heel veel meegelezen hier, maar ik sta wel op de lijst. Ik heb morgenmiddag een hsg behandeling in het ziekenhuis. Hopelijk ben ik daarna vruchtbaarder en kan ik ook eindelijk zwanger worden.

Leuk dat er al veel gezocht word naar eitjes en ook gevonden worden! Veel plezier met sexytime iedereen! ;)

4. meissie83

meissie83 Bekend lid

30 nov 2012
    810
    0
    0
    het huishouden in goede banen lijden
    Ik zeg...veel plezier vanavond met manlief!!!

5. Sparky

Sparky Niet meer actief

Grrrrr spierwit. Even zooooo gefrustreerd!!

6. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Wat voor behandeling is dat?

7. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    Ontzettend herkenbaar Arendje, het is niet dat je het die ander niet gunt maar je wilt zelf ook zo graag.
    Dikke digitale knuffel voor jou.

@Snne hoop dat je over een weekje een schone test hebt. Was in dit geval wel ff fijn om de verloskundige nog even te spreken denk ik.
    Is wel heftig zeg een zwangere zus en een zwangere vriendin en dat het bij jou mis is gegaan :(

@Faylin ik denk dat je de knaller te pakken hebt :D

@Goldfishie succes morgen

8. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    #628 Fee89, 21 mei 2014
    Laatst bewerkt: 21 mei 2014
    @arendje: logisch dat dit je verdrietig maakt! Dikke knuf van mij.

@Snne: ik duim mee dat de HCG snel uit je lichaam is.

@newdawn: vroeg ei is zeker mogelijk! Hopelijk is dit niet meer nodig en is het raak deze ronde, maar misschien volgende ronde wat vroeger beginnen testen :D

@faylin: Ja dat ziet er een posi test uit! Waarschijnlijk hebben jullie het gisteren nog gezellig gemaakt :p Veel succes op het wachtbankje!!

@goldfishie: ik duim mee dat de behandeling een posi invloed heeft voor jou! Laat je ons weten hoe het geweest is?

@hier: ik denk dat ik gisterenavond in de zetel mijn ei voelde springen! Ik had opeens een 5-10 minuten echt pijn aan mijn linkerzijde. Continu steken en opeens van de ene seconde op de andere was het gedaan en voelde ik een grote opluchting zeg maar. Ik wilde gisterenavond nog eens testen, MAAR MIJN TESTEN ZIJN OP OP OP arrgghh frustrerend!! Ik had er vrijdag besteld omdat mijn testen nog niet donker waren, en ik uitging van een cyclus van om en bij de 40 dagen. Gisteren waren ze nog niet mee met de postbode :( Hopelijk deze middag! Wat baal ik dat ik ze niet een paar daagjes vroeger besteld had. Ik hoopte dat de bestelling vrijdag nog verstuurd ging worden, maar kreeg pas maandag na de middag bevestiging en het moet van NL naar België verstuurd worden, dus een dagje of 2.

Die intense steken gisteren waren trouwens links, terwijl ik de meeste groeipijn (minder erge steken) de afgelopen week rechts voelde. Mijn lichaam houdt me voor de gek ;)

Update: ondertussen voel ik toch weer minde erge steken rechts LOL, nadat ik echt veel pijn had links gisterenavond. Ik hou er rekening mee dat het eitje toch nog moet komen, voor de zekerheid ;) please please please ik hoop dat de testen vanmiddag mee zijn. Dit keer heb ik er voldoende besteld zodat ik volgende ronde niet meer zonder zit.

9. Muis87

Muis87 Bekend lid

20 jan 2014
    824
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames.

Gisteravond mooie knaltest gehad, we hebben het dus gezellig gemaakt en vanaf vandaag kan ik op het wachtbankje plaatsnemen :). Wel netjes 16 dagen na de miskraam, is dus niet later dan mijn normale cycli. Vandaag en morgen natuurlijk nog wel even gezellig maken, want ik voel dat het eitje nog niet gesprongen is. Beide kanten zijn even gevoelig, dus ik weet niet precies welke kant die springt dit keer.

10. Sparky

Sparky Niet meer actief

Dames met die op het wachtbankje zitten.. veel succes met wachten de aankomende 2 weken.

Hier gisteravond dus een witte action ovutest. Tot noch toe zijn ze smiddags en savonds altijd vrijwel wit. De zwanger en kids zijn dan ook veel lichter. Ben het allemaal ook wel zat nu. Vind het gewoon heel frustrerend dat de knaller weg blijft. En stoppen is ook geen optie omdat ik het echt vooraf moet weten.

11. Renske76

Renske76 Bekend lid

27 dec 2013
    794
    10
    18
    NULL
    NULL
    #631 Renske76, 21 mei 2014
    Laatst bewerkt: 21 mei 2014
    Help!

Ik weet even helemaal niet meer wanneer ik de ovulatie kan verwachten. Normaal heb ik dagen een lichte test, dan behoorlijk donker en dan een knaller. De test die behoorlijk donker is, vervaagt meestal na een paar uur, terwijl de knaller redelijk knal blijft. Ik weet nooit hoe lang ik knallers test, omdat ik na de eerste meteen stop met testen.

Laatste dagen testen gedaan. Steeds licht. Ik had ook nog maar twee dagen slijm. Toen ik gisteravond de test deed, was ik afgeleid (ik zat net midden in een stevige discussie met mijn vijf-jarige) en ik had nog niet een streepje verwacht. Resultaat: ik keek pas na een half uur ofzo en toen was hij heel donker en hij lijkt ook nu (de volgende ochtend) nog niet minder donker te zijn geworden (zie foto). Zou dit dan toch de (eerste) knaller zijn? Zou ik vandaag mijn eisprong kunnen hebben? Dan zou ik deze maand nog een kans maken. Gisterochtend nog een poging gedaan, maar daarna is mijn 'donor' voor vier dagen vertrokken. Vrijdagmiddag kunnen we pas op z'n vroegst weer een poging doen, maar dan zal het al wel te laat zijn. Oh, ik hoop zo, dat het eitje vandaag al springt!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      9,9 KB
      Weergaven:
      0
  12. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

Weer een verloren ronde:(:( Ik heb buikgriep en rond deze dagen is ook mijn eisprong.

13. Renske76

Renske76 Bekend lid

27 dec 2013
    794
    10
    18
    NULL
    NULL
    Zonet in ieder geval een knaller gehad, zoals ik die ken (eerst teststreep, dan pas controlestreep). Dan zal morgen de eisprong wel zijn... Hm, het is niet onmogelijk deze maand, maar wel onwaarschijnlijk, met alleen een poging gisterochtend. Nou ja, we zien wel...

14. kellyk

kellyk Niet meer actief

Voor de 2e dag op rij een knaller.En dat met verdunde plas na 2 bakken koffie.... hahahah Voorlopig maar ff door klussen....! Want die is nog niet gesprongen:p

15. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Dames jullie gaan hard!!! Ik hou het niet meer bij hoor:)
    Ik zie veel (bijna) posi testen voorbij komen jeej lekker aan de klus ;)

@arendje en andere dames die er even doorheen zitten, een dikke digi knuffel van mij! Hopelijk snel positief nieuws

Ik ga mij zetten op het wachtbankje! Lekker genieten van het zonnetje, dan gaat de tijd mss wat sneller. En nu aftellen naar 2 juni... :D

16. Sparky

Sparky Niet meer actief

Vanmorgen: blijf het vreemd vinden dat mijn testen van smiddags en savonds steeds heeeeel erg licht zijn. Deze is van 10.00 uur

17. Sparky

Sparky Niet meer actief

Net ook krampen gehad. Maar dat kan mijn eisprong toch nog niet zijn? Gezien de test?

18. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Testen kun je het beste rond het middaguur doen. Dus rond 12:30 uur. Sowieso niet na 20:00 uur.

19. Sparky

Sparky Niet meer actief

Vanaf 10 uur staat op de bijsluiter. En smiddags heb ik veel lichtere strepen steeds. Net als savonds. Normaal doe ik hem rond 11 uur maar was nu ook al een uur eerder wakker.

Ik heb nu geen zwanger en kids testen meer.

20. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Bij mij stond idd dat je tussen 10:00 - 20:00 uur het beste kunt testen. En op verschillende websites staat dat je het beste rond 12 uur smiddags kunt testen omdat je lh-piek in de ochtend op gang komt en zijn hoogte punt rond 12 uur bereikt.
    Ovulatietest - Wikipedia

Lees tekst onder ovulatietest: Ovulatietesten - Mama Apps

Kies je bewust om geen z&k ovutesten meer te gebruiken? en zo ja, waarom? (nieuwsgierig omdat ik die zelf ook gebruik nl.)

Deel Deze Pagina