Dat cd 16 zou ik maar vergeten. Neem aan dat je al zo'n 6 weken zwanger bent. En ja bruinverlies kan heeeel lang aanhouden. Helemaal na een bloeding.
Wauw!! Gefeliciteerd.. Spannend hoor! Helemaal door de bruine afscheiding natuurlijk, maar dat hoeft helemaal niks bijzonders te zijn..
@nibble gefeliciteerd!! Snap je onzekerheid, ik zou de verloskundige bellen en uitleggen hoe het is gegaan, kun je misschien wel snel voor echo! @iez spannend, succes vandaag! Ik duim voor je!
@nibble. Ik denk ook echt dat je gewoon zwanger bent. Maar dat vermoeden hsd een week terug al. Zou even een verloskundige bellen en het verhaal uitleggen. Misschien mag je gelijk wel langs komen.
@arendje: ja, links was de teststreep. Ik test vandaag nog eens en zal zien of het lichter/nog donkerder is @hier: gisterenavond was ik opeens heel slecht de ganse avond naar het toilet en buikkramp in mijn hele onderbuik. Ik dacht dat de kramp kwam door mijn darmen die overhoop lagen, maar telkens ik bewoog was het toch echt mijn baarmoeder en eierstokken die heel beurs waren (zowel bm als pijn aan beide kanten van onderbuik). Bah, dus niet meer gezellig gemaakt. Dat was echt het laatste waar ik zin in had. Vanochtend had ik nog een poging willen doen, maar is er ook niet meer van gekomen. Hopelijk vanavond nog een keertje! Tot voor gisteren het wel veel gezellig gemaakt, dus normaal mogen we ei niet missen / gemist hebben. Hier ook weer gevoelige tepels en dat had ik vorige ronde ook. Ik weet wel niet of het voor/na eisprong was want vorige ronde heb ik 'm niet kunnen opsporen wegens te vroeg gestopt met testen. Spannend wat de ovutest straks zal zeggen! Ik probeer later uitgebreider op jullie posts te reageren. Moet nu snel vertrekken naar het werk helaas. Doei dames!
Succes fee, hopelijk krijg jevsnel minder krampen! Vk bellen moet ik idd doen. Alleen ben nu aan hetvwerk. In de zorg met 1 op 1 clienten. Misschien vind ik een paar minutjes dat ik ongestoord kan bellen.. Maar ben er bang voor. Hoop dat ik straks met een vertrouwde collega sta waar ik mijn verhaal kan doen.. Vanmiddag komt mijn moeder.. Dus wellicht vertel ik het haar gewoon en bel ik dan even..
nibble gefeliciteerd! Hopelijk kan je snel bij de verloskundige terecht en heb je meer duidelijkheid.
Mag ik ook weer op de lijst? Vandaag bij de gyn geweest en waarschijnlijk is mijn ei gisteren gesprongen. Mijn nod zal 4 juni zijn. Ik87, 26 jaar, ronde 15 (maand 19), 1e kindje
"nibble gefeliciteerd, ben erg benieuwd hoelang je nu bent dan Hier gisteren mijn eisprong gehad en we hebben het weer gezellig gemaakt, niet geschoten is altijd mis! Ik mag nu dus echt op de wachtbank!
Ik ben benieuwd hoe vaak jullie klussen om zwanger te raken... Om de dag of elke dag rond eitje? Ik zelf om de dag en rond ei elke dag.
Mag ik op de lijst op datumloos? Hier vanmorgen dezelfde pijn als vorige maand rond eisprong. Op de fiets, als ik over ongelijke stukken fiets of steile drempeltjes dan verkrampt mijn baarmoeder. Maar verder nog niks in zicht. Ja baarmoedermond staat naar mijn idee al een paar dagen open en mijn temp is nog nooit zo laag geweest als nu. Maar nog geen knaller. Ga om 11 uur weer testen.
Gefeliciteerd Nibble! Spannend Iez, duim voor je. @hier: de afgelopen dagen heb ik me vrij ellendig gevoeld, maar vanochtend op een daar scherpe steken en gevoelige borsten na vrij weinig last. Ben benieuwd hoe het in de loop van vandaag gaat. Ik hoop dat het van een eventueel innesteling was, de ene keer voelt het echt alsof het raak is, het andere moment denk ik van, oh vast niet. Hoop dan alleen niet dat het straks iedere ronde zo heftig is, dan voel ik me straks 1 week in de maand normaal/klachtenvrij en de rest ongesteld en krampen/steken etc.
Dank jullie wel dames. Joepieeeee ze sturen me niet naar huis!!! Ik mag nu meteen bloed prikken en 2 juni wordt ik gebeld over de resultaten. Als alles goed is mag ik eerst provera doen om ongi op te wekken en dan clomid. Heb provera en clomid al mee. Happy me!!!