Vandaag jammer genoeg ongesteld geworden. Dus ik zou als het kan ook graag op dit lijstje willen Appelboompje, 30 jaar, ronde 6, 1e kindje. @Smnee das nog eens een mooie verrassing. Ik hoop op een positief resultaat over 2 weekjes! @Mandy3; wat een verdrietig nieuwtje. Snap wel dat na de blijdschap dat wel even als een klap in je gezicht binnenkomt. Sterkte @Knorretje; wat naar dat je gecuretteerd moest worden - voor jou ook veel sterkte!
Wat fijn Smnee!! Jij mag alweer bijna op het wachtbankje... Hopelijk komen we je niet meer tegen hier bij de nod lijst
Mag ik ook bij jullie op de lijst? 2 dagen geleden is mijn mk (6 weken) in gang gezet. Echo was leeg. Dus nieuwe ronde. En aangezien ik niet gepland zwanger ben geworden beide keren (2x miskraam achter elkaar, pil is veel te licht) gaan we nu officieel onze 1e ronde in want de pil komt er niet meer in. Sparky, 27 jaar, 1e ronde (1e na mk), 3e kindje, NOD 2 juni als het goed is.
Hey Sparky hoe is het, nog veel buikpijn? Ik wil me helaas hier ook melden. Maandag miskraam gehad met 6+1 en we moeten dus weer opnieuw proberen. Geen idee hoe lang mijn cyclus zal zijn na de miskraam. Ik dacht dat die dan langer was dan je normale cyclus. Normaal is mijn cyclus 28 dagen, zal er nu 30 van maken voor berekenen NOD. Laten we hopen dat ik snel weer een positieve LH test in mijn handen heb. Muis, 27 jaar, 2e ronde (1e na mk), 1e kindje, NOD 3 juni
Jazeker, ik ben echt een controlefreak hahahaha. In mijn werk komt dat goed uit, maar met zwanger raken moet ik het dus echt loslaten... Makkeijker gezegd dan gedaan Ik kan bijna weer beginnen met klussen, dus ik heb ze weer besteld. Wat ik me wel afvraag, heeft de lengte van je menstruatie invloed op tijdstip van je eisprong? Nu ben ik maar 4 dagen echt ongesteld, ipv 8. Dus vraag me af of mijn eisprong nu ook eerder komt... Wellicht een stomme vraag, maar vroeg me dit af. Ga jij de testen gebruiken?
Hey muis, Hier nog erg veel buikpijn en rugpijn, veel bloedverlies en duizelig. Wel net het vruchtje verloren die op de echo niet te zien was . Vk komt zo nog wel ivm het vele bloedverlies (verlies geen slijmvlies ofzo maar alleen puur bloed) en de duizeligheid. En hoe is het nu met jou?
Miriam, ik vermoed dat de eisprong op of rond dezelfde periode zal blijven. Dit ivm de rijpingstijd die de eicellen nodig hebben. En de menstruatie is meer afhankelijk van de hoeveelheid slijmvlies wat 'afgevoerd' moet worden.
Nee, ik ga zelf niet testen. Wij "klussen" gewoon vrolijk door, of ik dan een vroeg of laat ei heb, dan zou ik hem toch niet missen. Ik zou ws alleen maar vreselijk onzeker worden van testen. Geen idee trouwens, hier ook maar 4 dagen ongesteld. Volgend mij is dat ook weer van vrouw tot vrouw verschillend. De een heeft een lange LF, de andere juist een korte.
Balen zeg dat het nog niet lekker gaat. Lijkt me inderdaad verstandig dat de vk zo nog een keer komt. Zeker als je nog zoveel bloed verliest, dat klinkt niet goed. Hier gaat het redelijk, ben vooral nog verdrietig en kan het niet echt bevatten. Ineens is alles wat je had gehoopt en gedacht voor de komende maanden niet meer. Lichamelijk gaat het wel goed. Nadat maandagavond het vruchtje eruit was al snel geen buikpijn en rugpijn meer en heel snel al minder bloedverlies. Sinds gisteravond ook geen maandverband ofzo meer nodig. Boobies zijn niet meer gigantisch en van een e-cup terug naar de gebruikelijke c. Buik is niet meer opgezwollen, kortom echt duidelijk niet meer zwanger. Vanochtend een LH testjes gedaan (die reageerden bij mij ook heel sterk op hCG) en die was weer zo licht als voor de zwangerschap (en voor de eisprong natuurlijk ). Zondag doe ik nog een zwangerschapstest om te kijken of echt alle hCG zo goed als weg is. Nu maar hopen dat het weer een beetje snel op gang komt en ik snel weer een positieve LH test in mijn handen heb en dan begin juni een positieve zwangerschapstest met een beetje geluk.
Fijn dat het zich toch zo snel hersteld. Hier net de vrucht verloren die op de echo niet meer te zien was. Wellicht zat deze vast in de baarmoedermond. Nog steeds pijn en duizelig, maar hopelijk gaat het vanaf nu gewoon snel beter.
Ik zal voor je duimen Sparky. Bij mij was het in ieder geval wel zo dat nadat het vruchtje eruit was dat ik me heel snel beter voelde. Bloeden werd toen ook vrij snel minder, hopelijk is dat bij jou ook het geval.
Welkom Nibble Muis, vk is net geweest. Hij zei dat ik direct moet bellen als de krampen erger worden en morgenochtend moet bellen als het niet minder is geworden. In beide gevallen word ik dan doorgestuurd naar de gyn voor eventuele curretage. Echo op 21 mei blijft staan om te kijken of alles schoon is.
Ik denk trouwens dat mijn NOD 4 juni is. Dit omdat de miskraam officieel vandaag is doorgezet. Maar ik ga ovutesten gebruiken en tempen dus kan strals exact weten wanneer ik ongesteld moet worden.