NOD lijst 1 t/m 15 juni 2014

Discussion in 'NOD forum' started by bibaboe, Apr 29, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ik denk dat je daar high lh van moet maken. Het is tenslotte ook hoog in vergelijking met de rest van de cyclus maar geen piek. Als je dat invult zal ff denk ik ook het kruis definitief maken.

Hier is hij inmiddels zo:

2. rimar

rimar VIP lid

Jul 1, 2009
    15,674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Spannend. Bij deze wens ik je alvast een heel fijn weekend meid:D

3. Kipje1

Kipje1 Niet meer actief

Ja dat is misschien wel zo, ik vind het zo lastig, omdat ik de piek of gemist heb, of hij is er niet geweest:p

Zou als ik jou was vanmiddag en vanavond nog een test doen en dan kijken of het verder oploopt?

4. Muis87

Muis87 Bekend lid

Jan 20, 2014
    824
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sparky ik hoop het echt voor je! Heb je een foto?

5. Sparky

Sparky Niet meer actief

Probeer het maar eens in te vullen. Aan je temp te zien en cervixslijm heb je je ei gehad.

6. Sparky

Sparky Niet meer actief

Hihi er staan 3 foto's geloof ik ;)

7. Kipje1

Kipje1 Niet meer actief

Heb ik gedaan, maar hij blijft gestippeld.
    Misschien dat hij hem pas over een paar dagen ongestippeld maakt.

8. Muis87

Muis87 Bekend lid

Jan 20, 2014
    824
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oeps, had natuurlijk de pagina niet ververst voor ik ging reageren ;).
    Ziet er goed uit, denk dat je morgen de piek hebt :).

9. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ik hoop het zoo! Zou perfecte timing zijn :)

10. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ok dan denk ik idd dat hij over een paar dagen wel ovetuigd is ;)

11. Kipje1

Kipje1 Niet meer actief

Gewoon vanaf vandaag al flink gezellig maken Sparky :D .

12. Sparky

Sparky Niet meer actief

Haha vanavond zowiezo. Baarmoedermond staat volgens mij al open dus zou toch al vruchtbaar moeten zijn. Heb ik morgen mijn piek of is hij dan nog heel donker dan zowiezo morgen weer haha.

13. Kipje1

Kipje1 Niet meer actief

Sowieso overleven de zaadjes wel minimaal 48 uur he, dus als zou je morgen op zijn vruchtbaarste zijn, dan geeft dat niets. :)

14. Mirri1991

Mirri1991 Lid

May 22, 2014
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Excuses kan je me een link geven

15. Muis87

Muis87 Bekend lid

Jan 20, 2014
    824
    0
    16
    NULL
    NULL
  16. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

May 4, 2014
    1,192
    1
    36
    Alsog gefeliciteerd met je verjaardag @maartt
    Wat vervelend dat zwanger worden/ zijn voor jullie niet zo ontspannen is. Begrijpelijk als ik zie wat jullie allemaal al hebben doorgemaakt.

@LVtje; fijn weekend weg

@iez succes de komende periode

@lizzieP hoop dat het deze keer ook raak is voor jullie

@fee89 ik wou dat dit hier ook was. Had me een hoop ellende bespaard het afgelopen jaar (bij mij bleek het eerste uitstrijkje echt al zo danig foute boel te zijn dat ik binnen 3 weken op de operatietafel lag) - hierdoor onze start ook met ruim een half jaar moeten uitstellen. Hoewel ik nog altijd onder controle ben in het ziekenhuis - hebben we nu wel groen licht gekregen om proberen om zwanger te worden. Maar dat half jaar extra leunt wel voor ons gevoel enorm op onze schouders - voor ons gevoel nu al ruim een jaar bezig terwijl dit niet zo is. Maar omdat ik toen nog af en aan bij het ziekenhuis was voor controle, puncties en onderzoeken

@sparky he he...eindelijk een eisprong in zicht. En gelukkig ook voor het weekend!

Ook hier een paar dagen er van tussen. Mooie afleiding want heb al 2 dagen buikpijn en steekjes waarvan ik steeds hoop; oh zou het nu en misschien...
    Goed om er even tussenuit te zijn

17. Arendje

Arendje Fanatiek lid

Mar 30, 2014
    2,124
    634
    113
    Female
    @sparky dat ziet er veelbelovend uit! Ik denk morgen of overmorgen je piek! Maar ik zou het vandaag ook alvast gezellig maken.

18. Babs1984

Babs1984 Lid

May 15, 2014
    91
    0
    0
    Jeetje wat gaan jullie allemaal snel haha!

Nog gefeliciteerd Maartt!!

Hier had ik gisteren een ovulatietest gedaan en werd al wat donkerder. Vanmiddag nog een gedaan, maar die was helemaal licht dus niets te zien. Waarschijnlijk toch teveel gedronken en/of niet lang genoeg gewacht. Dus rond 18.00 uur of zo nog maar een keer proberen.

Gisterenavond in elk geval wel geklust en vanavond weer. Denk dat ik vandaag of morgen mijn eisprong heb. Ik voel mijn eisprong eigenlijk nooit of in elk geval niet bewust, dus ik zal er nu eens extra op letten ;)

19. Sparky

Sparky Niet meer actief

Net 2e ovutest gedaan voor vandaag. Na 2 uur ophouden en minder geconcentreerde urine... zelfde streep. Ook lees ik heel veel dat action ovulatietesten pas laat positief worden. Vlak voor de eisprong. Dat ik er vanuit moet gaan dat mijn ei binnen 24 uur springt nu. Is het later kan je in ieder geval nog een keer gezellig maken.

20. Sparky

Sparky Niet meer actief

Een eisprong op zondag zou wel extra romantisch zijn hoor haha. Als je dan zwanger wordt is de bevallingsdatum 14 feb ;)

Share This Page