NOD lijst 1 t/m 15 juni 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door bibaboe, 29 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sparky

Sparky Niet meer actief

Fee, is tempen niks voor jou dan? Dan weet je meestal exact wanneer je ei geweest is. Maar voor nu is hij echt wel geweest hoor na een knaller van een ovulatietest.

Hier baarmoedermond hard en gesloten. Dus echt zeker dat mijn ei geweest is. Ook geen vruchtbaar slijm meer.

2. nibble

nibble Actief lid

1 jul 2013
    299
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vk is gebeld.
    Ze denkt dat mijn roodverlies gewoon ongesteldheid was en mijn bruinverlies daarna innesteling. Ik heb daar zelf mijn vraagtekens bij en dit haar ook voorgelegd, gezien wij niet hebben geklust tussen mijn roodverlies en positieve test (duh..)
    25 juni pas eerste echo want ze denkt dat mijn zwangerschap erg pril is.
    Wat is nu wijsheid? Nou moet ik wel erg lang wachten tot ik zekerheid heb..

3. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Heb je al een zwangerschapstest met weekindicator gedaan? Dan weet je het zelf ook ongeveer?

4. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    nibble kan je niet een test met indicator doen zodat je ongeveer een idee hebt hoever je zou kunnen zijn

5. nibble

nibble Actief lid

1 jul 2013
    299
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die heb ik gedaan. Die gaf 1-2 wk aan.
    Maar zijn die zo gevoelig? Gezien we de 17e geklust hebben en ik de 22e die test met indicator heb gedaan..

En daarvoor dus niet want toen was ik "ongesteld"

6. kellyk

kellyk Niet meer actief

@nibble, wat wijsheid is???

Zeggen dat je nu een echo wilt!

Ik snap dat niet hoor. Je moet toch weten hoe ver je bent ivm voeding etc???

Ik zou zeggen dat als je terug telt je 7 weken bent, omdat je daarna geen seks meer hebt gehad!

Duidelijker kan het niet dat moet die vk toch ook snappen.

Ik vind wel dat er veel verschil in zit qua vk.
    Hier mag je meteen komen bij twijfel, en stel dat het te vroeg is zien ze dat met de echo, de vk zegt hier dat ze het zelf ook moet weten hoe ver je bent.

En als je de cb doet met indicator ern er komt 3+ dan kun je dat ook tegen de vk zeggen dat je zeker 5 weken bent.
    Dus doe in ieder geval een cb dan weet je voor je zelf waar je aan toe bent;)

7. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Nee zo gevoelig zijn die niet! Heb je aangegeven dat je toch echt graag een echo wilt? Ik heb hier in de buurt ook zo´n verloskundige zitten hoor, die laat je ook lekker in spanning zitten.. Ik ben toen overgestapt naar een andere in een dorp hiernaast..

8. nibble

nibble Actief lid

1 jul 2013
    299
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja, ik ben dus bang dat ik of wel gewoon ongesteld ben geworden en dat de test heeft gereageerd op de eisprong.. Maar ik heb 4(!) positieve testen gehad waaronder een cb met indicator..

Of dat, als ik er kom, ik al 14 weken zwanger ben. En ik ben ook wel een bijzonder geval met een medisch verleden. Ik denk dat ik zo gewoon de huisarts even bel, gezien je de vk kan bellen tussen 8.30 en 9.30.

9. kellyk

kellyk Niet meer actief

Huh das wel apart.....want je zei toch dat je 7 weken zou zijn??
    Zou dan je hcg aan het dalen zijn? Ja wil je niet bang maken maar dat was bij mij ook zo:(

Ik zou de komende dagen testen van 1 merk gaan doen bv kruitvat 2v5. Dan zou je de streep moeten zien oplopen.

De cb had naar mijn mening al zeker 2-3 moeten aan geven..

10. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    was die ongi anders dan anders?
    je zou nu dus rond de 5 weken zijn uitgaande van de test die 1-2 weken aangaf

11. Duvellie

Duvellie Niet meer actief

@nibble wat frustrerend dat je nu pas 25 juni voor echo mag komen... Miss kun je zelf echocentrum bellen? Hoorde laatst van iemand die dat had gedaan.. Kostte haar wel geld maar ze zei dat t niet enorm veel was! Weet niet of ik je al gefeliciteerd had dus anders bij deze: gefeliciteerd!!

12. kellyk

kellyk Niet meer actief

Of nog op de het laatste restje hcg:(

13. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    zwangerschapstesten reageren niet op eisprong
    ovutesten dan wel weer soms op hcg

14. nibble

nibble Actief lid

1 jul 2013
    299
    0
    0
    NULL
    NULL
    kellyk: daar ben ik dus ook bang voor, dat ik een miskraam heb gehad.
    Zoals je leest, dus veel onzekerheid waar ik vanaf wil.

15. Sparky

Sparky Niet meer actief

Nibble, ik zou ook gewoon zeggen dat je echt niet pril zwanger kan zijn. En dus dat je wel verder moet zijn. En dat je gewoon een echo wilt om te weten hoever je bent.
    Zonder klussen kan je toch niet zwanger worden.. dus dat de vk dat beweerd is echt onzin.

Wanneer heb je de cb met indicator gedaan? Anders misschien nu nog 1 doen?

Jouw testen reageren NIET op eisprong. Daar krijgen sommige vage tuurstreepjes van maar niet zulke duidelijke als jij had hoor.

16. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    kan je niet nog een test met indicator doen, daar zou toch al 2-3 op moeten komen nu als het goed is

17. Logan

Logan Niet meer actief

Nibble vraag om een Bloedtest en herhaal die over 2 dagen weer. Als het stijgt zit het waarschijnlijk goed.. en je weet ook hoever je ongeveer bent. Of bel een andere verloskundige of een pret echo bureau?

18. LizzieP

LizzieP Lid

4 apr 2012
    47
    0
    0
    @Desiree92: Ik denk dat je ei wel komt vandaag of anders morgen vroeg.

@Silverwings: Heerlijk!Lekker van gaan genieten!

@Adriana85: Hoe lang is een eventuele proeftijd dan? Ik dacht dat het meestal 3 maanden is, en je bent het toch niet verplicht om te zeggen tot 6 maanden ofzo ;)

@ Sparky: YAY! dat is goed nieuws. Mijn temp schiet normaal ook niet gelijk de lucht in, zo maar een groei van 0,2graden, dag daarna schiet hij echt pas omhoog.

@Nibble: Ik zou aangeven dat je jouw bloedwaardes wil laten checken. Vaak kunnen ze daaruit ook de duur van de zwangerschap ongeveer afleiden.

Hier gaat de tijd ineens heel snel. Sinds het weekend een nieuwe client aangenomen en daardoor zitten we nu af en toe in de nacht. Het voordeel daarvan is dat ik niet kan tempen, en me dus ook niet gek kan maken. En de centjes zijn natuurlijk mooi meegenomen.
    Vanochtend wel kunnen tempen en hij is zowaar NOG HOGER! 37.07! :D

19. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ook daarvoor zou ik nog eens een test met indicator doen. Gezien de termijn dat je zwanger zou moeten zijn zou hij nu op zn minst 2-3 aan moeten geven.

20. Duvellie

Duvellie Niet meer actief

Nibble.. Ik zou idd ook nog een cb met indicator doen!

Deel Deze Pagina