Dit zou ik ook doen. Mocht het wel allemaal goed zitten en je heb gelijk zit je anders dus met een vk die je niet gelooft. Terwijl dat toch echt een vertrouwensband hoort te zijn.
Lizzy, ja hier is temp na eisprong tussen de 37.0 en 37.3 meestal. En vandaag was hij 37.0. Dus wel erg netjes. Stijging van 0,3. Maar gezien de baarmoedermond nu hard en dicht is (was gisteren nog zacht en open) weet ik zeker dat hij geweest is. Fijn dat je zoveel afleiding hebt nu! Nog geen testdrang?
@nibble,,,,,ja das kut die onzekerheid!! Ik denk dat veel vrouwen met een mk dat helaas herkennen Voor nu zou ik een echo bureau bellen, vraag of je vandaag langs mag komen, ik weet zeker dat ze het doen! En dan weet je waar je aan toe bent, want hier gaan chatten en jezelf afvragen of het goed zit schiet je ook niks mee op dikke kus voor jou!xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Bedankt lieve meiden. Helaas moet ik zo naar mn werk dus vandaag zit er helaas niet in. Wat ik ga doen, Ik ga morgen nog een keer bellen, mijn verhaal nogmaals uitleggen (dus ook met datum klussen en eerste positieve test) en dat ik gewoon een echo wil, deze week nog, gezien ik een heel medisch verleden heb waar rekening mee gehouden moet worden. Ik mag gewoon kinderen krijgen hoor vorig jaar heb ik daar testen voor moeten doen. Maar dan is het wel fijn dat ik weet of alles goed zit.
Goedzo! En anders bel je maar ''gewoon'' iemand anders. Echobureau, andere verloskundige, huisarts wie dan ook.. We lezen het morgen wel..
Ja idd, dat ga ik zeker doen. En het kan ook niet dat ik nog zo pril zwanger ben. Het enige wat ik me kan bedenken is dat ik een miskraam heb gehad, maar gaat dat niet gepaard met veel meer buikpijn en meer rood/bruinverlies? Want 17e geklust, 21e positieve test, 22e positieve cb, 23e positief en 25e ook. En dat waren geen tuurstreepjes... Jullie horen het morgen! Super bedankt voor jullie steun.
Met mijn miskraam van 7 weken heb ik amper bloedverlies en krampen gehad. Wil je natuurlijk niet bang maken!!
Hier met mijn miskraam van maart geen krampen gehad en gewoon een menstruatie.. normale bloeding. Met 6 weken in mei wel flinke bloeding gehad en krampen.
Ik had bij de zwangerschap van mijn dochter met 7 weken een echo bij een pretecho bureau gedaan. Gewoon omdat ik een kloppend hartje wilde zien (eerder MA gehad) en je kon daar vanaf 7 weken terecht. Dus echt precies met 7 weken maakte ik daar een afspraak. (was in Almere) Koste "maar" 30 euro. Ik ga dat bij de volgende zwangerschap weer doen ookal krijg ik sowieso een vroege echo rond 9 weken. Dus Nibble dat kan je ook nog overwegen. Als zij dan niks zien dan is het dus of een miskraam of je bent gewoon echt nog niet ver (al kan dat niet zo zijn geloof ik?) Ik kon toen snel terecht.
Gister had ik een positieve ovu test alleen kreeg helaas vl niet aan het klissen Hij heeft al 2 weken last van zijn rug Hoop dat het me vanavond wel gaat lukken
Dat is ook een idee idd. Maar ik ben bang dat ik toch een miskraam heb gehad. Heb net mijn laatste test gedaan die ik in huis had. Wel weer positief maar het lijntje was een stuk waziger dan van gister. Plus bij afvegen weer wat bruin bloed. Ik bel morgen de vk nog eens en leg het voor. Kijken wat ze zegt. Hier hebben we een praktijk met 4 verloskundigen, dus kans is groot dat ik morgen een andere aan de telefoon heb..
Hoi dames, ik sluit mij ook graag aan Ik heb mijn nod rond 7 juni, eerste ronde voor ons 2e kindje, onze dochter is 2 jaar. Sinds gisteren de hele dag door misselijk en vandaag ook weer de dag begonnen met misselijkheid. Het lijkt op de misselijkheid die ik had toen ik zwanger was van onze dochter. Verder een opgezette buik, hard en zo'n zwanger gevoel. Maar ja het is de eerste ronde dus ja kan ook ontpillen zijn, maar hoop het zo. Voor iedereen veel succes en geluk. Liefs jamie
Jeetje wat een spanning! Je streepje kan wat lichter zijn na 6/7 weken want dan is het hcg zo hoog dat de testen het niet meer aankunnen. Is dus normaal dat hij dan iets lichter wordt. Ik hoop echt voor je dat het goed zit en dat je snel zekerheid hebt! @dirkje1987. Welkom en succes!
Hoi dames! Maandag 13 mei is m'n mirena verwijderd en bijna gelijk erna is m'n menstruatie begonnen. Ben volgens de calculator vanaf zondag wel vruchtbaar. Beetje wisselende berekeningen gedaan omdat m'n menstruatie een dag later begon. Heb een cyclus van 28 dagen meestal. Zaterdag gevreeën en gister voelde ik wat steken in m'n buik. Ben benieuwd en m'n NOD zou 11 juni moeten zijn dan. Dit wordt onze vierde en het liefst zou ik na aug. Zwanger raken dus we doen het wat voorzichtig haha. Dus komende dagen even geen gezelligheid Na aug. Hebben we de vakantie en een bruiloft van m'n zusje gehad dus dan mag het losbarsten
Pffff ben me toch beroerd heel de dag + heel veel slijm en veel tietpijn!! Zou het dan toch deze maand???
Welkom nieuwe! Spannend KellyK! Hier onwijze ongikrampen en misselijkheid gehad vanmorgen. Voor mij duidelijk dat de 'spanning' van het uitblijvende eitje er nu uit komt nu ik weet dat ei geweest is. En ik hem net een digitale clearblue gekocht haha. Goede hoop houden Ik neem kruidvat en digitaal mee op vakantie. Hoop te kunnen wachten tot donderdag dan met testen. 3 dagen voor NOD.
Hier echt heel benauwd, heb niet genoeg aan mn pufjes ben ook af en toe misselijk en duizelig, maar dat alles kan ook heel goed met het weer te maken hebben. @bessie turf. Welkom. Leuk dat jullie voor een vierde gaan!
Nou ik kan mijn borst nat maken!!!! Heb nu al test drang!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ga as zondag al een testje wagen hahahah zit dan 11 dpo