Sterkte nibble wat rot zeg. Hier nog wachten op ei zal wel ergens deze week zijn. Heb last van mijn rug en dat heb ik altijd voor ei. Nou goed we zullen zien. Voor de lijst ga testen 13 juni denk ik.
Ik verlies nog geen vruchtbaar slijm, dus is even de vraag wanneer mn NOD is. Doe geen ovulatie testen of tempen. Normaal gesproken ben ik heel regelmatig en voel ik de eisprong ook. Even afwachten maar!
He bah nibble. Sterkte. Adriana succes vandaag. Hier: heb nu al last van testdrang. Gelukkig heb ik niks in huis.
Sterkte hoor! Hier nod 7 juni maar ben zo misselijk al vanaf zondag... Voelt het zelfde al bij onze dochter. Wanneer kan ik testen denken jullie?
Weet je zeker wanneer je je eisprong hebt gehad? Zo ja dan zal de misselijkheid nog niet van een zwangerschap kunnen zijn. Als je het niet zeker weet kan je misschien een vroeg eitje gehad hebben en dan zou het wellicht wel kunnen.
Weten jullie toevallig hoelang een eitje in de eileider zit voordat hij aankomt in de baarmoeder? Ik blijf pijn houden... Soms ben ik wel eens bang dat ik endometriose ga krijgen. Elke keer is alles pijnlijker. Ook steeds pijn aan 1 eierstok, zelfs tijdens de zwangerschap. Maar waarschijnlijk (hopelijk) zal het wel meevallen. Mijn zus heeft ernstige endometriose dus dat maakt mij wel bang.
Wat ik nu weer heb....... Ik lek melkvocht uit mijn borsten Heb al gegoogeld en het komt vaak voor ook als je niet zwanger bent.. Nu hoop ik natuurlijk dat het wel met zwanger te maken heeft Iemand ooit meer gehad? Oeoeoeoeooe krijg echt test drang!
Kelly, hier heb ik het als ik ongesteld moet worden, als ik zwanger ben en rond eisprong.. Maar dat is overigens pas sinds mijn 1e bevalling. Daarvoor had ik het nooit en bij de 1e zwangerschap begon dat geloof ik met 18 weken ongeveer.
Nou eisprong heb ik al gehad en ongi moet ik maandag worden, dus dan blijft er maar 1 ding over hahaha. Het is ook best veel als ik in mijn tiet knijp komen er vele druppels Nee grapje, het zal wel wat anders zijn. Maar oooo wat wil ik graag testen! Meestal heb ik dat nooit na ei maar deze maand is het testen sterk aanwezig Heb nog 3 action 1 kv 1 digi 4 moeders voor moeders dus dat komt goed hahahha
Bedankt allemaal! ik weet in ieder geval dat mijn lichaam zwanger kan worden, nu nog blijven hihi. Ik blijf met jullie mee lezen en hopelijk wordt het een mooie roze lijst! Succes alle testers.
4 moeders voor moeders? Die zijn trouwens helemaal niet gevoelig he. Ik zou ook niet met action beginnen. Kv blijft het gevoeligst. Ik heb nog geen testdrang. Maar heb mijn ei ook nog maar net gehad. Maar volgende week ga ik het moeilijk krijgen om mij in te houden hihi.