NOD lijst 1 t/m 15 juni 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door bibaboe, 29 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arendje

Arendje Fanatiek lid

30 mrt 2014
    2.124
    634
    113
    Vrouw
    @kellyk heel herkenbaar...ik zou het liefst ook al willen testen maar zit pas op 5dpo dat heeft niet veel zin.

Ik voel me de afgelopen 2 dagen extreem moe. Ik lig echt heel veel op bed en slaap slecht, erg onrustig en ik word geschrokken wakker door nachtmerries. Hmm zal wel weer de spanning zijn omdat ik zo bang ben dat het weer niet is gelukt. Oja en ik ben ontzettend emotioneel en geïrriteerd af en toe. Leuk die hormonen.

2. Logan

Logan Niet meer actief

Kelly mijn action testen hebben geen voor gedrukte streep.. sloop die ene die je gedaan hebt uit elkaar dan :p

3. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Nou.. Nog steeds geen ei, dag 12 van de 25 nu.. Zaterdag, zondag en gisteren een heel licht streepje. En nu blanco. Alleen ik voel wel steekjes links.. Ik snap er niks van..

4. Kipje1

Kipje1 Niet meer actief

Spannend Kelly!!!

Hier ook tietpijn..... Wil t liefst morgenochtend ook testen 8 DPO, maar ik durf aan de andere kant ook weer niet.
    Wat zouden jullie doen?

5. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ja Kelly, ik ben wel benieuwd naar de streep.
    Ik lees hier wel over voorgedrukte lijntjes bij action op dit forum.. Maar alle testen die ik voorbij zie komen met vage streepjes zijn allemaal positief en worden donkerder naarmate de dagen verstrijken. Ik lees veel meer positief dan negatief hoor.

6. Toeteke

Toeteke Fanatiek lid

15 jan 2014
    1.613
    685
    113
    Vrouw
    Ik heb echt nog nooit zo'n vreemde ronde gehad. Normaal cyclus van 30, nu m'n ei op dag 31. En sindsdien echt zo'n last van menstruatie achtige krampen, snap er helemaal niets van. Er is niets te zien, maar toch denk ik steeds "Oh, nu zal ik wel ongesteld zijn" Ga echt 100 keer per dag naar het toilet. Heeeeeel vreemd!

Ik ga trouwens op 8 juni testen. Misschien 7. Of 6. Ok, ik ben dus niet goed in geduldig wachten :D

7. Toeteke

Toeteke Fanatiek lid

15 jan 2014
    1.613
    685
    113
    Vrouw
    Ik ook hoor. Rond de 20 testen, ging ook mis met 6 weken. Ik testte zoveel, omdat ik al het gevoel had dat het mis zou gaan. En dat bleek uiteindelijk ook te gebeuren. Hou m'n hart vast voor een volgende zwangerschap, dan kan ik beter meteen aandelen nemen ;)

8. Sparky

Sparky Niet meer actief

Toeteke, jouw temp geeft niet echt een eisprong weer of wel.. ook gezien het kaartje hiervoor. Lastig lijkt mij dat. Maar vorige keer ook vrij laat ei en dan snel weer ongesteld. Ben benieuwd hoe het nu zal gaan.

9. Toeteke

Toeteke Fanatiek lid

15 jan 2014
    1.613
    685
    113
    Vrouw
    Als mn temp morgen weer stijgt, geeft ie eisprong aan op 25e, wat precies overeen komt met de ovulatietesten.
    Deze hele ronde is al vanaf de start heel vreemd, stom is dat. Vorige ronde heb ik zelf een positieve ovulatietest aangegeven op dag 23, maar nu achteraf gezien (nu ik deze ronde echt een positieve heb gehad), weet ik dat dat geen positieve was. Hij was nog veel te licht.

Ik wacht het allemaal maar even af. Ben echt zo benieuwd! Denk steeds dat het zover is, maar dat doen we allemaal wel denk ik :D:cool:

10. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ja klopt.. maar zoveel schommelingen ook. Sommige mensen hebben dat nou eenmaal. En dan is een eisprong lastiger te vinden, maar vaak wel gewoon aanwezig.

11. Renske76

Renske76 Bekend lid

27 dec 2013
    794
    10
    18
    NULL
    NULL
    Ik kreeg vandaag eindelijk weer eens last van symptomen. Hoera! Opgezette buik, af en toe buikpijn, nou ja, zo wat. Helaas 's middags het hele specifieke gevoel van een naderende ongi, dat ik meestal een week voor tijd krijg :(

12. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Opgezette buik, heb ik ook!
    En dromen over twee knalpositieve zwangerschapstesten...
    Moeten we daar blij mee zijn???
    Ik zou er liever een in het echt hebben :D

13. Renske76

Renske76 Bekend lid

27 dec 2013
    794
    10
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb er tot nu toe nog niet over gedroomd, dat heb ik anders vaak wel. Kan nog komen ;)

Ongi-gevoel is weer weg. Lichte druk in onderbuik blijft. Ik blijf hopen. Wat zou het fijn zijn, hè? Vorige maand en maand ervoor helemaal geen symptoompjes. Nu voel ik wel wat, maar niet zoals de zwangerschap in januari. Dat was gewoon een heel duidelijk gevoel... Ik hoop, hoop, hoop het zo...

Op naar twee knalpositieve testen in het echt in ieder geval! Een voor jou en een voor mij :p

14. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Daar gaan we voor eh :D

15. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    #1095 Fee89, 27 mei 2014
    Laatst bewerkt: 27 mei 2014
    Al sinds gisteravond continu ongiekramp, ongveer 1 week na ei nu, sinds de voormiddag brandend maagzuur en sinds deze avond brok in de keel. Opeens 4-6 puisten in mn gezicht sinds gister, mini puistjes op borst en rug sinds vandaag, heel veel schilfers in het haar opeens sinds gister. Is geleden van mn tienerjaren

Hmmmmmmmmmm

Vooral de ongiekrampen vallen me op + maagzuur heb ik nog nooit een ganse dag aan 1 stuk last van gehad. pff wat brandt dat!

Hello testdrang ;)

16. faylin

faylin Actief lid

8 mei 2011
    369
    68
    28
    juf
    Ik wordt hier toch zo onzeker van mijn temperatuur. Voor mijn eisprong lag dat rond de 36,5/36,6 en na de eisprong rond 36,8/36,9. Is dat verschil niet te weinig voor een eventuele zwangerschap?

17. Sparky

Sparky Niet meer actief

Nee hoor. Lijkt mij netjes

18. Sparky

Sparky Niet meer actief

Goedemorgen dames,

Hier heeft FF een kruis geplaatst jeeeej!
    Vandaag officieel 3dpo. En officieel op het wachtbankje.

19. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Zelf temp ik niet, dus waarschijnlijk heb je niet veel aan mijn reactie. Ik dacht dat het goed was zolang er een stijging was van minstens 0,2-0,3 graden. Bij jou OK dus. Dacht niet dat het extra hoog moest zijn bij zwangerschap, gewoon niet terug dalen richting NOD en dan zit het ok?

20. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Joepie! Veel succes!!
    Wat gaat wachten tergend traag hihi :D

Deel Deze Pagina