NOD lijst 1 t/m 15 juni 2014

Discussion in 'NOD forum' started by bibaboe, Apr 29, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kipje1

Kipje1 Niet meer actief

LVtje, ik zie helaas niets op de foto, sorry!
    Ohhh jij zit al wel een behoorlijk stuk langer na je eisprong dan dat ik zit :D Dan is er voor mij nog hoop haha.
    FF gaf ook op de app aan dat het te vroeg is om te testen. Ga het vrijdag weer proberen en anders zondag :) .

Bibaboe, wat gek, misschien is je cyclus een beetje in de war?
    Het kan ook een innesteling zijn?

2. bibaboe

bibaboe Niet meer actief

Ik heb bij mijn andere twee zwangerschappen nooit een innestelingsbloeding gehad.

Zou dit het echt kunnen zijn??? Maar dan heeft testen op 10 dpo nog geen zin toch???

Wie weet hoeveel bloed en hoelang je dit dan verliest? Het is geen oud bruin bloed, maar verdund rood zeg maar...

3. Kipje1

Kipje1 Niet meer actief

Nee testen heeft geen zin, dan kan pas een paar dagen na je innesteling, want dan maakt je lichaam pas HCG aan..

Ik heb geen idee hoe dat bloed eruit ziet, maar het moet volgens mij niet heel veel zijn..

4. kellyk

kellyk Niet meer actief

Hoiiiiiiiiiiiii!!!

Even terug komen op arendje logan en kipje1

Idd de test heb ik gisteren uit elkaar gesloopt en ja toen zag ik wel een tuurtje. Zeker als ik de test tegen het licht hield zag ik toch een streep, vandaar dat ik dacht die is voorgedrukt;)

Toen heb ik een andere action opgemaakt zonder urine en daar zie ik alleen een voorgedrukt c streep die altijd als eerste verschijnt maar niet de t streep hoor.

Dus vanmorgen die test uit de prullenbak gevist en nu is de test best geel, maar ik zal hem nog is goed bekijken!

Ik ga dadelijk gewoon nog een test doen!
    Wat kan mij het schelen hahahah

Weet heus wel dat het nog fout kan gaan, ben vaak op mijn neus gevallen:p Uiteindelijk toch ongi geworden dus. Geeft niks ik weet hoe het werkt.

Ik ga nu ff kijken naar die test, op de foto kan die niet want daarvoor is die te tuur.

Ook ga ik nog ff na de kv ff daar testjes halen.

5. Logan

Logan Niet meer actief

Ach Kelly die action testen kosten toch ook niks? :D heb er hier ook zat van liggen haha.

6. Logan

Logan Niet meer actief

Wat vreemd.. verlies je veel bloed?

7. kellyk

kellyk Niet meer actief

Nou ik heb die test gesloopt en toch zie ik een tuur streep zeker als ik het tegen het licht houd. Ja voor gedrukt of niet hij lijkt roze.
    Voor een foto zie je hem niet.

Over 2 uur ga ik weer testen kijken of de test verschild met gisteren.

8. Kipje1

Kipje1 Niet meer actief

Actiontesten zijn idd erg goedkoop, heb ook 5 pakjes op voorraad ;) .

9. Logan

Logan Niet meer actief

Ik duim Kelly!

10. kellyk

kellyk Niet meer actief

Nog ff een andere action opengemaakt en die heeft wel idd 2 voorgedrukte streepjes.

Nou hahahah lekker duidelijk.

Ipv een action gooi ik er wel een kv tegen aan dadelijk dan weten we het zeker!

Ga nu ff boodschappen doen en testjes halen hahaha, wat een zenuwlijer weer ik!

Maar ik vind het gewoon gezellig en spannend!

Rond half 12 hebben we weer een uitslag!

11. kellyk

kellyk Niet meer actief

Ja kosten ook geen drol

12. kellyk

kellyk Niet meer actief

Ja ga nu een kv kopen. Tot straks

13. bibaboe

bibaboe Niet meer actief

Nee, niks op het maandverbandje alleen bij het afvegen wat verdund rood. Wel heb ik wat meer slijmerige afscheiding dan bijv. gisteren of eergisteren.

Nou, kan niks anders doen dan afwachten... Wilde eigenlijk een testje gaan doen vanochtend. Dus in het potje geplast. Even afvegen en dan testen... dat hoefde na het afvegen dus niet meer... urine maar weer weggegooid...

14. Logan

Logan Niet meer actief

Apart bibaboe. Ben benieuwd wat dit dan is.

15. Kipje1

Kipje1 Niet meer actief

Anders van het weekend even een testje doen als er niets doorgebroken is Bibaboe?

Succes Kelly, ben benieuwd straks!

16. faylin

faylin Actief lid

May 8, 2011
    369
    68
    28
    juf
    Spannend Kelly! Ik ben erg benieuwd!

Bibaboe, zo vervelend die onzekerheid. Ik hoop voor je dat het niet door zet!

Ik wilde dinsdag pas gaan testen, maat ik weet niet of ik het zo lang vol hou...;)

17. Duvellie

Duvellie Niet meer actief

Ik duim voor je Kellyk, ik vind t gewoon spannend haha!

Bibaboe; hopen dat het niet verder doorbreekt, miss heeft t dan iets te maken met betere doorbloeding!

LVtje; ik zie t streepje niet maar hopelijk heb je over 2 dagen een streepje staan dat we allemaal zien staan :)

18. Sparky

Sparky Niet meer actief

Kelly, spannend!!!

LVtje, ik zie hem niet. Maar bij mijn vorige zwangerschap waren de eerste streepjes ook niet op de foto te krijgen hoor.

Bibaboe, innestelingsbloeding kan zo erg zijn als een menstruatie. Maar meestal blijft het bij wat helder bloedverlies van ongeveer een dag max.

Andere testers... spannend! Foto's zijn altijd welkom he haha. Streepje of geen streepje. Wie weet ziet een ander meer dan jij op een foto.

Hier begin ik nu gelijk zenuwachtig te worden. Weet niet eens of ik wel kan wachten tot donderdag, 3 dagen voor NOD.

19. Kipje1

Kipje1 Niet meer actief

Spannend he Sparky!! Maar je kunt beter nog even wachten, dan is er misschien meer te zien dan nog verder voor je NOD!

Ik ben nu gelijk bang door de witte test van vanochtend dat het niet raak is deze periode.... Had liever niet getest ;)

20. LVtje

LVtje Fanatiek lid

Jan 20, 2014
    3,128
    1,100
    113
    Female
    Het is ook praktisch niet op de foto te krijgen. Dus dat jullie hem niet zien is best logisch, ik moet in het echt al turen ;)

Maar de test is van 5 dagen voor nod dus ook niet zo heel gek.

Share This Page