Hier is de keelpijn gelukkig voorbij. Wel nog lichtelijk misselijk. Temp echt omhoog geschoten maar nog wel binnen normaalwaardes voor mij. Dus hoop niet dat het door die misselijkheid komt.
Ik ga vandaag niet testen (gister had ik een negatieve test). Ik denk morgen 11 dpo. Maar t liefst zondag 13dpo.
Vanmorgen toch maar getest, is de test niet goed .... Ik kreeg 3 streepjes .... Echt heel vaag haha Nu ga ik geen nieuwe meer doen, was sowieso niet handig met de tuurtest van dinsdag nog. Ga ergens in het weekend testen, liefst op nod pas (zondag). Die tuurstrepen zijn niet fijn, dus gewoon een paar dagen extra geduld hebben. En dit keer hou ik het gewoon écht vol
Ik ben er weer helemaal klaar mee voor deze maand.. Borsten doen bijna geen pijn, wel last van darmen maar mijn gevoel zegt dat ik gewoon weer ongesteld word over een week.. Soms denk ik even o ja steekjes hier, misselijkheid daar en alle andere dingen maar ik beeld het me volgens mij allemaal in.. Soms zit ik er even doorheen! Normaal doen mijn borsten knetter veel pijn en nu bijna niks.. Dan denk ik echt dat we het eitje niet hebben benut of dat t niet gesprongen is of wat dan ook.. Gek maak ik mezelf
Goedemorgen! Ik ben echt zo´n geit soms he.. Ik zou er deze maand even lekker ''naturel'' instappen.. Niks niet temperaturen, geen ovulatietesten.. Voor ik het weet liep ik gisteren weer met zo´n stomme test naar boven! Die was bijna positief, dus ik dacht hmmzzz dan vanavond nog maar 1, krijg ik een heel licht tuurstreepje.. Nu ben ik kwaad op mezelf omdat ik hem gemist heb Net alsof de bevestiging van zo´n donker streepje me sneller zwanger zou maken hihi..
Goedemorgen allemaal! Spannend zeg al die verhalen.....hier nog ff geduld hebben. Hier geen tietpijn en slijm meer dus het zal wel niet meer lukken deze maand! Fijne vrije dag iedereen en voor diegene die op vakantie gaan veel plezier!!!
Huh dat is wel heel vreemd. Heb je een foto? Ik zou echt wel opnieuw testen hoor nu is het helemaal zo onzeker hoe of wat...
Getver, stomme wachten en stomme onzekerheid ook:x.. Mijn kv test was omowit helaas. Dacht dat ik tuur tuur streepje zag maar ik denk eerder dat ik te graag wil... kan zijn dat t nog te vroeg is. Als ik t gemiddelde neem van 28 dagen dan is zondag mn nod, maar heb ook wel s cycles van 33 gehad... Dus tja... haha. Ik heb ook besloten niet eerder dan zondag weer te testen. En stiekem ga ik er toch maar vanuit dat t niet raak is deze maand... veiliger denk
Ow ow Dames ik ben toch weer eens stout geweest. Nog zo voorgenomen niet te testen voor zondag, maar toch gedaan (9dpo) en natuurlijk staat er zo'n enorm vaag streepje. Dus meteen nog maar eentje van een ander merk... die streep is ook zo lekker vaag. De eerste test is een KV, de tweede is een testjezelf. In het echt is die streep wel duidelijker. Beide foto's zijn gemaakt binnen de tijd die je de test moet aflezen. En let aub niet op mn nagels, ga ze straks heus opnieuw lakken
Lizzy, op de kv zie ik iets! Test jezelf is heeeeel erg ongevoelig. Zou die ook niet meer doen tenzij je duidelijke strepen hebt. Spannend hoor! Jenny, ik zou persoonlijk van de langste cyclus uitgaan. Maar het is nog niet te laat hoor.. nog genoeg kans op een positieve test.
Zo gek joh ik had vannacht ontzettende tietpijn ik werd er gewoon wakker van. Ik kon niet op m'n zij liggen niks. Deed echt zeer. Dit heb ik nog nooit gehad. En nu zijn ze nog wel gevoelig, maar echt pijn doen ze niet meer gelukkig. M'n temp blijft ook heel stabiel rond de 37,1 behalve 1 dipje op 5dpo. Wat duren die dagen tot testen laaaaaaaang...
@lizziep. Ik zie helaas niks op beide testen.maar ik heb ook niet echt getuurd... Wie weet over een paar dagen twee mooie strepen
Hoe is t met bibaboe? Is t inmiddels alweer gestopt? Hier net wat bruinig slijm... echt heel weinig hoor, maar toch haha. Hopelijk innesteling !?
Het is wel digital, maar vorige maand had ik elke keer maar 1 streep. Ik heb deze nu opgemaakt en ga volgende keer met kv 2v5 testen. En als dit negatief betekent, danis het jammer, 4 juni nog een keer testen op nod.
Ze kunnen idd wit blijven maar meestal staat er een streep. En ik neem aan dat hij niet zwanger aangaf? Nou vragen ze erg veel hcg hoor, maar toch.. Ze zijn helaas absoluut niet te vertrouwen als het om de streepjes gaat. Ik zou voor nu dus zeker uitgaan van een negatief resultaat.