NOD lijst 1 t/m 15 juni 2014

Discussion in 'NOD forum' started by bibaboe, Apr 29, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sparky

Sparky Niet meer actief

Als je al een week misselijk bent van zwangerschapshormomen zou de test nu al duidelijk moeten zijn als je die zou doen.

Erg waarschijnlijk is het niet aangezien je een week geleden vlak voor je eisprong was.

maar om even terug te komen op de vraag wanneer te testen... 4 dagen voor nod zouden veel testen al iets weer kunnen geven. Wil je garantie dan moet je wachten tot nod. Ook met een positieve test kan je op nod gewoon ongesteld worden, dat het heel vroeg mis gaat.

2. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ja das makkelijker ;)

3. kellyk

kellyk Niet meer actief

OOOOO wat gaan de dagen langzaammmmmmmmmm

4. Bambi86

Bambi86 Actief lid

May 12, 2014
    145
    0
    16
    1e kindje. start mei 2014
    Zuid-Holland
    zeg dat!!! :)

5. Sparky

Sparky Niet meer actief

Echt wel!!!

6. Logan

Logan Niet meer actief

Echt he :(

7. Eulalia

Eulalia Fanatiek lid

Oct 17, 2012
    1,058
    949
    113
    Pff inderdaad! Gelukkig ietsss afleiding door de vrije dagen van mijn man! Maar je blijft er mee bezig he, hadden we maar een glazen bol...

8. Sparky

Sparky Niet meer actief

Maar dames... weer een avond begonnen. Dus alweer bijna een dagje voorbij!
    Positieg blijven :D ;)

9. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

Nov 14, 2012
    1,149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    Ik ga als me menstruatie uit blijft 5e testen 4e is me nod.

Ik hoop zo erg dat het nou gelukt is, het wachten word nu wel irritant.
    Alles en iedereen om me heen raakt zwanger. ( zo ziet het eruit dan ).
    Ik wil met me man echt zwanger raken hij hoopt er ook zo op hij is zo lief voor me. Wat me ook weer steeds enthousiaster maakt om zwanger te raken,

10. Bambi86

Bambi86 Actief lid

May 12, 2014
    145
    0
    16
    1e kindje. start mei 2014
    Zuid-Holland
    manlief hier is ook al zo lief :) *misschien zit hier wel een baby in!

11. anijs

anijs Nieuw lid

May 29, 2014
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi ik ben Anijs en ben 23 jaar. Ik heb een vraagje. Dec. Spiraal eruit laten halen en twee dagen later volgens planning ongesteld.
    Tot mei 30 dagen cyclus gehad en ineens 3 dagen later ongesteld dan de planning. Heb ik dan ineens een 33 dagen cyclus of ga ik nu weer verder met de 30 dagen? Ik ben sinds zaterdag/zondag bij vlagen misselijk en dit neemt toe. Had zaterdag een dag gevoelige tepels maar ik twijfel dus of ik zwNger ben want mn borsten voelen nu normaal aan. We 'klussen' wel op de juiste datum alleen was t deze maand dus ook niet duidelijk of ik de 17e of 19e eisprong had. Wanneer moet ik nog een zw test doen? Liefs Anijs

12. mammz

mammz Fanatiek lid

Mar 25, 2013
    1,845
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff echt he!! Ik wou dat we al een week verder waren

13. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ja een week, daar doe ik het voor haha ;)

Anijs, ik zou ervan uit gaan dat je NOD dan 2 juni is.. 14 dagen na de 19e

14. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

Sep 3, 2012
    2,314
    0
    36
    Een mooi huis
    Ik wou dat we al 10 dagen verder waren :)

Anijs, ik zou ongeveer 14/15 dagen na je eisprong testen. Dus als je even uit gaat van de 19e, 1/2juni testen. Dat je cyclus de laatste keer 33 dagen was betekend niet dat dat nu weer zo is.
    Zere borsten kan een symptoom zijn, maar hoeft niet, ik heb ook bijna iedere maand zere borsten, vlak na de eisprong tot ik ongesteld word.

15. LVtje

LVtje Fanatiek lid

Jan 20, 2014
    3,128
    1,100
    113
    Female
    Ik ben al blij als het zondag is, heb met mezelf afgesproken dat ik dan pas weer ga testen. En dan hopelijk niet weer een tuurstreep.

Was wel blij dat vl de tuurstreep ook zag, hij wees hem goed aan en hij weet echt niet waar zo'n lijntje normaal hoort te komen. Voor mij iig een bevestiging dat ik niet gek ben en er dus echt iets te zien is.

16. anijs

anijs Nieuw lid

May 29, 2014
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super bedankt jullie snelle antwoord! Ga ik dan de test doen:) succes jullie :) liefs Anijs

17. Desiree92

Desiree92 Actief lid

Apr 8, 2014
    263
    15
    18
    NULL
    NULL
    Ja dat wachten is echt vervelend
    Vooral als je de testdatum nadert
    Hoop voor iedereen veel rozeeee!!!

18. jenny84

jenny84 Actief lid

Feb 18, 2014
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kijkt tijd vooruit....

Jeetje duurt lang lang idd... helemaal met klachten die nu echt anders zijn. Heb bijvoorbeeld sinds vandaag rare steekjes in mn onderbuik... geen krampen maar steekjes. En mn onderrug zeg pff. O en net weer bruin sliertje, sorry hoor haha. En zoooo moe. Ik heb dit dus anders niet. Zegt ook weet niks, maar toch...

Tik tak tik tak... en weer 2 minuten verder haha

19. mammz

mammz Fanatiek lid

Mar 25, 2013
    1,845
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok ik weet zeker dat ik me dit niet inbeeld maar ik zit 4 dpo en heb t idee dat ik elk moment super ongi ga worden.. Zo'n zeurend en drukkend gevoel in mijn onderbuik! Maar innesteling is toch veelste vroeg of zo?

20. Sparky

Sparky Niet meer actief

Nee hoor, innesteling kan best al hoor. Bij mijn dochter voelde ik heeel heftige steken op 4dpo. En dat was ronde 13 en nog nooit eerder gevoeld. Dus moet wel de innesteling toen geweest zijn.

Share This Page