Voorzichtig gefeliciteerd dames, hopelijk zijn het plakkers! Je kunt het idd nu proberen, maar als ik het zelf nog eens moet doen zou ik echt proberen te wachten hoe moeilijk dan ook. Ik had ook een tuurstreep 5 dagen voor nod. Maar die onduidelijkheid maakt het echt niet beter, je weet net zo weinig als dat je niet test. Maar dat is gewoon persoonlijk hoor, het kan best zijn dat je een tuurstreep hebt en gewoon ongesteld wordt, of een omo witte test en wel zwanger bent.
Hier nog altijd die ranzige ijzersmaak in mijn mond. Geen idee wat ik ermee moet.Bah bah! Ik krijg zoveel testdrang door jullie hahaha. Maandag testen.
Ja klopt.. maar ook een beetje vroeg he.. dus ik hou er nog maar geen rekening mee. Al wordt het wel steeds moeilijker. Sinds vandaag ook een weeig gevoel constant. Maar kan natuurlijk ook door die constant vieze smaak komen.
Heb net de kv gedaan, die bleef echt langggggggtt wit, toen een tuurtje. Glukkig is hij nu heel mooi opgedroogd, geeft dezelfde streep als de vorige test. Dat was trouwens een chinese wondfo dipstick. Geen ultra gevoelige sensitest. Morgen ga ik met action testen en maandag op nod weer kv en mss ook cb digi. Spannend Fijne dag allemaal, ik ga werken ben pas vanavond laat weer terug.
Wow gefeliciteerd. Jmay, kellyk, adriana85, kipje ik zie jullie streepjes allemaal zonser echt te moeten turen.... Nu wil ik ook!!! Maar voelt zoooo niet raak deze maand... durf dus niet zo goed. Bang voor wit. Maandag ga ik testen, dag voor nod
Meiden alvast voorzichtig Gefeliciteerd. Ik mag na vandaag op het wachtbankje. Ovulatie test bijna positief dus dan beginnen de lange dagen wachten.
Ik durf mezelf nog niet te feliciteren hoor. Dan moet ik eerst morgen nog een duidelijkere test hebben.