NOD lijst 1 t/m 15 juni 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door bibaboe, 29 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Motherlove76

Motherlove76 Actief lid

29 nov 2013
    310
    0
    16
    Noord-Limburg
    Gefeliciteerd met de eerste positieve uitkomsten. Duim, duim, dat alles goed blijft gaan!

Hier had ik vanmorgen een enorme dip in mijn temp. Dit heb ik nog niet eerder gehad. Eens kijken hoe de temp. zich nu verder ontwikkelt. Hopelijk gaat hij weer omhoog. De eerste cylussen na een miskraam blijven altijd spannend.

2. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vandaag ook inneens een dip (6dpo) en ook eerste ronde na miskraam helaas
    Ik hoop dat er bij ins ook snel een plakbeeb mag komen :)

3. jenny84

jenny84 Actief lid

18 feb 2014
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    :$ wauw wat veel positieve tuur streepjes! ! Wat leuk en fijn zeg:D . Ik duim hard mee op plakkers uiteraard! Voorzichtige felicitaties alvast

4. AzA

AzA Niet meer actief

wauw! gefeliciteerd voor de meiden die een positieve test hebben! Wat veel al zo in 1x. En bijna allemaal een paar dagen voor NOD ofniet? Superleuk!!!

Ik wil ooooook! :) Ik ga ook testjes halen zo.... Action of KV? Ik ben nu 11 DPO...

5. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Vandaag eindelijk een positieve ovu-test! Dus mijn NOD zou midden juni ergens moeten zijn..

Proficiat aan iedereen hier met een positieve ZS-test!

6. Zonnetje80

Zonnetje80 Bekend lid

28 apr 2014
    630
    1
    16
    Belgie
    Potverdorie wat gaat hier hier lekker! Gefeliciteerd zwangere meiden!
    Ik heb na twee pos ovulatietesten vandaag een flinke temp stijging gehad, dus dat gaat goed. Nu afwachten hè...ik zoek de afleiding in het meegenieten met jullie testen wetende dat ik straks ook mag.
    Mijn nod is op 13 juni en mag van mijzelf op 12 juni testen...jaja ben streng.

7. Lita

Lita Actief lid

2 mrt 2014
    385
    0
    0
    Hi meiden,

Tijdje afwezig geweest... Na een lange onzekerheid cyclus van 41 dagen had ik even nodig;)
    Ben nu al weer 3 dagen aan het ov testen sinds cd14 maar nog geen ei gespot (nou, mijn banner klopt dus voor geen meter).
    Wel lastig aan je helemaal aan het eind van de lijst staat :cool: maar oh wat een roze hier al allemaal. Voorzichtig proficiat dames!!

8. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel

Heel moeilijk. Mag van vriendlief niet voor nod testen dus doe ik het stiekem maandag als hij aant werk is. :D ach 1 dagje langer moet lukken, maar heb het gevoel dat ik weer ongie ga worden dus hoop dat ik de maandag haal.

9. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Ah verdorie, zoals eerder vandaag al gezegd hoef je niet altijd blij te zijn met tuurstreepjes ;)

Net vielen mijn extra gevoelige testen in de bus, kon toch mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen in de hoop op zijn minst een duidelijker tuurstreepje te krijgen omdat deze test een paar dagen voor je nod gedaan kan worden.
    Maar helaas, weer een héél vaag streepje. Wel binnen de tijd en even breed als de controle streep, maar absoluut niet op de foto te krijgen.

Zal vast niks worden deze ronde, ik zou dan 1 dag voor nod toch een iets duidelijker streepje moeten verwachten?

10. kellyk

kellyk Niet meer actief

Ik wilde net een bericht over deze testen plaatsen.
    Want......ik vind ze absoluut niet duidelijker dan kruitvat.
    Met de zelfde urine vanmorgen best een duidelijke streep(heb jij die gezien?)
    Toen had ik mijn urine bewaard voor als ik sensitest binnen zou krijgen.
    Net binnen dus meteen getest. Ik had verwacht omdat die gevoeliger zijn ik een duidelijkere streep zou krijgen, maar niets is minder waar de zelfde streep als bij de kv.
    Duurde ook veel langer voordat die opdroogde dan de kv.
    Nee ik vind ze niks!
    Heb er 6 liggen en die gaan er de komende dagen achter elkaar doorheen. Ik vind ze bagger.
    Komende 6 dagen dus de sensitest en dan nog een keer de kruitvat.

Ik vind het wel heel spannend hoor of ze oplopen, maar vergis je niet hcg wordt iedere 48/72 verdubbeld dus vaak zie je per dag geen verschil;)

Maar als je kijkt met mijn test gisteren en vandaag van de kruitvat zie ik wel echt een verdubbeling!

11. Mireille74

Mireille74 Niet meer actief

Ik breek even in........ JAAAAAAAAAA!!! Gefeliciteerd!!! Ben zo blij voor jou!! :) :) :)

12. LizzieP

LizzieP Lid

4 apr 2012
    47
    0
    0
    Alle dames met BFP's GEFELICITEERD:D

Hier vandaag toch ook maar weer een testje er tegen aan gegooid. en dit is het resultaat:(

Bijgevoegde bestanden:

• photo.jpg
      photo.jpg
      Bestandsgrootte:
      12 KB
      Weergaven:
      10
  13. Logan

Logan Niet meer actief

Wow dames ik zie allemaal mooie testjes. Wat goed om te lezen!:) Gefeliciteerd.

Woensdag had ik een positieve test, die van gister was al lichter. Heeft het nog zin om vanavond te klussen?

14. Logan

Logan Niet meer actief

Edit: ovulatie test he ;)

15. Lovingmyboy

Lovingmyboy Bekend lid

14 jan 2014
    982
    19
    18
    Hè meiden, ik zit nu op 6dpo.. En heb af en aan last linksonderin mijn buik en rug. Niet echt pijn maar een zeurderig gevoel.. Herkent iemand dit?

16. Kipje1

Kipje1 Niet meer actief

Als het een dikkere streep is dan denk ik hem te zien :)

17. Zonnetje80

Zonnetje80 Bekend lid

28 apr 2014
    630
    1
    16
    Belgie
    Uhh ja voor je plezier ;)
    Volgens mij moet je nu afwachten....zal er nu geen bevruchting meer plaats vinden...

Succes

18. Logan

Logan Niet meer actief

Dat wilde ik weten. Dankje ;)

19. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb dat ook.. Ik heb veel ongi zeuren en af en toe drukkend gevoel..
    Mijn borsten zijn ook erg aanwezig en opgezwolle darmen..
    Mijn temp is ook ineens laag vandaag dus ik dacht Miss een eventuele innesteling?

Vraag, hoe kreeg ik ook alweer het temperatuur kaartje hierop (de link)

20. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL

Ik zie niet veel door schaduw van venstertje? Kun je hem niet slopen hahaha dan zie je het vaak beter :)

Deel Deze Pagina