NOD lijst 1 t/m 15 juni 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door bibaboe, 29 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yasmin30

yasmin30 Actief lid

30 mrt 2012
    379
    1
    16
    Gefeliciteerd zwangeren!

2. Bambi86

Bambi86 Actief lid

12 mei 2014
    145
    0
    16
    1e kindje. start mei 2014
    Zuid-Holland
    Weet iemand wanneer een innestelingsbloeding kunt krijgen? Bij hoeveel DPO? Ik zit nu op 9 DPO en heb nu last van een klein beetje bloedverlies. Testje was vanochtend heeeeel licht (positief).

3. Sparky

Sparky Niet meer actief

Hier had ik vanmorgen een megatuur op een test die vlak na ei (om op valse streepjes te controlere) omowit bleef.
    vooralsnog ga ik nergens vanuit. Maar spannend is het wel

4. Toeteke

Toeteke Fanatiek lid

15 jan 2014
    1.613
    685
    113
    Vrouw
    Neeeee Sparky! Nog niet testen! De enige reden waarom ik niet belachelijk vroeg test is omdat wij tegelijk lopen en jij ook nog niet getest had!

(OK en omdat ik bij familie op mini-vakantie ben en dus even niet kan testen, maar morgen ben ik weer thuis en hield me zo vast aan jouw niet testen!)

5. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit ook 6 DPO maar meide das toch veel te vroeg om te testen??? Ik dacht dat 10 DPO altijd echt het vroegst was? Oh help dadelijk heb ik mezelf ook niet meer in de hand hahaha

6. Logan

Logan Niet meer actief

6 dpo is wel heuul vroeg inderdaad.. maar goed haha had toen 9 dpo getest vorige zwangerschap. Die 3 dagen he :p

7. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ik ga maandag op mini vakantie. Ik kan gewoon niet lang niet testen. En helemaal niet als ik zoveel testen heb. Maar morgen ga ik zowiezo niet testen. Het liefst pas woensdag maar denk niet dat ik dat volhoud

8. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ja is echt te vroeg.. ik heb het geprobeerd en super super tuur.

9. Toeteke

Toeteke Fanatiek lid

15 jan 2014
    1.613
    685
    113
    Vrouw
    Haha, zie je Sparky, je steekt nu iedereen aan :p Ik ga het hopelijk nog een weekje volhouden. Hoop ik. Want heb ook teveel testen thuis. Z&k uiterst gevoelige (die bij mij altijd een streepje geven), action, k2v5, z&k midstream. Moet mezelf echt eens leren beheersen ;)

10. jenny84

jenny84 Actief lid

18 feb 2014
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oké, had vanmiddag een zwak moment en heb toch een kv test gedaan ;). Kon ook niet anders met al die positieve testen natuurlijk haha. En ik kreeg opeens zo'n maagzuur.. die in combi met wat andere klachten maakte dat ik opeens wist dat t raak was. Voelde me t zelfde als bij mn dochter. En ja!! Licht streepje, maar zelfs mn man zag m:D

Eerste x dat ik foto upload, dus hoop dat t goed gaat;) . Kreeg m niet duidelijk op de foto nog..

Hmm, morgenochtend weer testen.. of nog paar dagen wachten.. mn man wil morgen al haha.

Bijgevoegde bestanden:

11. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    WAAAAAAA ben ik een weekje weg en wat ik dan niet allemaal mis!
    man zeg!

Alle positieve testers; van harte gefeliciteerd!
    Voor sommige nog wel echt spannend zo te zien. Wordt dikke duimen draaien.

Alle meiden op rood: balen zeg :( Hopelijk volgende ronde mooie testen voor jullie

En ik...ik heb allereerst een heerlijke vakantie gehad met mijn lief.
    Bewust geen testen mee genomen. Mijn NOD is eigenlijk 3 juni - maar omdat mijn eisprong eerder kwam hou ik voorzichtig rekening met morgen (1 juni). Spannende dagen.
    Waarin ik zoals iedere maand tussen hoop en vrees wordt heen en weer geslingerd. Toch voel ik mij deze maand wel (weer) anders dan de vorige maanden. Met vlagen steeds misselijk niet dat ik kotsmisselijk ben, maar gewoon een beetje naar gevoel, en een soort rare buikpijn.
    Mijn borsten zijn niet mega pijnlijk (heb ik normaal ook geen last van, maar soms als ik een hobbel over ga of er op een bepaalde manier op lig, zijn ze wel gevoeliger lijkt. Kortom; of mijn lijf is mij giga voor de gek aan het houden, zoals al die andere maanden. Of er staat wat spannends te gebeuren. We hopen zo op het laatste!! Ik wil het zien vol te houden op pas 4 juni te gaan testen, uiterlijk op 1 dag overtijd als ik mijn oorspronkelijke NOD aan hou.

12. Arendje

Arendje Fanatiek lid

30 mrt 2014
    2.124
    634
    113
    Vrouw
    Dat kan nog van de innesteling zijn! Innesteling hoort tussen 6 en 12 dagen na eisprong plaats te vinden. Maar er zijn altijd uitzonderingen natuurlijk. Het is dan wel vreemd dat je test licht positief was want hcg wordt pas na innesteling aangemaakt.

13. Arendje

Arendje Fanatiek lid

30 mrt 2014
    2.124
    634
    113
    Vrouw
    Ik zie hem! Ik zou morgen weer testen! Alvast voorzichtig gefeliciteerd!!

14. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes aan de testers voor morgen vroeg!!
    Welterusten allemaal!

15. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
    Woow ik ben gewoon kleddernat tijdens de sex, nog meer mensen last van? Nat is fijn maar kleddernat is niet echt bevordelijk Vandaag 10 dpo. En nee ik ga maandag pas testen. Op zn vroegst.

16. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ook jij gefeliciteerd!

17. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Dankjewel! Lief van je :)

18. Vernancio

Vernancio Nieuw lid

1 jun 2014
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Dames!
    Ben nieuw hier. Nouja niet helemaal. Ik kijk vaker op forums maar deze keer vond ik het nodig om me aan te melden.

Gefeliciteerd voor de dames met een positieve test!

Mijn NOD is vandaag (1 juni). Meestal voel ik mijn ongi paar dagen van tevoren aankomen, nu heb ik dat niet gehad, nog niet. Kan nog vanalles gebeuren. Ik wacht nog een weekje me testen, pfff wat is dat spannend en moeilijk wel, daar geef ik een heleboel dames gelijk in.

Succes allemaal.

19. faylin

faylin Actief lid

8 mei 2011
    369
    68
    28
    juf
    Aaahhhh....mijn test van vanmorgen. Die is dus zeker duidelijker dan gisteren! :D

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      14,4 KB
      Weergaven:
      5
  20. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24