Mooie testen hoor! Hier temp weer omhoog gisteren drukke dag gehad. Af en toe vervelende krampen gehad. Metaalsmaak is nog niet weg. Ik vind het maar spannend hoor!
Faylin, mooi test! Gefeliciteerd! Kipje: fijn dat je temp omhoog is hoeveel DPO? En ben benieuwd naar je test! Sparky: wij lopen echt een beetje gelijk haha hier ook ineens temp weer omhoog gelukkig! Wanneer ga jij een gokje wagen? Ik woensdag 10 DPO! Duurd nog zo lang hahah maar ja eerder heeft weinig zin..
12DPO vandaag! Net weer een testje gedaan en zeker donkerder dan gisteren.. Tis geen tuur meer.... http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-ZPSYCSM7.jpg Zou het dan toch? Ik geloof het nog helemaal niet!
Geloof het maar kipje! Je bent hartstikke zwanger. Mammz, ik kan niet meer wachten tot woensdag denk ik hoor hihi.
Sparky hahahaha ik zelf denk ik ook niet maar ja ik denk dat het zo weinig nut heeft om eerder te testen.. Hier borsten goed aanwezig en al heel de ochtend rommelende darmen dat ik ze gewoon hoor. Ook ligt misselijk.. Alleen blijf bang dat mijn lichaam me voor de gek houd zo irritant
jeee wat een hoop roze!! zwangeren, van harte gefeliciteerd! ik had me gisteren gemeld hier dat ik op rood mocht, maar weet het nog niet zo zeker nu. gisteren 2x roze slijm gehad en normaal komt daar mn ongi achteraan, maar nog steeds niks.... zit nu op 13 dpo, zou ik al kunnen testen?
Nou, zopas omowitte actiontest hier op denk ik 11 dpo. 6-7-8 dpo ongiekrampen gehad, 7-8-9 dpo continu maagzuur, sinds 4dpo veel schilfers opeens (niet meer gehad de laatste 5 a 8 jaar :O) en 3x zoveel haaruitval. Vanmorgen ook lichtbruin bij afvegen. Ik wil duidelijkheid! Manlief vertrekt vannacht op zakenreis tot vrijdagnacht. Zegt hij leuk: ja dan test je toch zaterdag maar nog eens? Aarrgh mannen :-D :-D
Hoi dames, alle zwangeren gefeliciteerd! Geniet ervan Vanaf hoeveel dpo testen jullie? Mijn nod is vrijdag a.s wanneer zal ik testen?